معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: آمریکایی ها به اسم گسترش دموکراسی همواره حقوق بشر را نقض کرده اند و توجهی به خواست اصلی ملت ها نداشته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیلگر آمریکایی می‌گوید که دست آمریکا و ناتو در اوکراین بیش از حد بسته شده است و در نتیجه تهدید مستقیم نیجر به حمله و سرنگونی حکومت نظامی جدید این کشور، موثق و معتبر نیست.
در آستانه دور دوم انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری ترکیه، وزیر کشور ترکیه در مصاحبه رسانه‌ای با انتقاد از سیاست‌های مداخله‌جویانه غرب گفت که آمریکا تمایلی به استقرار دموکراسی در ترکیه ندارد.
بایدن در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمایل من برای افزایش تولید و مشاغل در آمریکا مربوط به چین نیست. من نگران چین نیستم. به یاد داشته باشید، آمریکا بود که تراشه های الکترونیکی را اختراع کرد. ما هزاران شغل ایجاد کرده‌ایم.
بخش قابل توجهی از مردم عراق و ۱۲ کشور مسلمان، نسبت به تعهد آمریکا برای برقراری دموکراسی بدبین هستند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزاری نشست «اجلاسی برای دموکراسی» از سوی آمریکا را ابزاری برای سواستفاده از حقوق بشر دانست.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها شعار حقوق بشر و دموکراسی سر می دهند اما در عمل نقض آشکار دموکراسی و حقوق بشر را دنبال می کنند.
یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به اقدامات آمریکا به اسم گسترش دموکراسی گفت: دیدیم که در عراق نتیجه حضور آمریکایی ها به بهانه دموکراسی چیزی جز نقض حقوق بشر نبود.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: آمریکایی ها به اسم گسترش دموکراسی همواره حقوق بشر را نقض کرده اند و توجهی به خواست اصلی ملت ها نداشته اند.
وزارت خارجه چین از آمریکا خواست تا از مداخله در امور داخلی کشورها به بهانه دموکراسی، دست بردارد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات، نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
نتایج جدیدترین نظرسنجی از آمریکایی ها که پس از مشارکت آنها در انتخابات میان‌دوره ای کنگره انجام شده، منتشر شد.
نتایج جدیدترین نظرسنجی از آمریکایی ها که پس از مشارکت آنها در انتخابات میان‌دوره ای کنگره انجام شده، منتشر شد.
در آستانه برگزاری انتخابات میان‌دوره کنگره آمریکا، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند اکثریت مردم این کشور به کارایی دموکراسی بدبین هستند.
مسئله قطبی شدن منحصر به دموکراسی آمریکایی نیست و مطالعات انجام شده در خصوص دموکراسی های قطبی شده در سراسر جهان الگوی مشابهی را نشان می دهد که بسیاری از ریشه ها و محرک های آن یکسان هستند.
سناتور دموکرات آمریکایی خواهان تحقیق و بازبینی درباره مالکیت عربستان سعودی در توئیتر است.
لحظه‌ای که شما حکومت قانون را از بین می‌برید قدرت بیش تری بدست می‌آورید و می‌توانید دموکراسی را از طریق سرکوب کردن یا ممانعت مردم از دسترسی به امکان رای دادن تضعیف کنید. ما شاهد برخی از این رخداد‌ها هستیم و متاسفانه در حال حاضر در ایالات متحده این وضعیت دیده می‌شود.
دموکراسی مبتنی بر برابری است و قرار است همه شهروندان از فرصت برابر تاثیرگذاری بر تصمیمات سیاسی برخوردار باشند. با این وجود، برای مدت زمانی طولی در ایالات متحده سیستم‌های سیاسی و انتخاباتی تامین کننده منافع نخبگان و افراد ثروتمند با هزینه افراد فاقد مدرک دانشگاهی بوده اند.
یک سناتور دموکرات آمریکایی در واکنش به تصمیم اوپک پلاس برای کاهش دو میلیون بشکه ای نفت در هر روز، خواستار تجدیدنظر آمریکا در روابطش با عربستان سعودی شد.
معاون وزیر خارجه کوبا، تأکید دارد که طرح‌های آمریکا با عنوان «پیشبرد دموکراسی در کوبا»، غیرقانونی و مداخله‌جویانه و هدف از آنها، سرنگونی دولت این کشور است.
رئیس جمهور آمریکا معتقد است اقدامات دونالد ترامپ، دموکراسی در این کشور را به مخاطره می اندازد.
معاون دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج با بیان اینکه آمریکا دموکراسی را در فلسطین زنده به گور کرد، گفت: واشنگتن شریک جنایت های تل آویو علیه ملت فلسطین و متحد راهبردی آن است.
«وانگ ون بین» سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: اگر نانسی پلوسی اینقدر دنبال دموکراسی و حقوق بشر است بهتر است سری به افغانستان و سوریه و لیبی و عراق هم بزند تا از قتل و کشتار صد‌ها هزار غیرنظامی در این کشور به دست نظامیان آمریکایی ابراز ندامت کند.
سخنگوی وزارت خارجه چین با انتشار تصاویری از افراد بی‌خانمان، در طعنه‌ای آشکار به سفر رئیس مجلس نمایندگان این کشور به تایوان به او توصیه کرد وقتش را بیشتر صرف بهبود وضعیت مردم آمریکا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ