طبق فراخوان‌هایی که از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین پخش می‌شد، قرار بود شنبه موج چند میلیونی آشوب خیابان‌های تهران را پر کند. به همین دلیل خبرنگار مجله مهر به خیابان رفت تا روایت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۶۲۸۰۶ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
شاخص بورس تهران روز چهارشنبه با ریزش ۲۸ هزار و ۹۲ واحدی تا کانال ۲ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۴۶ واحدی پایین آمد تا همچنان سهامداران نگران ریزش بازار سرمایه باشند. در هفته جدید بازار به کدام سمت خواهد رفت؟
چند روز گذشته خبر‌های بسیاری در رسانه‌ها منتشر شد که این اخبار می‌توانند بر روی بورس امروز تاثیرگذار باشند. ده خبر شاید تاثیرات بیشتری را بر روی بورس داشته و برای سهامداران حائز اهمیت باشند.
همیشه در گذر زمان این تفال به حافظ است که در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
با توجه به سست بودن صف‌های فروش آخرین روز هفته گذشته با فروکش کردن هیجانات هفته گذشته و فروش عرضه کنندگان باقی مانده در اوایل بازار کم کم شاهد بهبود و تعادل در بازار باشیم.
امروز سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
شاخص کل بورس شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۸۹۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۸۹۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قوه قضاییه اعلام کرد که آتش سوزی‌های شامگاه شنبه ۲۳ مهر در زندان اوین منجر به درگذشت ۴ زندانی و مجروح شدن ۶۱ نفر دیگر شده است.
امروز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد (حتوکا) با حضور ۵۵ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۸۹۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۸۹۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
روز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در آغازین روز معاملاتی هفته شاخص کل با ۰.۱۴ درصد عقب گرد به سطح یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۸۹۴ واحد رسید. در گفتگو با مهشید داداش زاده کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی، معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.
صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.
حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ضمن بازدید از خبرگزاری مهر به سوالات خبرنگار مهر پاسخ داد.
مراسم رونمایی از ۲۰۰دستگاه اتوبوس، ۶۳ دستگاه مینی‌بوس و ۱۰۰ دستگاه تاکسی امروز شنبه (۲۳ مهر) با حضور شهردار پایتخت و برخی از اعضای شورای شهر تهران آغاز شد.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۲۰۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۹ هزار و ۷۸۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
۲ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
سازمان جهانی بهداشت به بزرگ سالان توصیه می‌کند که حداقل ۳.۵گرم پتاسیم در روز و کمتر از ۵ گرم نمک مصرف کنند. این نهاد مصرف میزان زیادی از سبزیجات، میوه، انواع مغزها، لوبیا، محصولات لبنی و ماهی را توصیه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ