همزمان با روز جهانی معلولان بازدید این گروه از شهروندان، در روز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ از برج میلاد رایگان اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد. چمران ضمن دیدار و خوش و بش با ملی پوشان آزاد و فرنگی کاران در جریان روند آماده سازی آن‌ها برای حضور در رقابت‌های پیش رو قرار گرفت و برای تیم‌های کشتی ایران آرزوی موفقیت کرد. رئیس شورای شهر تهران همچنین با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.
علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در زندان اوین از بند‌ها و بخش‌های مختلف این ندامتگاه صبح امروز پنج شنبه (۱۹ مرداد ۱۴۰۲) بازدید کرد.
سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات برتر روز شنبه از ورزشگاه غدیر اهواز بازدید کرده است.
سرپرست زائران ایرانی بیت الله الحرام روز سه شنبه از بیمارستان صحرایی و اورژانس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در سرزمین عرفات دیدن کرد.
بعدازظهر امروز (پنج شنبه) سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از غرفه‌های مختلف سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.
ولادیمیر پوتین برای اولین بار به جبهه جنگ در اوکراین رفته است. وی روز شنبه در یک بازدید غیرمنتظره به شهر بندری ماریوپول و شبه جزیره کریمه رفت.
رئیس اقلیم کردستان عراق روز سه شنبه برای دیدار با آسیب دیدگان زلزله ویرانگر در جنوب ترکیه وارد غازی عینتاب شد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه که روز شنبه از استان دیاربکر بازدید کرد، از واکنش دولت به زلزله دفاع کرد؛ درحالی‌که او به‌دلیل روند آهسته کمک‌رسانی به‌شدت زیر تیغ انتقادات قرار دارد. در سراسر کشور، ساکنان بی‌صبرانه منتظر کمک دولت هستند تا عزیزان خود را در زیر آوار بیابند و خانواده خود را مجددا دور هم جمع کنند.
ارومیه - وزیر آموزش و پرورش ظهر شنبه به صورت میدانی از مدارس و آموزشگاه های تخریب شده در اثر زمین لرزه ۵.۹ ریشتری خوی بازدید کرد.
ارومیه - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای بررسی و بازدید از مناطق زلزله زده صبح شنبه وارد شهرستان خوی شد.
مدیرعامل بانک گردشگری به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در روز سه شنبه 11 بهمن ماه ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا در خصوص تعامل بیشتر دو مجموعه به گفتگو پرداخت.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) از نمایشگاهی که به مناسبت شعار سال برپا شده بود و در آن صنایع مختلف و دانش بنیان‌ها توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته بودند، بازدید کردند. در این نمایشگاه وزرا و مسئولان مربوطه توضیحات لازم را در هر بخش ارائه کردند
در ادامه این بیانیه همچنین تاکید شده که این اسناد محرمانه مربوط به دوره فعالیت بایدن به عنوان معاون «باراک اوباما»، رئیس جمهوری وقت آمریکا، پس از بازدید «ریچارد ساوبر»، وکیل کاخ سفید از خانه مذکور در روز پنج شنبه هفته گذشته پیدا شده است.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه، به منظور مدیریت مصرف گاز، واحد بازدید و گردشگری مجموعه برج میلاد تهران تعطیل بوده و امکان بازدید از این مجموعه وجود ندارد.
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد با توجه به اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه،واحد بازدید و گردشگری مجموعه برج میلاد تهران تعطیل است.
همزمان با روز جهانی معلولان بازدید این گروه از شهروندان، در روز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ از برج میلاد رایگان اعلام شد.
سید مصطفی میرسلیم صبح امروز سه شنبه 30 آبان بعد از حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از غرفه شرکت ملی مس بازدید و در جریان اقدامات زیست محیطی این شرکت قرار گرفت.
وزیر ورزش و جوانان عصر امروز شنبه با حضور در محل فدراسیون جانبازان و معلولین از اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان و زنان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان بازدید کرد.
دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل و محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره بانک کارآفرین، به همراه مدیران ارشد بانک از شعبه جزیره ی کیش بازدید کردند.
حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ضمن بازدید از خبرگزاری مهر به سوالات خبرنگار مهر پاسخ داد.
روابط عمومی برج میلاد اعلام‌کرد که همزمان با هفته ملی کودک و ولادت پیامبر اکرم (ص)، بازدید برای کودکان در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ مهرماه از برج میلاد رایگان است.
زمان بازدید و ارائه قیمت پیشنهادی برای متقاضیان شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی به مدت ۲ روز (تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۴ مهرماه) تمدید شد.
«لبانه مشوح» وزیر فرهنگ سوریه که به ایران سفر کرده است شامگاه سه شنبه (۲۲ شهریور ۱۴۰۱) ضمن بازدید از تالار وحدت با «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و در نشست خبری مشترک با همتای ایرانی خود حضور پیدا کرد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۲۴۴۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۹۶۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ