پرونده پاداش پای سکوی مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و لیست نهایی رشته‌های اعزامی به هانگژو بالاخره روز سه‌شنبه بسته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواخر روز سه شنبه تا پایان هفته جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق ساحلی و جنوبی و شرقی و مرکزی خوزستان خواهد شد.
بازار اختیار معاملات امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ در حالی به پایان رسید که ارزش معاملات اختیار معاملات ۱۰۶.۷ میلیارد تومان پرمیوم بود. گزارش بازار اختیار معامله در ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
هرچند روز سه شنبه معاملاتی شاخص‌های بازار با افت کار خود را به پایان رساند در روز چهارشنبه بازار به احتمال بالایی وضعیت مساعدتری را نسبت به روز گذشته پشت سر بگذارد.
مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد و ملی پوشان تا جمعه استراحت خواهند داشت.
مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه به پایان می رسد و ملی پوشان تا جمعه استراحت خواهند داشت.
در پایان معاملات سه شنبه بیست و نهم فروردین ماه شاخص کل بورس پس از رشد ۳۶ هزار و ۱۴۷ واحدی در ارتفاع دو میلیون و ۳۲۵ هزار واحد قرار گرفت. فردا در آخرین روز معاملاتی فروردین ماه ۱۴۰۲ شاخص مثبت خواهد ماند؟
همزمان با پایان رژه جنگنده‌های ارتش، پروازهای مسافری و باری در فرودگاههای تهران از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز (سه شنبه) از سر گرفته شد.
شاخص کل بورس تهران در پایان روز سه شنبه با عبور از سقف تاریخی خود در محدوده دو میلیون و 119 هزار واحد به کار خود پایان داد و با رسیدن به سقف تاریخی، شاهد افزایش عرضه‌ها در کلیت بازار بودیم. با این حال سوال اصلی این است که آیا امروز این عرضه‌ها ادامه خواهد داشت یا اینکه با سرعت به پایان می‌رسد و مسیر صعودی از سر گرفته خواهد شد؟
باشگاه الچه در نهایت تصمیم گرفت به خاطر حضور 68 دقیقه‌ای گاوی در ترکیب بارسا در بازی شنبه گذشته از باشگاه کاتالان شکایت کند.
بازی رفت دو تیم یوونتوس و اینتر سه شنبه شب در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا برگزار می شود.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه، 16 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 15 دقیقه و با حضور 203 نفر از نمایندگان آغاز شد و آخرین مواد لایحه بودجه 1402 مورد بررسی قرار گرفت
موتور سیکلت به استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ اسفند از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از وزش باد شدید و طوفان از روز سه شنبه تا پایان بعد از ظهر چهارشنبه در تهران و ۱۰ استان دیگر خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از وزش باد شدید و طوفان از روز سه شنبه تا پایان بعد از ظهر چهارشنبه در تهران و ۱۰ استان دیگر خبر داد.
روز سه شنبه مایکروسافت اعلام کرد که آن‌ها از تکنولوژی به کار رفته در چت جی. پی. تی، که توسط شرکت اپن ای. آی (OpenAI) واقع در سانفرانسیکو توسعه یافته، برای تقویت موتورجستجو بینگ و مرورگر وب ادج استفاده خواهد کرد.
از روز دوشنبه تا پایان هفته روند افزایش نسبی بیشینه دما دور از انتظار نخواهد بود، اما با توجه به بارش در روز چهارشنبه برای این روز کاهش نسبی دمای روزانه پیش‌بینی می‌شود.
با پیشنهاد ستاد انرژی استان و موافقت استاندار خراسان رضوی تمام مدارس استان از سه شنبه ۲۰ دی، تا پایان هفته غیرحضوری می‌شود و دستگاه‌های اجرایی نیز در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه دورکار خواهد بود.
تا پایان روز سه شنبه ۲۹ آذرماه بیش از ۷۰ میلیون ورقه اوراق سکه معادل ۷۰ هزار سکه تمام بهار آزادی و بیش از ۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون دلار گواهی ارزی توسط متقاضیان خریداری شده است.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک روز سه شنبه تشکیل می‌شود؛ مجمعی که در شرایط مشابه ۶ دوره قبل برگزار می‌شود اما نتیجه آن قرار است بعد از ۲۱ سال فصلی تازه در این کمیته رقم بزند.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک روز سه شنبه تشکیل می‌شود؛ مجمعی که در شرایط مشابه ۶ دوره قبل برگزار می‌شود اما نتیجه آن قرار است بعد از ۲۱ سال فصلی تازه در این کمیته رقم بزند.
کریستوفر انکونکو سه شنبه گذشته به دلیل مصدومیت، جام جهانی را از دست داد و امروز پزشکان اعلام کردند که او تا پایان فصل نمی تواند به میدان برود.
استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین وزیر «صمت» سه شنبه ۱۰ آبان در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی قرار گرفت که در پایان نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مخالفت با استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین، مجددا به او رای اعتماد دادند و با ۸۴ رای موافق، ۱۸۲ رای مخالف، ۶ رای ممتنع و ۲ رای باطله از مجموع ۲۷۴ او در وزارت صنعت، معدن و تجارت ابقا شد.
اعلام آتش بس جدید میان ارمنستان و آذربایجان در حالی اعلام می‌شود که آتش بس قبلی که روسیه روز سه شنبه با میانجیگری انجام داده بود به سرعت با شکست روبرو شد.
بورس امروز سه شنبه ۲۲ شهریور در مقایسه با روز‌های گذشته شرایط بهتری را تجربه کرد و شاخص‌ها همگی سبزپوش به کار خود پایان دادند. در چند روز گذشته، اما روند شاخص کل نزولی بود و از علی بهشتی روی کارشناس بازار سرمایه پرسیدیم که چرا شاخص کل نزولی شد و اوضاع بورس این گونه است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ