مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیلی اظهار کرد: خادمان فرهنگ و هنر کشور نمایشگاه کتاب را با حدود هفت میلیون نفر برگزار کردند، رهبر بعد از سالها به نمایشگاه آمدند و بیش از سه ساعت و نیم در نمایشگاه حضور داشتند و در یک روز تعطیل که نمایشگاه ۱.۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت، هزار و ۸۰۰ خواهر طلبه آموزش دیده در صحنه امر به معروف کردند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی پایتخت، از اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم، نصب المان‌های حجمی و آذین بندی محور میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی، همزمان با برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری خبر داد.
در شهر اصفهان بالغ بر ۲ میلیون و ۷۰۰ هزارنفر جمعیت در پهنه‌های فرونشستی آن زندگی می‌کنند و در مراکز جمعیتی اطراف آن، بیش از ۴۰۰ بنای تاریخی و بافت تاریخی ثبت شده که تمام آن‌ها در پهنه‌ها و زون‌های فرونشست قرار گرفته‌اند. درواقع می‌توان گفت بیش از نیمی از بافت‌های تاریخی ارزشمند شهر اصفهان در زون‌های فرونشستی جای گرفته‌اند. این بافت‌ها سازه‌های اسکلت‌داری نیستند و به‌همین‌خاطر هم براثر نشست‌های نامتقارن به‌شدت آسیب می‌بینند.
معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی از تماس ۳۹۱ هزار و ۴۰۰ نفر با خط ملی اعتیاد در سال گذشته خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر با شناورهای مسافری و بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر نیز با شناورهای تفریحی در مدت ۲۰ روز از آغاز طرح نوروزی سفر کردند.
به دنبال عدم توافق اتحادیه گارد امنیتی فرودگاه هیترو لندن با مدیران؛ اعتصاب ۱۰ روزه هزار و ۴۰۰ نفر از کارکنان این فرودگاه، آغاز می‌شود.
رئیس سازمان امور مالیاتی از حضور ۱۰ میلیون مودی مالیاتی در سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی خبرداد و گفت: هنوز ۴۰۰ هزار شرکت ثبت شده حقوقی وارد این سامانه نشده‌اند.
شهریار افندی‌زاده تعداد مسافر جابجا شده در سطح کشور توسط حمل‌ونقل عمومی از ابتدای طرح نوروزی و در بازه ۱۲ روز را بیش از ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲،عوارض خروج از کشور برای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به وجود ۳۷۸۳ هکتار سکونتگاه‌ غیررسمی و حاشیه‌ای در شهرهای استان، از اجرای پروژه‌های مختلف برای توانمندسازی این بافت‌ها خبرداد.
بر اساس اخبار رسمی که طی سه‌ماه اخیر منتشر شده، بعد از فیلترینگ گسترده شبکه‌های اجتماعی و همچنین کاهش پهنای باند اینترنت بیش از ۴۰۰ هزار نفر در ایران شغل خود را که مبتنی بر فعالیت‌های اینستاگرامی بوده از دست داده‌اند و مجبور به دست‌فروشی در خیابان شده‌ند. این اتفاق در روز‌های اخیر شدت گرفته و بسیاری از فیلترشکن‌ها از کار افتاده‌اند و تعداد کاربر‌های فعال با کاهش چشمگیری رو‌به‌رو شده‌اند. حال وجود دستگاه‌های استارلینک آیا می‌تواند نشانه پایان فیلترینگ در ایران باشد؟ یا مسیر مطالبه مردم را از «رفع فیلترینگ» به‌طور کامل دور خواهد کرد؟
سمنان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد، گفت: شرایط برای بازگشت این افراد به تحصیل مهیا شده است.
۴۰۰ هزار ایرانی در تجرد قطعی به سر می‌برند که ۳۰۰هزار نفر از آن‌ها زن و ۱۰۰هزار نفر هم مرد هستند. از ۲۵میلیون خانوار ایرانی هم ۱۳درصدشان تک‌نفره‌اند، اما چهار درصد از این جمعیت، تجرد اختیاری دارند و ۹درصد دیگر امکان ازدواج ندارند.» این آماری غیررسمی است درباره کسانی که ۵۰سالگی را رد کرده و دیگر تمایلی به ازدواج ندارند.
اهواز- استاندار خوزستان، تعداد کودکان بازمانده از تحصیل استان را در حدود ۱۴ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: حدود چهار هزار نفر از آن‌ها شناسایی شده است.
هفتاد و چهار سال پیش (دوم ماه می‌سال ۱۹۴۵) برلین پایتخت آلمان نازی توسط ارتش سرخ شوروی در جنگ جهانی دوم فتح شد و بسیاری آن را مرحله پایانی شکست حکومت آدولف هیتلر رهبر وقت آلمان می‌دانند. ارتش سرخ شوروی در عملیات تصرف برلین، ۷۸ هزار و ۲۹۰ نفر از نیرو‌های خود را از دست داد و بیش از ۲۷۴ هزار سرباز شوروی نیز مجروح شدند. بر اساس داده‌های ارتش شوروی، نیرو‌های آلمان نازی در عملیات برلین حدود ۴۰۰ هزار کشته دادند و ۳۸۰ هزار نفر از این نیرو‌ها نیز مجروح شدند. در مجموع حدود ۴۸۰ هزار نفر از نیرو‌های آلمانی نیز به اسارت ارتش سرخ شوروی در آمدند.
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: در استان تهران ۱۳ هزار و ۴۰۰ بیمار خاص داریم که از این تعداد ۶۸۰۰ نفر مبتلا به ام‌اس هستند و مقرر شد برای این دسته از بیماران دارورسانی درب منزل انجام شود.
محمدمهدی زاهدی گفت: چند سال پیش در ترکیه شبه کودتایی رخ داد که بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مقامات بلند پایه خلع پست شده یا به زندان فرستاده شدند، اما شاهدیم جمهوری اسلامی با معترضین با چه رافتی رفتار می‌کند و بسیاری انگشت به دهن هستند که چرا نیروی انتظامی حتی یک قبضه اسلحه همراه خود ندارد.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: برای پوشش بیمه کارگران ساختمانی پشت نوبت ، منتطر تصویب قانون جدید در مجلس هستیم.
میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار زائر مراسم اربعین وارد خاک عراق شده‌اند و حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به ایران بازگشته‌اند.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
رئیس ستاد اربعین حسینی گفت: تا به امروز دو میلیون و سیصد هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۰۰ هزار نفر نیازمند تزریق دُز یادآور هستند.
رئیس سازمان حج و زیارت، از فعالیت بیش از ۴۰۰ نفر از کارگزاران در واحد امداد و راهنمایی زائران و گمشدگان در اربعین خبر داد و گفت: ۲ میلیون و ۴۰ هزار نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
طبق برآورد‌های انجام گرفته در حال حاضر حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مهاجر افغان در پاکستان ساکن هستند که نام حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آن‌ها در این کشور ثبت شده است. دیگر مهاجران افغان نیز به‌طور غیرقانونی در پاکستان زندگی می‌کنند.
در مورد میزان یارانه واریزی مرداد ماه ۱۴۰۱ دولت همچنان قرار است یارانه نقدی را مطابق مراحل پیشین پرداخت کند؛ بنابراین افراد حاضر در دهک اول تا سوم در مرداد ماه به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. این میزان برای افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم به ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد. اما اگر وام کرونا را در سال ۹۹ دریافت کرده اید، از مجموع دریافتی تان ۳۵ هزار تومان کاسته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ