اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
‏حاجی ایرانی که ۴۰ بار حج گزارده در مصاحبه با تلویزیون عربستان از سلاطین درگذشته سعودی با عنوان رَحِمَهُ الله یاد کرد و گفت: خدا به من ۴۰ حج از زمان ملک خالد، ملک فهد، ملک عبدالله رَحِمَه الله و ملک سلمان نصیب کرده است! من شاهد دستاورد‌های زیاد و بزرگ توسط دولت و ملت سعودی بوده‌ام.
لیبروی تیم ملی والیبال درباره اتفاقات عجیبی که طی چند روز اخیر پشت سر گذاشته صحبت کرده است.
ایران من | کاروانسرای وکیل و کاروانسرای گنج‌علی خان
ایران من | بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی
ایران من | موزه مردم شناسی رختشویخانه زنجان
ایران من | موزه باستان شناسی و مردان نمکی زنجان
ایران من | مُکَسَر، زیباترین ساحل صخره‌ای خلیج فارس
گئورگی گولسیانی: من هت‌تریک تاریخی ایمون زاید را دیدم و از او الهام گرفتم اما ای کاش دو گلی که زدم به پیروزی می‌انجامید.
ملی پوش بوکس ایران با ابراز ناراحتی از رفتار مسئولان ورزش گفت: همه تلاش من کسب موفقیت برای این مرز و بوم است، اما انگار اصلا ورزشکار این کشور نیستم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ