نتایج جدیدترین نظرسنجی از آمریکایی ها که پس از مشارکت آنها در انتخابات میان‌دوره ای کنگره انجام شده، منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رتبه‌های کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در روز جمعه ۲۷ مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: . نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این ایده را در کلبا هم تکرار کنم.
شاید هیچ کسی در دنیا به اندازه بزرگترین موتور جستجوی جهان نتواند بگوید که ما انسان‌ها به چه چیزهایی فکر می‌کنیم. در طول شبانه روز بارها و بارها همه دغدغه‌ها و سوالاتمان را از گوگل می‌پرسیم و او به آنها پاسخ می‌دهد. اما نکته جالب آنست که همین جستجوها اطلاعات بی‌نظیری را درباره زندگی ما، سوالات ما و حتی خواب‌های ما در اختیار گوگل قرار می‌دهد. گوگل در پژوهشی، نتایج ده سال جستجوی بشر درباره خواب‌هایش را به هفت زبان پر مخاطب دنیا مورد بررسی قرار داده است.
در هفته گذشته از تاریخ ۱۴ مرداد تا ۱۹ مردادماه برخی نماد‌ها مجمع خود را برگزار کردند که در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی میزان سود به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به تصمیمات نماد‌هایی که در تاریخ مذکور مجمع برگزار کردند می‌پردازیم.
به طورکلی یک میلیون و ۱۹ هزار و ۴۳۶ داوطلب در نوبت دوم کنکور امسال ثبت نام کردند که ۶۸۷ هزار و ۴۲۰ داوطلب ( ۶۱ درصد) زن و ۴۳۲ هزار و ۱۶ داوطلب (۳۹ درصد) مرد بوده‌اند.
نتایج آزمون مدارس «نمونه دولتی» صبح امروز اعلام شد.
مجری اصلی کارآزمایی بالینی اولین واکسن mRNA ایرانی کرونا از اتمام فاز اول مطالعه بالینی این واکسن کرونا خبر داد.
امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت تامین سرمایه دماوند با حضور ۹۳ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
در هفته گذشته از تاریخ ۷ مرداد تا ۱۱ مردادماه نماد‌های بسیاری مجمع خود را برگزار کردند که در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی میزان سود به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به نتایج ۱۹ نماد که در تاریخ مذکور مجمع برگزار کردند می‌پردازیم.
رئال مادرید هر دو بازی آخر پیش فصل خود را باخت و به خصوص شکست 3-0 برابر بارسا جالب توجه بود، اما تاریخ نشان می‌دهد حتی شکست 9-1 رئال در تابستان هم تاثیری روی عملکرد فصل تیم نداشته است.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش گفت: ۱۵ درصد از دانش آموزان و داوطلبان امتحانات نهایی به نمرات خود اعتراض داشتند که به این اعتراضات رسیدگی شد.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: من نمی‌توانم قول دهم اما حدس من این است که به احتمال خیلی زیاد تا شنبه بعد از ظهر نتایج اعلام شود.
نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه واشنگتن، حاکی از گسترش نگرش منفی مردم کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به توافقنامه های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها در آمریکا از برتری جزئی بایدن بر ترامپ در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور حکایت دارد.
نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها در آمریکا از برتری خفیف بایدن بر ترامپ در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور حکایت دارد.
نتایج جدیدترین نظرسنجی منتشرشده در آمریکا نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به شدت از آینده کشور و و روند صعودی نرخ تورم نگران هستند.
نتایج نظرسنجی یک موسسه آماری در فلسطین حاکی از آن است که فلسطینیان جنبش حماس را برای رهبری و مدیریت امور کلان خود، شایسته تر از جنبش فتح می دانند.
در شرایطی که رئیس سابق شاباک درباره تشدید ناامنی ها در اراضی اشغالی هشدار داده، نتایج جدیدترین نظرسنجی ها نشان می دهد که جامعه صهیونیستی امیدی به نتانیاهو برای بهبود وضعیت ندارد.
طبق جدیدترین نتایج پایگاه real clear politics از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، جمهوری‌خواهان توانسته‌اند ۲۱۶ کرسی از ۲۱۸ کرسی مورد نیاز برای کسب اکثریت در مجلس نمایندگان این کشور را تصاحب کنند تا همانطور که پیش‌بینی می‌شود کنترل این مجلس را برای دو سال آینده از دست دموکرات‌ها خارج کنند.
نتایج جدیدترین نظرسنجی به عمل آمده ، گسست در جامعه رژیم صهیونیستی را نشان می دهد.
نتایج جدیدترین نظرسنجی از آمریکایی ها که پس از مشارکت آنها در انتخابات میان‌دوره ای کنگره انجام شده، منتشر شد.
رقابت‌های ریکرو و کامپوند لیگ برتر زنان و مردان با برگزاری ۱۸ مسابقه و استراحت یک تیم دنبال شد.
بن جوزفسن بعد از نتایج ضعیف در لیگ ملت ها و قهرمانی جهان از هدایت تیم ملی والیبال کانادا برکنار شد.
نتایج جدیدترین نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد که سیاهان این کشور، نژادپرستی را یک چالش و بحران فزاینده می دانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ