یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به اقدامات آمریکا به اسم گسترش دموکراسی گفت: دیدیم که در عراق نتیجه حضور آمریکایی ها به بهانه دموکراسی چیزی جز نقض حقوق بشر نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با محکومیت یورش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، در بیانیه‌ای اعلام کرد این حمله، «نقض فاحش اصول حقوق بین‌الملل و حقوق بشر» است.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت:اینستاگرام از حذف بیش از ۳ میلیون پست مربوط به معامله سلاح جنگی در زمان اغتشاشات، بر اساس درخواست رسمی ایران خودداری کرد.
غریب آبادی تصریح کرد: آمریکا بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر است شاید کمتر کشوری را سراغ داشته باشیم که چنین جنایاتی علیه بشریت انجام داده باشد از دخالت در امور سیاسی کشور‌ها تا نقض حقوق بشر از جمله اقدامات آمریکا است و امیدواریم این روشنگری از مرز‌های ایران فراتر رود و باید این جنایات در سطح بین‌المللی نمایان شود.
سفیر ایران در ژنو گفت: سازمان ملل متحد از جمله شورای حقوق بشر و مکانیسم‌های نظارتی آن باید تمام اقدامات لازم برای پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی نسبت به نقض حقوق بشر را انجام دهند.
وزیر دادگستری گفت: تحریم های یکجانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورها، مصداق نقض حقوق بشر است چرا که در اثر این تحریم ها، فرایند تأمین دارو برای بیماران نیز با مشکل جدی مواجه می شود.
وزیر خارجه روسیه در حاشیه نشست امروز شورای امنیت در دیدار با همتای فلسطینی خود در تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به پیگیری حقوق فلسطینیان و اقدامات ضد انسانی «اسرائیل» واکنش نشان داد.
گزارش بررسی وضعیت حقوق بشر در ایسلند از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها شعار حقوق بشر و دموکراسی سر می دهند اما در عمل نقض آشکار دموکراسی و حقوق بشر را دنبال می کنند.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: آمریکایی ها به اسم گسترش دموکراسی همواره حقوق بشر را نقض کرده اند و توجهی به خواست اصلی ملت ها نداشته اند.
یکی از نمایندگان پارلمان انگلیس به شدت از تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه در ماه‌های اخیر انتقاد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: استمرار مرگ‌های زنجیره‌ای بومیان و پناهجویان در استرالیا نوک کوه یخ نقض حقوق بشر است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی علیه مقدسات اسلام را محکوم کرد.
تعدادی از اعضای سازمان‌های فعال در زمینه حقوق بشر و فعالان فرهنگی در برابر سفارت نروژ در تهران نسبت به نقض حقوق کودکان مهاجر و خشونت علیه زنان در این کشور اعتراض کردند.
رئیس انجمن حقوق بشر بحرین با اشاره به سریال ادامه دار نقض حقوق بشر در این کشور گفت که بازداشت معترضان بحرینی، نقض قوانین و منشورهای بین المللی محسوب می شود.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: هر کشوری که با مشی سیاسی غربی‌ها زاویه پیدا کند، متهم به نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم می‌شود.
وزیر امور خارجه گفت: رژیم برلین به عنوان تامین کننده اصلی سلاح شیمیایی صدام بر علیه مردم ایران، سال‌هاست با تحریم‌های ناعادلانه و غیرانسانی خود، نقض گسترده حقوق بشر را انجام می‌دهد.
سازمان ملل متحد انجام تحقیقات کامل درباره تمام موارد نقض حقوق بشر و قتل بیرحمانه بیش از ۱۰ اسیر روسیه توسط ارتش اوکراین را خواستار شد.
گزارش سالانه وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص نقض حقوق بشر در آمریکا و انگلیس با استناد به مصوبه سال ۱۳۹۱ مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
سفیر و نماینده دائم ایران از سکوت شورای امنیت سازمان ملل در قبال تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه انتقاد کرد.
ریچارد بنت در توئیتی نوشت، با افراد مختلفی از پنجشیر شامل زنان و مردان جامعه مدنی دیدار داشته و نمایندگانی از پنجشیر سرکوب گسترده علیه مردم توسط طالبان و نقض‌های گسترده حقوق بشری را مطرح کردند.
به گزارش عفو بین‌الملل، در حالی که یک ماه تا بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ باقی مانده است، نقض حقوق بشر در قطر در مقیاس قابل توجهی ادامه دارد.
رئیس جمهور با انتقاد از استاندارد دوگانه غرب در مواجهه با حقوق بشر اظهار داشت: استانداردهای دوگانه، خود بزرگترین و جدی‌ترین مصداق نقض حقوق بشر است.
معاون اول قوه قضائیه ضمن تاکید بر ضرورت همکاری های بین المللی در زمینه صیانت و ارتقا حقوق بشر و کرامت انسان، تحریم های غیر قانونی و ظالمانه آمریکا علیه کشورمان را نقض فاحش حقوق بشر دانست.
معاون اول قوه قضائیه ضمن تاکید بر ضرورت همکاری های بین المللی در زمینه صیانت و ارتقا حقوق بشر و کرامت انسان، تحریم های غیر قانونی و ظالمانه آمریکا علیه کشورمان را نقض فاحش حقوق بشر دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ