وکلای یوونتوس به حکم دادگاه استیناف اعتراض کرده‌اند و باشگاه خوش‌بین است پس از فرجام‌خواهی جدید، حکم قبلی که کسر 15 امتیاز بود، شکسته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
بارسا امشب برای اولین بار در فصل جاری در المپیک مونتجوئیک به میدان خواهد رفت و باید دید ژاوی برای پر کردن جای خالی رافینیا چه تدبیری می‌اندیشد.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
دکو مدیر ورزشی جدید بارسلوناست و در همین ابتدای کار خوب می داند که چه چالش‌های بزرگی را پیش رو دارد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۴۴۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۶۸۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
ژوائو کانسلو به این نتیجه رسیده که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند با سیتی مذاکره کند و از باشگاه کاتالان قطع امید کرده است.
نایب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری گفت: متن این تحقیق و تفحص در حال نهایی شدن است و تا پایان تابستان در صحن قرائت خواهد شد.
رئیس هیات تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی گفت: یک ماه پیش گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در این هیات به تصویب رسید و پس از تصویب در کمیسیون برنامه و بودجه، در صحن مجلس قرائت می‌شود.
در رئال مادرید وضعیت دفاعی همچنان اسفناک است و بامداد امروز تیبو کورتوا از عملکرد مدافعان حیرت زده بود.
پس از 10 سال و صرف هزینه 164.5 میلیون یورویی، بارسا حالا یک خط دفاعی مطمئن در اختیار دارد.
مقامات دفاعی منطقه قره‌باغ از نقض آتش‌بس از سوی جمهوری آذربایجان و ارسال گزارش این رویداد به فرماندهی حافظ صلح روسیه خبر داد.
بر اساس گزارش ریانووستی ترکیب سیستم جنگال یا پاد اخلال‌گر خیبنی در این جنگنده با سامانه‌های جمینگ SAP-۱۴ و SAP-۵۱۸ سپر دفاعی قدرتمندی برای این جنگنده مقابل پدافند هوایی می‌سازد به شکلی که می‌توان ادعا کرد جنگنده از صفحه رادار دشمن ناپدید می‌شود.
به نظر می‌رسد نتانیاهو از قراردادن کابینه‌اش در حاشیه لذت می‌برد. با این حال، همانطور که کانال ۱۲ اسرائیل این هفته گزارش داد، نتانیاهو از سفر گالانت به ایالات متحده برای دیدار با مقامات دفاعی این کشور جلوگیری می‌کند. براساس این گزارش، نتانیاهو همه وزرای خود را از ملاقات در واشنگتن یا امارات متحده عربی تا زمانی که از خودش برای بازدید از آنجا دعوت نشده باشد، منع کرده است. این هفته بار دیگر در مورد دعوت کاخ سفید از نتانیاهو از جیک سالیوان سوال شد، اما سالیوان جواب مشخصی نداد.
بارسلونا می‌تواند بالاتر از چلسی ژوزه مورینیو، به بهترین تیم تاریخ از لحاظ دفاعی تبدیل شود و برای این مهم هشت بازی دیگر پیش رو دارد.
تل‌آویو و باکو روابطی عمل‌گرایانه و محتاطانه ایجاد کرده‌اند و در چارچوب این رابطه، جمهوری‌آذربایجان به بازاری چندمیلیارد دلاری برای صنایع دفاعی اسرائیل تبدیل شده است. روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش داده که از سال ۲۰۰۵ و به‌رغم تحریم‌های تسلیحاتی، تقریبا ۷۰ درصد زرادخانه تسلیحاتی آذربایجان توسط اسرائیل تامین شده است.
امشب برای پنجمین بار رونالد آرائوخو به سمت راست خط دفاعی بارسا خواهد رفت تا مامور مهار وینیسیوس باشد.
نمی‌توان آمار خط دفاعی بارسا زمانی که رونالد آرائوخو در زمین است را با زمانی که او در دسترس نیست، مقایسه کرد.
گزارشی از توانمندی‌ها و صنایع دفاعی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نشریه تلگراف در گزارشی نوشت که انگلیس در بحبوحه تورم فزآینده، قصد دارد تا بودجه دفاعی خود در سال ۲۰۲۴-۲۰۲۵ را افزایش دهد.
نشریه وال‌استریت‌ژورنال در گزارشی نوشت که عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، ضعف‌های صنایع دفاعی آمریکا و پاشنه آشیل این کشور در جنگ احتمالی با چین را برملا ساخته است.
نشریه موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که ژاوی تصمیم گرفته بارسا را با ترکیبی هجومی برابر بایرن به میدان بفرستد. همچنین تقریبا حضور سه بازیکن جوان در خط دفاعی قطعی است.
الخلیج امارات در گزارشی به تمجید از عملکرد دفاعی تیم های تحت هدایت فرهاد مجیدی پرداخته است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه این کمیسیون نمایندگان وزارت اطلاعات، گزارش دقیقی از دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی ارائه کرد که با هدف ضربه به یک مرکز صنایع حساس دفاعی کشور وارد ایران شده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ