فرانچسکو کالوو، مدیر یوونتوس توضیح می‌دهد که یوونتوس انتظار دارد امتیازات را برای همیشه حفظ کند و در همین حال برای مدیران سابق باشگاه پیامی فرستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
دکتر امیر خرمی شاد مدیر عامل شرکت ملی مس با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از لغو امتحانات روز چهارشنبه دانشگاه خبر داد.
مدیر روابط عمومییک شرکت هواپیمایی از برقراری پروازهای نجف از مبدأ فرودگاه بین المللی پیام استان البرز برای نخستین بار خبر داد.
مدیر برنامه‌های ستاره تیم ملی پیام جالبی را به اشتراک گذاشت.
دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی فرا رسیدن روز صنعت و معدن را تبریک گفت.
دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی، انتخاب دکتر عباس علی آبادی به عنوان وزیر صمت را تبریک گفت.
مدیر عامل فولادمبارکه با انتشار پیامی، اعلام کرد که قهرمانی برای آنها، تلاشی بوده که بازیکنان درون زمین به نمایش گذاشته اند.
جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، می‌گوید خبرهای اخیر درباره اخراج سرمربی این تیم سیمونه اینزاگی در پایان فصل شایعه است و او فصل بعد هم هدایت اینتر را به عهده خواهد داشت.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات درخصوص ابهام عدم امنیت کاربران، بعد از متصل شدن چند پیام‌رسان می‌گوید: قوانین داخلی تمام پیام‌رسان‌های داخلی، با تاکید ویژه اعلام‌کرده، حافظ منافع تمام کاربران است. ضمن اینکه کاربر‌ها با تایید خودشان می‌توانند درخواست اتصال به سایر پیام‌رسان‌ها را تایید یا رد کنند. اگر یک کاربر تمایل نداشته باشد این اتصال برقرار شود، می‌تواند در پاسخ به این سوال در «ستینگ» پیام‌رسان داخلی، گزینه «خیر» را بزند تا این اتصال او با سایر کاربران در پیام‌رسان‌های داخلی، برقرار نشود.
بازیکنان پرسپولیس درآستانه دربی صدم پایتخت منتظر دریافت پاداش پیروزی های اخیر خود هستند.
علی فتح الله زاده پس از استعفا از مدیرعاملی باشگاه استقلال از وزیر ورزش و جوانان خواست مدیر بعدی را به سرعت معرفی کند!
رادکیا می‌گوید نکونام قبل از استعفا پیام اصلاحات مدیریتی باشگاه فولاد را گرفته بود.
مدیرعامل بانک ملت در پیامی سالروز تاسیس بانک تجارت را به مدیرعامل، کارکنان و مشتریان این بانک بزرگ تبریک گفت.
آندره‌آ آنیلی، رییس باشگاه یوونتوس، با انتشار پیامی اعلام کرد که چاره‌ای جز استعفا برای هئیت مدیره این باشگاه نمانده بود.
دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه با صدور پیامی 5آذر روز بسیج مستضعفان را تبریک گفت.
در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ و تیراندازی به سوی زائران و نمازگزاران در کنار مضجع شریف، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران پیام تسلیت صادر کرد.
رئیس موقت شورای المپیک آسیا و مدیر کل شورای المپیک آسیا طی پیام های جداگانه ای انتخاب محمود خسروی وفا بعنوان رئیس کمیته ملی المپیک ایران را تبریک گفتند.
راجا راندمیر سینک رئیس موقت شورای المپیک آسیا و حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا طی پیام‌های جداگانه‌ای انتخاب محمود خسرو‌ی‌وفا بعنوان رئیس کمیته ملی المپیک ایران را تبریک گفتند.
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی به گمانه زنی ها برای تغییر سرمربی این تیم و احتمال بازگشت کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد.
مدیر روابط عمومی فرودگاه پیام از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین خبر داد و گفت: در سال جاری برای اولین بار پروازهای اربعین از کرج و فرودگاه پیام برقرار شده است.
پیام فدراسیون فوتبال به پریا شهریاری آمده است: از پیوستن شما به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان یک ایرانی، احساس غرور کنیم، اگرچه از حضور سرمایه ارزشمندی چون شما محروم خواهیم ماند.
محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز خبرنگار پیام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ