رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: ادعای افزایش ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی سقف بودجه از سوی مجلس درست نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شهری مثل تهران بالاتر از ۶۰ درصد هزینه‌های خانواده صرف اجاره بها می‌شود. خانواده‌ای که ۲۰ میلیون تومان درامد دارد گاهی تا ۱۵ میلیون تومان بابت اجاره واحد هزینه می‌کند، این درحالی است که حقوق و دستمزد زیر بیست درصد افزایش پیدا می‌کند و دولت نیز تورم را ۴۶ درصدی می‌داند و ادعای کنترل تورم را دارد. در برخی دیگر از اقلام پر مصرف از جمله مرغ، گوشت و لبنیات نیز وضعیت به همین ترتیب است و مردم می‌بینند که این اقلام با تورم بالاتر از تورم ۴۶ درصدی که دولت اعلام کرده است فروخته می‌شود. در نتیجه این شائبه پیش می‌آید که تورم اعلام شده از سوی دولت با واقعیت بازار، همخوانی ندارد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه اخبار منتشر شده مبنی بر گرم‌ترین هفته طی ۱۱ سال اخیر صحت ندارد و مورد تایید سازمان هواشناسی نیست، گفت: طی تیرماه میانگین دمای هوا نسبت به بلند مدت ۰.۵ تا ۱ درجه سلسیوس گرم‌تر خواهد شد و تنها برخی استان‌ها افزایش دمای بیشتری دارند.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
دیپلمات آمریکایی: ما معتقدیم که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تلاش‌های گسترده‌ای برای تعامل با ایران درخصوص بسیاری از این مسائل مرتبط با پادمان‌ها و تعهدات تهران انجام داده است. ما خرسندیم که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران توانستند برای افزایش دفعات و شدت بازرسی‌ها در تاسیسات غنی‌سازی ایران به توافق برسند.
ناپولی قصد دارد دستمزد خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستانی، خود را به 2.5 میلیون یورو در سال افزایش دهد.
سایت رسمی حسن روحانی نوشت: ادعای افزایش ۷۶ درصدی پرداخت‌های عمرانی در سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که برخلاف تبلیغات دو ساله، خزانه‌ای که تحویل دولت سیزدهم شد خالی نبود و طرح‌های عمرانی بسیاری در آستانه بهره‌برداری به دولت بعد سپرده شد.
خیانت خاتمی در شرایطی بود که وی بار‌ها در پستو‌ها اعتراف کرده، ادعای تقلب در انتخابات «دروغ» بوده؛ اما شرافت اعلام علنی آن را نداشته است. آن خیانت بود که دشمن را به افزایش تحریم‌های موسوم به فلج‌کننده واداشت. لاف گزاف وی در حالی است که در عفو اخیر تعداد عفوشدگان حدود ۹۰ هزار نفر بود.
محسن هاشمی، رئیس شورای پنجم شهر تهران نیز معتقد است؛ اساساً طرح ادعای «ارزان» اداره کردن شهر تهران، یک حرف انحرافی است. او به «سازندگی» می‌گوید: این حرف از زمانی آمد که برخی می‌گفتند، شهر تهران باید گران شود تا مهاجرت به شهر کم شود و همین موضوع تبدیل به تهمتی شده که شهرداران در دوره‌های مختلف به هم می‌زدند. این در حالی است که اساساً تهران گران است و همین گران بودن سبب شده تا مردم در ۱۴۳ شهر اقماری تهران که جمعیت‌شان به اندازه خود تهران است، ساکن شوند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: معاون سازمان انرژی اتمی ادعای مطرح شده درباره دسترسی آژانس به افراد را رد و علت افزایش بازرسی از فردو را هم تشریح کرد.
ابوالفضل عمویی گفت: کمالوندی در پاسخ به سوالات مطرح شده از جانب نمایندگان، ادعای مطرح شده درباره دسترسی آژانس به افراد را رد کرد و همچنین گفت با توجه به اینکه در فردو افزایش فعالیت هسته‌ای داشته ایم براساس استاندارد‌های متعارف بازرسی آژانس، دفعات بازرسی از این سایت افزایش دارد.
محمدباقر قالیباف خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: شما بحثی را اشاره کردید و گفتید که مصوبات مجلس شورای اسلامی باعث مغایرت ۴۰۰ همتی بودجه شده است، اما آیا مجلس شورای اسلامی این کار را کرده است؟ چنین چیزی درست نیست و در کمیسیون تلفیق هم رخ نداده است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۸ دقیقه با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
محمدباقر قالیباف در پاسخ به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: شما اشاره کردید که مجلس از صبح ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده است و من سوال می‌کنم آیا مجلس چنین کاری کرده است؟
اگر فرض کنیم که در سال جاری کل تولید داخلی بر اساس دلار ۲۳ هزارتومانی، ۲۰۰ میلیارد دلار بوده است، حالا بر اساس ادعای آقای رئیس جمهور باید این عدد به ۲۱۶ میلیارد دلار برسد؛ لذا این صحبت آقای رئیسی در صورتی درست است که بخواهیم با دلار ۴۴ هزارتومانی مقایسه کنیم. در این حالت عدد ریالی تولید ناخالص افزایش پیدا خواهد کرد، اما این به معنی رشد اقتصادی نیست.
دبیرکل ناتو امروز (پنجشنبه) ضمن ادعای اینکه "احتمالا روسیه حملات جدیدی علیه اوکراین انجام خواهد داد"، گفت که افزایش حمایت‌های نظامی از کی‌یف "مهم" است.
تصویری که وزیر ارتباطات ۱۹ آذر ماه در شبکه‌های اجتماعی بومی خود منتشر کرد. کمتر از دو ماه پیش، زارع‌پور تعداد کاربر فعال ماهانه ایتا را ۱۵.۲ میلیون نفر اعلام کرده بود.
علی‌رغم ادعای برخی از استادان کاهش وزن به موثر بودن رژیم غذایی سوپ، اما باید بدانید که این رژیم گزینه خوبی برای کاهش وزن نیست. این یک رژیم غذایی بسیار محدود است که خطر ابتلا به کمبود ویتامین‌ها و مواد مغذی را افزایش می‌دهد و حتی می‌تواند سلامت کلی شما را به خطر بیندازد.
عباس عبدی روزنامه نگار در توئیتی ادعای ارتباط افزایش نرخ ارز با حوادث اخیر کشور را زیر سوال برد.
کاترین کولونا وزیر امور خارجه فرانسه که پیشتر مدعی زندانی بودن پنج فرانسوی در ایران شده بود، اعلام کرد این تعداد به هفت نفر افزایش یافته است. وی هویت این افراد را فاش نکرد.
براساس ادعای وال‌استریت ژورنال، عربستان سعودی اطلاعاتی را با آمریکا به اشتراک گذاشته که حاکی از حمله قریب الوقوع ایران به اهدافی در داخل عربستان سعودی است و بر همین اساس، ارتش آمریکا و دیگر نیروها در منطقه خاورمیانه، سطح آماده باش را افزایش داده‌اند.
برخی منابع اسپانیایی ادعا می‌کنند که مشکل تیبو کورتوا جدی‌تر از پیش بینی های اولیه است و او قادر به حضور در ال کلاسیکو نیست.
اسپیدتست بر اساس داده‌هایی که از کل کشور‌ها به دست می‌آورد، میانگین و میانه سرعت جهانی اینترنت را نیز محاسبه می‌کند. اکنون «میانه» سرعت اینترنت سیار ۳۰.۷۹ مگابیت بر ثانیه، سرعت آپلود ۸.۲۶ مگابیت بر ثانیه و میزان تأخیر ۲۹ میلی‌ثانیه است.
با افزایش رقم فسخ خوان فویت، مدافع آرژانتینی ویارئال به 56 میلیون یورو، بارسا دیگر تمایلی به خرید او ندارد و گزینه های دیگر خود را برای تقویت دفاع راست بررسی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ