جیمی کاراگر تنها 15 دقیقه پس از شروع بازی اسپانیا و کاستاریکا از پدری به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی نام برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توییت تبریک تولد بایرن به یولیان ناگلزمان واکنش‌های جالبی در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.
"لیمینگ شن"، دیپلمات چینی به اظهارات عجیب در ایران درباره مصرف یک وعده غذا در چین با انتشار توییتی پاسخ داد.
جالب است بدانیم این مدل کتانی کمتر از ۱۰ سال قبل به بازار آمده است. این نکته را احسان بداغی خبرنگار پارلمانی سابق روزنامه ایران توئیت کرده است.
دقایقی پس از اعلام اینکه کیلیان امباپه با پی اس جی تمدید نخواهد کرد، وینیسیوس توییت جالبی منتشر کرد.
هوش مصنوعی در نبود افراد سرشناس که دیگر زنده نیستند، دست به کار شده و بجای آن‌ها هم سلفی گرفته و هم توئیت زده...این تازه آغاز راه است و باید منتظر هر اتفاق جالب و دور از ذهن دیگری از طرف هوش مصنوعی باشیم.
پس از اضافه‌شدن قابلیت ویرایش پیام‌های ارسالی در پیام‌رسان واتس‌اپ، صفحه توییتر تلگرام به آن واکنش نشان داد. تلگرام نوشت: «۷ سال بعد. اکنون اینجاست. ویرایش پیام‌ها حالا ارائه شد.»
ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز، هدف از توسعه TruthGPT را ساخت یک هوش مصنوعی حقیقت‌جو دانست که تلاش می‌کند ماهیت جهان را درک کند. مدیرعامل توییتر امیدوار است که این هوش مصنوعی بیش از اینکه آسیب‌زننده باشد، کار‌های خوب انجام دهد: «فکر می‌کنم این بهترین مسیر برای رسیدن به ایمنی است، از این نظر که هوش مصنوعی که به‌دنبال درک جهان باشد، بعید است انسان‌ها را نابود کند؛ چرا که ما بخش جالبی از جهان هستیم.»
در تصاویر منتشر شده از این دیدار، میز کار شلوغ هیگینز توجه بسیاری را به خود جلب کرد و کاربری در توییتر نوشت: من احترام زیادی قائلم برای تعهد مایکل به اتاق نامرتبش!
باشگاه پالما توئیت جالبی برای ستاره ایرانی خود پس از دیدار با بارسلونا منتشر کرد.
در گزارشی پربازدیدترین سایت‌های جهان در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. نکته جالب اینجاست که از ۱۰ سایت پربازدید جهانی، ۵ سایت در ایران مسدود و فیلتر هستند که شامل یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، واتس‌اپ می‌باشد.
باشگاه زنیت با انتشار توییتی در فضای مجازی از میهمان‌نوازی ایرانی‌ها در جریان سفرشان به اصفهان تشکر کردند.
از دسترس خارج شدن توییتر، چه فیلتر کردن از جانب دولت باشد، و چه موانع مالی برای رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن توییتر و یا قطعی سراسری و جهانی توییتر، به روزرسانی اطلاعات در مورد واکنش به بلایا و فجایع را به شدت محدود می‌کند. همچنین توانایی یادگیری از گذشته و آمادگی برای شرایط اضطراری آینده را محدود کرده یا کاملا از بین می‌برد.
یک خبرنگار مطرح اماراتی پیشنهاد داد تا فرهاد مجیدی هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد.
راشد الفلاسی خبرنگار اماراتی در توئیت خود پرسش جالبی را در مورد فرهاد مجیدی منتشر کرده است.
رونالدو: خوشحالم که به زمین بازی و لیست گلزنان برگشتم.
حسین ماهینی در صفحه توییتر خود خاطره جالبی تعریف کرد.
دومین مرد ثروتمند جهان، پیروزی تاریخی مراکشی‌ها را به آن‌ها تبریک گفت.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار گفت: به صرف اینکه یک عده‌ای از اینستاگرام و واتس اپ سوءاستفاده می‌کنند این دو پلتفرم کاملا فیلتر می‌شود و جالب اینجا است که برای مردم فیلتر کردند، اما برای مسئولان باز است و توییت می‌زنند.
بوسه اشرف حکیمی بر سر مادر خود پس از پیروزی مراکش برابر بلژیک، توجه رسانه‌ها و کاربران توییتر را جلب کرده است.
ماسک هفته‌هاست که در سرفصل اخبار قرار دارد. ابتدا برای پیشنهاد خرید توییتر، سپس برای عقب‌نشینی از آن و سپس برای بازگشت به مسیر و در نهایت عقد معامله. دستیابی ماسک به پلتفرم رسانه‌های اجتماعی هنوز موضوع داغ بحث در همه‌جا است. او به محض این که مسئولیت را بر عهده گرفت، پاراگ آگراوال مدیرعامل و چندین مدیر ارشد دیگر را برکنار کرد.
صفحه توییتر باشگاه بارسلونا به سرعت نسبت به شکست شب گذشته رئال در زمین رایووایه‌کانو واکنش نشان داد.
توییت پیتزا دومینو با استقبال بسیار خوبی از جانب کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده و خیلی‌ها آن را به موقع و هوشمندانه قلمداد کرده اند و این توییت را کنایه مناسبی به ناکامی‌های آبی پوشان لندنی در بازار نقل و انتقالات دانسته اند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام اوان به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد اوان در روزهای آینده بورس است.
جالب است که من همین حرف را در نطق میان‌دستور مجلس هشتم پس ‌از حوادث سال ۸۸ گفتم و توسط رئیس وقت قوه قضاییه علیه من به اتهام تضعیف قوه قضائیه و توهین به قضات اعلام جرم شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ