روز دوم ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی در حالی به پایان رسید که هیچ فرد جدیدی برای ثبت‌نام نیامد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال بتیس در هفته دوم لالیگا به تساوی بدون گل رضایت دادند.
باشگاه تراکتور از هواداران این تیم درخواست کرد که بدون بلیت راهی ورزشگاه نشوند.
حتی افزایش سرمایه بورسی هم نتوانست پرسپولیس را نجات دهد، آنها به آخرین میلیاردهای سرمایه خود چنگ می‌زنند اما این هم کارساز نخواهد بود.
پس از ماه انتظار، بالاخره قرار است هفت خان واردات خودرو‌های کارکرده به مراحل پایانی نزدیک شود. اتفاقی که می‌تواند چهره بازار خودروی کشور را پس از سال ها، با خودرو‌های متفاوت تغییر دهد.
پس از ماه انتظار، بالاخره قرار است هفت خان واردات خودرو‌های کارکرده به مراحل پایانی نزدیک شود. اتفاقی که می‌تواند چهره بازار خودروی کشور را پس از سال ها، با خودرو‌های متفاوت تغییر دهد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت با آزادسازی منابع بلوکه شده ایران نشان داد حل این مشکلات خیلی ربطی به عضویت ما یا پذیرفتن FATF ندارد.
وینیسیوس جونیور، مهاجم تیم رئال مادرید، می‌تواند در این فصل تبدیل به لیدر اصلی تیمش شود.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای دیدار مقابل آلومینیوم را معرفی کرد.
یکی از مهمترین بخش صحبت‌های یحیی گل‌محمدی مربوط به بدون تماشاگر شدن بازی بود‌.
محکم‌کار خرید جدید استقلال خوزستان به دلیل محرومیت ۴ هفته‌‌ای نمی‌تواند تیمش را در بازی‌های ابتدایی یاری کند.
لباس‌های فضایی علاوه بر تامین کردن اکسیژن و فشار حیاتی، فضانوردان را از خطرات و آسیب‌های دیگر نیز محافظت می‌کنند. دی می‌گفت: مشکل دما، تشعشعات و تهدیدات ریزشهاب‌سنگ‌ها وجود دارد. بنابراین، لباس‌های فضایی برای محافظت فیزیکی از فضانوردان در فضای بیرونی طراحی شده‌اند.
رئیس ستاد بیمه اربعین بیمه مرکزی گفت: همه افرادی که می خواهند در راهپیمایی اربعین حضور داشته باشند باید در سامانه سماح ثبت نام کنند تا بیمه شوند و در صورت نداشتن بیمه از مرز خارج نشوند.
باشگاه استقلال فرم بودجه فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خود را به سازمان لیگ ارسال کرد.
تیم فوتبال زنان فرانسه امروز با تساوی بدون گل برابر حریف نه چندان قدرتمند خود جامائیکا متوقف شد.
پس از ارائه درخواست متقاضی معافیت سربازی به بهزیستی شهرستان‌ها و در صورت واجدالشرایط بودن، مستندات مربوطه به بهزیستی استان ارسال گردیده و سپس در شورای معافیت پزشکی بهزیستی، معلول بودن فرد بررسی و در صورت تایید به اداره وظیفه عمومی معرفی می‌گردد.
معاون سابق نظارت بانک مرکزی یکی از عوامل شکل‌گیری ناترازی در نظام بانکی را تسهیلات تکلیفی دانست و گفت: بانک‌ها در سال گذشته بابت عدم پرداخت وام مسکن، مجموعاً بیش از ۹۵ همت جریمه مالی شدند.
از ابتدای پارسال تا ۱۵ اردیبهشت امسال ۳۱۳ هزار و ۴۱۰ متقاضی صدور مجوزهای کسب و کار موفق به دریافت مجوز به صورت کاملا الکترونیکی و بدون کاغذ و نیاز به حضور فیزیکی شدند.
نمایندگان در نشست علنی امروز در جریان طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، پس از استماع دلایل و توضیحات نمایندگان متقاضی استیضاح و همچنین توضیحات و دفاع وزیر مربوطه از عملکرد خود در این وزارتخانه با استیضاح فاطمی امین موافقت کردند و بدین ترتیب صندلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در کابینه دولت سیزدهم باید منتظر سرپرست یا وزیر جدید باشد.
با توجه به تورم مصالح ساختمانی و زمانبر بودن ساخت مسکن آپارتمانی، کارشناسان معتقدند تنها با ساخت مسکن به شیوه تدریجی مسکن به متقاضی واقعی خود می‌رسد.
به عقیده کارشناسان با اعلام سیاست تثبیت نرخ ارز، موقتاً اقبال نسبت به سهام دلاری کاهش یافته و سمت سهام ریالی متقاضی بیشتری دارد، بدین ترتیب فعلا و روزهای آینده نبض مثبت بازار سرمایه در دست سهام‌های ریالی است.
به عقیده کارشناسان با اعلام سیاست تثبیت نرخ ارز، موقتاً اقبال نسبت به سهام دلاری کاهش یافته و سمت سهام ریالی متقاضی بیشتری دارد، بدین ترتیب فعلا و روزهای آینده نبض مثبت بازار سرمایه در دست سهام‌های ریالی است.
درگاه ملی مجوزها به سامانه شکایت مجهز شده و متقاضی در صورت تاخیر یا مطالبه شروط یا مدارک غیر از موارد مصرح، می‌تواند بطور غیرحضوری شکایت را مطرح کند که در صورت ذی‌حق بودن، مجوز صادر می شود.
سومین روز از مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در حالی به پایان رسید که هیچ فردی برای ثبت نام در این روز اقدام نکرد.
سردار مهدی حاجیان: افرادی که متقاضی سفر به کشور عراق هستند باید حتما گذرنامه معتبر داشته باشند. طبق توافق صورت گرفته در مورد لغو روادید میان ایران و عراق افراد بدون اخذ ویزا می‌توانند به کشور عراق سفر کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ