فیلم مانی حقیقی در تابستان سال 1401 در جشنواره تورنتو رونمایی شد و سازندگانش چند نوبت برای اکران برنامه‌ریزی کردند و حتی سازمان سینمایی حضور‌های جهانی فیلم را قانونی دانست. فیلم از 28 تیر در فرانسه نیز اکران اما با توجه به حوادث سال گذشته اکران گسترده جهانی آن متوقف شد و اکنون زمان اکران جهانی این فیلم بود اما در نهایت «تفریق» همچون «برادران لیلا» قاچاق شد و مسیری غیر از سالن‌های سینما به دست مردم رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی سابق مس‌سونگون ورزقان جایگزین رضا لک در تیم کراپ‌الوند شد.
ریکاردو ساپینتو می‌گوید که رسیدن به دور بعدی مرحله پلی آف لیگ کنفرانس حق تیمش بوده است.
فیلم مانی حقیقی در تابستان سال 1401 در جشنواره تورنتو رونمایی شد و سازندگانش چند نوبت برای اکران برنامه‌ریزی کردند و حتی سازمان سینمایی حضور‌های جهانی فیلم را قانونی دانست. فیلم از 28 تیر در فرانسه نیز اکران اما با توجه به حوادث سال گذشته اکران گسترده جهانی آن متوقف شد و اکنون زمان اکران جهانی این فیلم بود اما در نهایت «تفریق» همچون «برادران لیلا» قاچاق شد و مسیری غیر از سالن‌های سینما به دست مردم رسیدند.
باشگاه بایرن مونیخ توهین های نژادپرستانه به ماتیس تل در فضای مجازی را محکوم کرد.
باشگاه رئال مادرید امروز تایید کرد که مصدومیت ادر میلیتائو از ناحیه رباط صلیبی است و بین 6 تا 9 ماه دور از میادین خواهد ماند.
باشگاه رئال مادرید امروز تایید کرد که مصدومیت ادر میلیتائو از ناحیه رباط صلیبی است و بین 6 تا 9 ماه دور از میادین خواهد ماند.
باشگاه رئال مادرید امروز تایید کرد که مصدومیت ادر میلیتائو از ناحیه رباط صلیبی است و حداقل 6 ماه دور از میادین خواهد ماند.
رئال بدون کریم بنزما و یک شماره 9 بزرگ مشکلی برای ارائه بازی درخشان برابر بیلبائو نداشت و دو گل نیز به ثمر رساند. کارلو آنچلوتی بارها گفته که تیمش نیازی به کیلیان امباپه ندارد.
کیلیان امباپه و ناصر الخلیفی امروز در کمپ ورزشی پی اس جی دیدار کردند و همه چیز نشان می دهد او قراردادش را تمدید خواهد کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، بلافاصله با همان چهره‌های شاخص خود راهی بازی‌های آسیایی چین می‌شود.
در بررسی‌های اولیه ماموران پلیس مشخص شد قاتل با همکاری برادران و بستگان خود به علت جای پارک خودرو با مقتول درگیر شده و با ضربات متعدد چاقو وی را مصدوم کرده است. متاسفانه شدت جراحات وارد شده به مقتول به حدی بود که او پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
دیگو کونتنتو که سال 2021 بازنشسته شده بود، قرار است برای تیم گمنام اف سی آشهایم به میدان برود.
قاتل چند ماه قبل از جنایت بخاطر اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده و پس از طلاق تصمیم به قتل برادرزنش گرفته و در سناریوی فجیع برادرزن جوانش را به قتل رسانده است.
پس از انتخاب ملونی در سپتامبر، او رهبر راست‌گراترین دولت ایتالیا از زمان موسولینی شد. حزب او، «برادران ایتالیا» از ویرانه‌های آزمایش شکست‌خورده ایتالیا با فاشیسم متولد شد.
«غسان شربل» سردبیر روزنامه «الشرق الاوسط» در مقاله‌ای از «نوری المالکی» نخست وزیر اسبق عراق نقل کرد که «هرگز صدام را ندیدم، اما مجبور شدم بعد از اعدام او و پس از اصرار چند نفر از برادران، نیم دقیقه جلوی جنازه او بایستم و به او گفتم: اعدامت چه فایده‌ای دارد؟ آیا شهدا و کشوری که ویران کردی به ما برمی گردند؟».
نورالدین امرابط پس از پیروزی تیم ملی کشورش برابر پرتغال، بر سر برادرش بوسه زد.
«سیلیکون ولی» پر است از قصه آدم‌های موفق، اما داستان «ساسان گودرزی» به هیچ‌وجه یک داستان معمولی نیست. او که متولد تهران است، در کودکی با خانواده‌اش به ایالات‌متحده مهاجرت کرد. در کمتر از شش ماه، پدرش از دنیا رفت و برادران بزرگ‌ترش ناچار بودند راهی برای حمایت مالی خانواده پیدا کنند. ساسان که در آن زمان فقط ۹ سال داشت می‌گوید نه تنها ناچار به یادگیری یک زبان جدید و فرهنگ غریبه شد، بلکه با رفتار‌های خصمانه و زورگویی در مدرسه نیز مواجه بود. همین باعث شد عشقش به یادگیری در نطفه خفه شود و با معدل پایین، دبیرستان را به پایان برساند. اما به مرور در محیط جدید، جا افتاد و پس از کسب مدرک فوق لیسانس مدیریت کسب‌وکار از مدرسه مدیریت «کیلاگ» و دهه‌ها تجربه در حوزه تکنولوژی، نهایتا در سال ۲۰۱۹ به جایگاه مدیرعاملی رسید؛ مدیرعامل غول نرم‌افزار «اینتوییت».
لوکاس هرناندز، ستاره فرانسوی بایرن و تئو، برادرش، که برای میلان بازی می کند، پس از 18 سال بی خبری از پدرشان خبر بزرگی دریافت کردند. ژان فرانسوا هرناندز حالا قصد دیدار با فرزندانش را دارد.
خطیب موقت تهران، اغتشاش‌گران را دو گروه جوانان ناپخته فریب خورده تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بیگانه و سران اغتشاش توصیف و بیان کرد: سران اغتشاش از آنان استفاده ابزاری کردند و حالا که روز‌های پایانی است برادرانه نصیحت می‌کنم اگر آینده ندارید و نمی‌خواهید در این مملکت زندگی آرامی مثل مردم داشته باشید، پس صف تان از این مردم جدا است. دوستانه به همه آن‌هایی که صدای ما را می‌شنوند و به پدر و مادرهای‌شان می‌گویم این جوانان و نوجوانان خود را نصیحت کنند تا آینده خود را تباه نکنند.
نوید محمدزاده در ابتدای این کنفرانس رسانه ای در مورد حواشی پیش آمده پس از فیلم «برادران لیلا» و ممنوع الفعالیت شدنش گفت ترجیح می دهد به احترام عوامل فیلم «شب، داخلی، دیوار» فقط به این یک سوالِ خارج از موضوع فیلم جواب دهد. هیچ چیز رسمی در این باره اعلام نشده است و من در حال حاضر در حال بازی در سریال «آکتور» نیما جاویدی هستم.
هرچند ساخته بری لوینسون در زمان خود با موجی از تحسین مواجه شد و همچنان یکی از درام‌هایی است که روابط برادرانه را به تصویر کشیده، با گذر زمان می‌توان کمی انتقادی‌تر به فیلمی نگاه کرد که در سال ۱۹۸۹ به عنوان یک شاهکار مورد توجه عموم تماشاگران و منتقدین قرار گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
[سرهنگ]جواد نوروزبیگی فعالیتش در سینما را به عنوان ناظر نظامی و فرد تامین‌کننده تدارکات نظامی در پروژه‌های سینمایی کارش را با ابراهیم حاتمی‌کیا و‌ منوچهر محمدی آغاز کرد، او در سال‌های بعد با قرار گرفتن در کنار مجید مجیدی و فعالیت در پروژه‌های این فیلمساز، زمینه‌های رشد خود را فراهم کرد، نوروزبیگی پس از چند سال‌ و از یک جایی به بعد، این توان بالقوه را در خود دید که از سایه مجیدی بیرون بیاید و به صورت مستقل وارد حوزه تولید فیلم و سریال شود... «برادران لیلا» را می‌توان نمونه خاصی از پروژه‌های سخت جواد نوروزبیگی دانست و شاید اگر بودجه نسبتاً بالای «برادران لیلا» نبود (برخی شنیده‌ها از بودجه ۳۲ میلیارد تومانی این فیلم حکایت دارد)، هیچ تهیه‌کننده‌ای اجازه ساخت این فیلم را به خود نمی‌داد.
مشخص نیست نسخه‌ای که قرار است در فرانسه اکران شود، نسخه بدون ممیزی است یا نسخه نهایی مورد تایید ارشاد اکران می‌شود. با این حال مسئله اساسی این است که در نهایت معمولاً پس از اکران بین المللی فیلم‌های ایرانی، این فیلم‌ها در پلتفورم‌های آنلاین بین المللی نیز منتشر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ