سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سال جاری ۳۰۰ هزار میلیارد کسری بودجه وجود داشت که از طریق صندوق توسعه و اصلاحیه‌هایی که مجلس انجام داد این مبلغ پوشش داده شد، اما در لایحه سال آینده ما نزدیک به ۴۰۰ هزار میلیارد برآوردی داریم، اگر مجوز‌هایی که سال جاری داده شد، در سال آینده داده نشود، این ۴۰۰ هزار میلیارد کسری بودجه از کجا تامین خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه ‎بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور خبر داد.
یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت که اشکالات مدنظر مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در حال بررسی است و فردا برای اظهار نظر نهایی مجددا به شورای نگهبان فرستاده خواهد شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه، 16 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 15 دقیقه و با حضور 203 نفر از نمایندگان آغاز شد و آخرین مواد لایحه بودجه 1402 مورد بررسی قرار گرفت
بررسی لایحه بودجه سال آینده کشور پس از ۱۰ روز در مجلس شورای اسلامی به اتمام رسید.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۸ دقیقه با حضور ۱۹۵ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به بررسی تنفیذ حکم ارتقای شاخص‌های بهره‌وری در لایحه بودجه سال 1402 کل کشور پرداخته است.
تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری به شورای اسلامی شهر تهران
شهردار تهران لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران را تقدیم شورای
معاون شهردار تهران از تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی سه‌شنبه چهارم بهمن‌ماه خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در صحن مجلس، کلیات لایحه بودجه را به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارجاع داد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، کلیات لایحه بودجه سال آینده کشور بررسی شد و نمایندگان با آن موافقت کردند.
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در جلسه صبح امروز این کمیسیون خبر داد.
کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.
کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.
کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.
شهردار تهران از ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به شورای اسلامی شهر تهران تا سه‌شنبه هفته آینده خبر داد.
سیدشمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در پایان نشست این کمیسیون که در نهایت با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق با کلیت بودجه سال آتی همراه بود گفت: ما ابتدا باید کلیت را حداکثر ظرف ۵ روز در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌دادیم. به همین خاطر جلسات سه شیفتی را در ۴ روز گذشته برگزار کردیم.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به اینکه لایحه بودجه سال آتی حداقل با ۲۰ روز تأخیر به مجلس ارائه شد، گفت: نیاز داریم با جدیت بیشتری کار بررسی بودجه ۱۴۰۲ را پیش ببریم.
بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد دولت سیزدهم در بخش یارانه نقدی، سقف ۳۱۵ هزار میلیارد تومانی را در نظر گرفته است؛ رقمی که تغییر چندانی نسبت به بودجه امسال ندارد و به نظر می‌رسد، سیاست دولت، عدم تغییر مبلغ یارانه نقدی باشد. هرچند در هفته‌های پایانی سال جاری نیز همچنان موضوع کالابرگ به سرانجام نرسیده است.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲،عوارض خروج از کشور برای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور در نشست علنی فردا (چهارشنبه ۲۱ دی ماه) لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌کند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: از آنجایی که مصوبه مجلس برای بررسی جداگانه احکام و جداول لایحه بودجه هنوز به قانون تبدیل نشده، تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۲ یک مرحله‌ای خواهد بود.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ به مجلس خبر داد و تاکید کرد: تا زمانی که تکلیف برنامه هفتم توسعه مشخص نشود، لایحه بودجه سال آینده را اعلام وصول نمی‌کنیم.
عضو کمیسیون تلفیق گفت: با توجه به اینکه دولت قرار است که روز یکشنبه لایحه بودجه را تحویل دهد اما به نظر بنده بودجه فردا هم به مجلس نخواهد رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ