در آستانه دور دوم انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری ترکیه، وزیر کشور ترکیه در مصاحبه رسانه‌ای با انتقاد از سیاست‌های مداخله‌جویانه غرب گفت که آمریکا تمایلی به استقرار دموکراسی در ترکیه ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره کابینه این رژیم، شدیداً انتقاد کرد.
رئیس پیشین شاباک در اظهاراتی اعتراف کرد که اجرای عملیات نظامی ضد مقاومت در کرانه باختری کارآیی خود را از دست داده است و تنها دستاورد آن، جلوگیری از موفقیت چند عملیات مقاومت بوده است.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که عادی‌سازی روابط ریاض و تل‌آویو برای واشنگتن منافعی در پی دارد.
نامزد ائتلاف جمهور در نشستی خبری در اظهاراتی جنجالی هشدار دارد که در صورت پیروزی رقیبش در انتخابات دور دوم به منزله پیروزی «سازمان‌های تروریستی و شرکت‌های آمریکایی» خواهد بود.
سامان متهم ردیف اول پرونده در اظهارات ضد و نقیضی مدعی شد: به خاطر خانه خیابان ایران زمین با مرد سالخورده، اختلاف پیدا کرده بودیم؛ قصد ما جنایت نبود فقط قرار شد تا او را با کلت کمری بترسانیم اما هنگامی که پزشک سرشناس و همسرش وارد خانه شد؛ پدر این پسر که به دلیل مصرف مواد مخدر در حالت طبیعی خود نبود با سلاح گرم به زن و مرد سالخورده شلیک کردند!
امیر متوسلیان گفت: برخی اظهارات در رسانه‌ها بدون سند و مدرک و بدون بررسی مطرح می‌شود، اما بدانید آسیب‌های این اظهارات به جامعه و خانواده ما و مخصوصا مادر ما خیلی جدی است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به بهترین شکل و با بررسی و دقت کافی و لازم باشد.
امیر متوسلیان گفت: برخی اظهارات در رسانه‌ها بدون سند و مدرک و بدون بررسی مطرح می‌شود، اما بدانید آسیب‌های این اظهارات به جامعه و خانواده ما و مخصوصا مادر ما خیلی جدی است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به بهترین شکل و با بررسی و دقت کافی و لازم باشد.
وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شد که ایران برای ورود به مذاکرات توافق هسته ای جدی نیست و توافق با ایران اولویت فعلی آمریکا نیست.
سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به سخنان ضد ایرانی صدر اعظم آلمان در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: کشور‌های مستقل و افکار عمومی جهان از این گونه مواضع و رفتار‌های مبتنی بر استاندارد‌های دوگانه به ستوه آمده و راسخ‌تر می‌شوند که ادعا‌ها و اتهامات غربی‌ها علیه ایران ریاکارانه و نامعتبر است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه آلمان در بغداد پاسخ داد.
در پی اظهارات ضد فلسطینی وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی، شماری از آمریکایی ها خواستار ممانعت از ورود وی به خاک آمریکا شدند.
رئیس‌جمهور اوکراین در دیدار با وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل از ایران به عنوان «دشمن مشترک» یاد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: وزیر دفاع آلمان با اظهارات ضد روسی خود، چارچوب بین المللی را نادیده گرفته است.
دادستان مسئول رسیدگی به پرونده تخلف مالی یوونتوس در ایتالیا سه سال پیش در اظهارنظری خود را "ضد یوونتوسی" توصیف کرده بود. فاش شدن اظهارات او در ایتالیا به شدت جنجالی شده است.
آنتونی بلینکن در این نشست خبری گفت: «ما در محکوم کردن اعدام علیرضا اکبری، شهروند دو تابعیتی انگلیسی-ایرانی که اقدامی سیاسی و غیرمنصفانه بود کنار دولت بریتانیا ایستاده‌ایم. این الگوی دیگری از سوءرفتار‌های ایران شامل بازداشت، شکنجه، اعترافات نادرست و اعدام‌های ناعادلانه است.»
اظهارات ضد ایرانی «یون سوک یول» رئیس جمهور کره جنوبی در جریان سفر به امارات، وزارت خارجه کره جنوبی را ناچار به توجیه کرد.
پارلمان این کشور، در ماه‌های گذشته با مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره امور داخلی ایران، از دولت این کشور خواسته بود که لغو عضویت ایران در کمیته وضیعت زنان سازمان ملل را پیگیری کند.
رابرت آینهورن کارشناس عدم اشاعه هسته‌ای و عضو اندیشکده بروکینگز در اظهاراتی ضد ایرانی به رویترز گفت: هر روز شما کارشناسان بیشتری را می‌بینید که می‌گویند اکنون بدترین زمان برای احیای توافق هسته‌ای است و باید فشارها علیه جمهوری اسلامی را افزایش داد.
در میان اظهارات ضد و نقیض و مبهم، هنوز مشخص نیست تصمیم سیاست‌گذاران در خصوص بحث گشت ارشاد چیست و مردم اظهارات کدام یک از مقامات مسوول را به عنوان حرف نهایی در این خصوص باید در نظر بگیرند. اینکه گشت ارشاد پایان یافته یا اینکه گشت ارشاد و برخورد بر سر مساله حجاب همچنان ادامه دارد و تنها روش‌ها تغییر کرده است؟
گمانه‌زنی در خصوص تعیین تکلیف اجرای بخشی از قانون بودجه مبنی بر جبران زیان رفاه مصرف‌کننده برای کالا‌های اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی، پس از ماه‌ها وعده از سوی مسئولان، حالا به مرحله آزمایشی در استان هرمزگان رسیده است و به نظر می‌رسد، یارانه نقدی مردم این استان به زودی تبدیل به کالابرگ شود.
گمانه زنی در خصوص تعیین تکلیف اجرای بخشی از قانون بودجه مبنی بر جبران زیان رفاه مصرف‌کننده برای کالا‌های اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی، پس از ماه‌ها وعده از سوی مسئولان، حالا به مرحله آزمایشی در استان هرمزگان رسیده است و به نظر می‌رسد یارانه نقدی مردم این استان به زودی تبدیل به کالابرگ شود.
کنعانی گفت: انگلیس و برخی از کشور‌های اروپایی که می‌بایست بواسطه اقدامات ضد بشری شان علیه ملت ایران پاسخگو بوده و در مجامع بین المللی مسئول شناخته شوند، بی شک فاقد هر گونه صلاحیت اخلاقی برای طرح ادعا‌ها و اتهامات حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
سرانجام پس از اظهارات ضد و نقیض در رابطه با تعطیلی مدارس مشهد در فاصله یک روز مانده به بازگشایی مدارس، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تعطیلی تمام مدارس مشهد تا پنجم مهر ماه خبر داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شد این رژیم التزامی به توافق هسته ای ایران نخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ