پس از فاجعه متروپل فضای شهر آبادان تحت تأثیر قرار گرفت و مردم از وضعیت فعلی گلایه‌مند هستند. شهردار در هر شهر کلیددار شهر است و اکنون می‌توان اینگونه قلمداد کرد که کشتی شهر آبادان روی عرشه خود کشتی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در حال حاضر ۱۷ نفر در تیم من به عنوان جوان و نوجوان و بازیکن زیر ۲۳ سال تمرین می‌کنند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه دمای هوای استان از روز شنبه هفته آینده بین دو تا سه درجه کاهش می‌یابد، تصریح کرد: دمای هوای ۴۹ درجه سانتیگراد و بالاتر در مناطق غربی، جنوبی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان تا پایان وقت امروز مورد انتظار است.
آبادان- مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان از نهایی‌شدن انتقال ۳ بازیکن عراقی به صنعت نفت تا پایان هفته خبر داد و گفت: کل بودجه صنعت نفت برای لیگ پیش‌رو ۱۳۰ میلیارد تومان است.
تیم‌های پالایش نفت آبادان و الماس کویر حدید یزد به ترتیب قهرمان لیگ برتر اسکواش باشگاه‌های کشور در بخش مردان و بانوان شدند.
آبادان - صنعت نفت آبادان فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده و بعد از تمدید قرارداد با کاپیتان خود اکنون از اولین خریدش رونمایی کرد.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: شهر آبادان ظرفیت پایلوت برنامه‌های مختلف کشوری آموزش و پرورش را دارد.
در صورتی که امتیاز مس کرمان و صنعت نفت آبادان پس از برگزاری هفته پایانی مسابقات همچنان مساوی بماند، این طلایی‌پوشان آبادانی خواهند بود، که باید با لیگ برتر وداع کنند.
آبادان- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۲ غایب به مصاف تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌رود.
آبادان- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۲ غایب به مصاف تیم فوتبال گل کهر سیرجان می‌رود.
نفت آبادان در فوتبال ایران تبدیل به اسم رمزی برای خوشبینی و امید شده است.
آبادان- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در حالی مهمان استقلال تهران است که یک بازیکن خود را در اختیار ندارد.
آبادان- تیم پالایش نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم مهرام تهران را شکست داد.
پیکان در روز دوم مسابقات هفته بیست و ششم کرج میزبان صنعت نفت آبادان است.
آبادان- مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بیشتر از اینکه نفت آبادان در شکست ما نقش داشته باشد ما خودمان به خودمان گل زدیم.
مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان پس از شکست تیمش مقابل نفت آبادان، خواهان رسیدگی به عملکرد وحید کاظمی، داور مسابقه، شده است.
کامبک آبادان در دوئل قعرنشین‌ها با مس
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر آبادان یکی از قطب‌های اصلی تئاتر ایران بوده که لازم است موانع موجود از سر راه هنرمندان برداشته شود.
بازیکنان صنعت نفت آبادان به راحتی با شکست مقابل استقلال کنار نیامدند.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز دوشنبه وارد هفته نهم می‌شود؛ هفته‌ای که در آن دو تیم مدعی شهرداری گرگان و نفت آبادان رو در روی هم قرار می‌گیرند.
نفت آبادان با ضربه پنالتی حکیم نصاری نیمه اول را با پیروزی به اتمام رساند.
نفت آبادان با ضربه پنالتی حکیم نصاری نیمه اول را با پیروزی به اتمام رساند.
آبادان- بعد از ریزش ساختمان متروپل که شهر آبادان را در یک شوک عجیب فرو برد اکنون این شهر بیش از ۱۳۰ روز است که شهردار ندارد و کارهای مدیریت شهری روی زمین مانده است.
اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: در پی سفر رئیس جمهور در اواخر سال گذشته به منطقه آبادان و خرمشهر ۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مجتمع پرورش میگوی چوئبده آبادان تصویب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ