مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: برای پوشش بیمه کارگران ساختمانی پشت نوبت ، منتطر تصویب قانون جدید در مجلس هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان انستیتو ملی استاندارد و فناوری بولدر کلرادو آمریکا یک ردیاب نانوسیم تک فوتون ابر رسانا ساخته اند که می تواند تصاویری با وضوح ۴۰۰ هزار پیکسل ثبت کند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی پایتخت، از اهتزاز هزاران پرچم و ابر پرچم، نصب المان‌های حجمی و آذین بندی محور میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی، همزمان با برگزاری مهمونی ۱۰ کیلومتری خبر داد.
میزان خرید تضمینی گندم در کشور از مرز ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن گذشته است.
سمنان- رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره تعهد اجرای مسکن در کشور توسط این بنیاد، گفت: بنیاد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن سالانه ۴۰۰ هزار واحد خانه می سازد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام از ایجاد ۴۰۰ هزار شغل در مناطق محروم توسط ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان سال خبر داد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب، سامانه مجازی نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در این سامانه فروخته شد.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اعلام اینکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در مراحل مختلف ساخت قرار دارد گفت:هرجایی که امکان تامین زمین وجودداشته باشدخانه یک طبقه حیاط داراحداث می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از کمک بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی از تماس ۳۹۱ هزار و ۴۰۰ نفر با خط ملی اعتیاد در سال گذشته خبر داد.
مبارزه با بیماری‌های گندم تاکنون در سطح ۴۰۰ هزار هکتار از سوی کشاورزان انجام شده که حدود ۱۵ درصد از آن مربوط به بیماری زنگ زرد است.
رئیس سازمان امور مالیاتی از حضور ۱۰ میلیون مودی مالیاتی در سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی خبرداد و گفت: هنوز ۴۰۰ هزار شرکت ثبت شده حقوقی وارد این سامانه نشده‌اند.
سازمان هواشناسی از کاهش ۴۰۰ هزار کیلومتر مربعی مساحت برفی در کشور و کسری بارش حدود ۱۴۰ تا ۱۸۰ میلیمتری در برخی استان‌ها خبر داد.
دزفول- رئیس اداره شیلات دزفول از رهاسازی ۴۰۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی گونه کپور و ماهیان بومی در پایین دست سد تنظیمی علی کله دزفول خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: ادعای افزایش ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی سقف بودجه از سوی مجلس درست نیست.
خلخال- وزیر آموزش و پرورش گفت: ۴۰۰ هزار رتبه معلمان آماده صدور است و در این زمینه تلاش می‌کنیم تا به آخر سال به این تعداد بیفزاییم.
تد کروز، عضو جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا دستور جو بایدن، رئیس‌جمهوری این کشور را برای استفاده از موشک ۴۰۰ هزار دلاری یک جنگنده ۲۰۰ میلیون دلاری در ساقط کردن بالونی که به گفته کروز تنها ۱۲ دلار ارزش داشته، مورد تمسخر قرار داد و آن را «بازدارنده‌ای قدرتمند» در برابر دانش‌آموزان دبیرستانی دانست که به ساخت بالون‌های علمی خانگی علاقه‌مند هستند.
آبان ماه امسال بود که تاکسی اینترنتی تپسی، اعلام کرد امکان پرداخت اعتباری (BNPL) را به خدمات خود افزوده و آن را برای بخشی از کاربران خود فعال کرده است. سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم می‌کند که هر کاربر تا سقف ۴۰۰ هزار تومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به صورت یکجا هزینه سفرهای خود را پرداخت کند.
کارون- مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به رهاسازی ۴۰۰ هزار قطعه بچه ماهی در تالاب کارون گفت: در سال جاری بالغ‌بر ۹ میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه‌ها و تالاب‌های استان رهاسازی شده است.
سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سال جاری ۳۰۰ هزار میلیارد کسری بودجه وجود داشت که از طریق صندوق توسعه و اصلاحیه‌هایی که مجلس انجام داد این مبلغ پوشش داده شد، اما در لایحه سال آینده ما نزدیک به ۴۰۰ هزار میلیارد برآوردی داریم، اگر مجوز‌هایی که سال جاری داده شد، در سال آینده داده نشود، این ۴۰۰ هزار میلیارد کسری بودجه از کجا تامین خواهد شد.
زاهدان- مدیرکل دفتر تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن بر عهده بخش تعاون است.
آتشفشان هونگا تونگا توانست رکورد فوران آتشفشانی را جا به جا کند و اتفاقات شگفت انگیزی را رقم بزند.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
رئیس ستاد اربعین حسینی گفت: تا به امروز دو میلیون و سیصد هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۰۰ هزار نفر نیازمند تزریق دُز یادآور هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ