بعد از پایان فیفا دی و از فردا لیگ های اروپایی در اوج هیجان و با چند بازی بسیار مهم از سر گرفته می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت انتخابی وزن 84- کیلوگرم تیم ملی کاراته در بخش کومیته مردان شنبه هفته آینده برگزار می شود.
چند سالی است که تولید و عرضه پوشاک داخلی منقش به برندهای خارجی در صنعت پوشاک ایران رونق گرفته و وزارت صمت نیز طی سالهای گذشته صرفا وعده برخورد و نظارت در این حوزه را داده است.
وزیر بهداشت گفت: اگر وضعیت دمای هوا طوری باشد که برای سلامت مردم صدمه ایجاد کند، ما مجدد بررسی‌های لازم را انجام و پیشنهادمان را ارایه خواهیم داد.
بر اساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی، پنج شنبه گرم ترین روز تهران خواهد بود.
افشین پیروانی می‌گوید حضور کریم باقری به سود پرسپولیس خواهد بود.
پرونده پاداش پای سکوی مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و لیست نهایی رشته‌های اعزامی به هانگژو بالاخره روز سه‌شنبه بسته می‌شود.
نشست روسا و هیئت‌های ژیمناستیک قرار است روز شنبه آینده برگزار شود.
سومین جلسه هیئت رئیسه در سال ۱۴۰۲، شنبه برگزار می‌شود.
در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، خبری در مورد تعطیلی روز سیزدهم خرداد منتشر نشد. پس از آن نیز تا کنون، هیچ نهاد یا مقام رسمی‌ای در این مورد اطلاع‌رسانی نکرده است. در نتیجه می‌توان گفت فردا شنبه، ۱۳ خرداد تعطیل نیست. مگر اینکه در ساعات باقی‌مانده تا پایان امروز جمعه، تصمیم جدیدی گرفته و خبری رسمی در این مورد منتشر شود.
رئیس جمهور منتخب ترکیه روز شنبه پس از شرکت در مراسم تحلیف، تغییرات کابینه خود را اعلام خواهد کرد.
ساماندهی تعطیلات موضوعی است که از زمان مجلس ششم تا کنون مطرح بوده، ولی به دلایل گوناگون، هنوز تعیین تکلیف نشده است. تعطیلات نوروزی، تغییر برخی تعطیلات مذهبی و موارد مشابه، طرح‌هایی است که بار‌ها در مجلس به بحث گذاشته شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده است. موضوع تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها از موضوعاتی است که اخیرا به شدت بین نمایندگان مجلس داغ شده است.
به اعتقاد کارشناسان و قهرمانان کشتی، نتایج دور از انتظار در آسیا، یک زنگ خطر جدی برای پژمان درستکار و تیمش در سال سخت پیش رو خواهد بود.
نخستین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی در سال 1402 در حالی 26 فروردین برگزار می‌شود که تعیین رشته‌های اعزامی به هانگژو مهم‌ترین دستور جلسه این ستاد خواهد بود.
اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۲، شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
همه ساله توزیع بلیت قطارهای از اوایل اسفند آغاز شده بود اما امسال اعلام زمان پیش فروش بلیت قطارها همچنان بلاتکلیف است.
رهبرمعظم انقلاب اسلامی، با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان داشتند: شنبه ۲۲ بهمن تاریخی بود؛ به ملت ایران اظهار تعظیم می‌کنم.
طی روز‌های اخیر بارش نعمت الهی برف در بسیاری از استان‌های کشور موجب برودت هوا و افت شدید دما در این استان‌ها شده است؛ بر این اساس با تصمیم گیری ستاد مدیریت بحران استان و استانداری‌ها، در اغلب استان‌ها مدارس، ادارات و بانک‌ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل و یا دورکار شدند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال روز شنبه برای انتخاب داور دربی تشکیل جلسه خواهد داشت.
همزمان با روز جهانی معلولان بازدید این گروه از شهروندان، در روز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ از برج میلاد رایگان اعلام شد.
با اعلام سازمان لیگ شنبه جلسه ای در این سازمان برای بررسی وضعیت تیم شهر خودرو در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برگزار می شود.
طبق فراخوان‌هایی که از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین پخش می‌شد، قرار بود شنبه موج چند میلیونی آشوب خیابان‌های تهران را پر کند. به همین دلیل خبرنگار مجله مهر به خیابان رفت تا روایت کند.
سرمربی تیم ملی برای بررسی کمپ تمرینی ایران در جام جهانی به قطر سفر کرد.
تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابتهای آزاد لبنان بامداد امروز پنجشنبه وارد بیروت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ