اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
: باوجودی که گفته می‌شود رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مرخصی به سر می‌‌‌برد اما اظهارنظر اخیر جان کربی، هماهنگ‌‌‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید مهر تاییدی بر پایان کار مالی در وزارت خارجه آمریکا است. جان کربی در پاسخ به سوالی در مورد تغییر احتمالی در رویکرد دولت جو بایدن در قبال ایران پس از خروج رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از وزارت خارجه با تاکید بر این موضوع که اظهارنظر در این رابطه برعهده وزارت خارجه است، گفت: «من به طور کلی می‌گویم که هیچ تغییری در رویکرد ثابت ما نسبت به ایران رخ نداده است.» با در نظر گرفتن کنار گذاشتن رابرت مالی از پرونده ایران این مساله مطرح می‌شود که چه کسی یا چه کسانی قرار است این مهم را عهده ‌‌‌دار شوند.
لیبروی تیم ملی والیبال درباره اتفاقات عجیبی که طی چند روز اخیر پشت سر گذاشته صحبت کرده است.
ایران من | کاروانسرای وکیل و کاروانسرای گنج‌علی خان
ایران من | بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی
ایران من | موزه مردم شناسی رختشویخانه زنجان
ایران من | موزه باستان شناسی و مردان نمکی زنجان
ایران من | مُکَسَر، زیباترین ساحل صخره‌ای خلیج فارس
مسیح علینژاد گفت: کاخ سفید و دفتر مکرون و رهبران کشوران غربی از من می‌پرسند، الان انقلاب شما تمام شده و کسی در خیابان نیست، پس چرا نباید به میز مذاکره برگردیم؟
گئورگی گولسیانی: من هت‌تریک تاریخی ایمون زاید را دیدم و از او الهام گرفتم اما ای کاش دو گلی که زدم به پیروزی می‌انجامید.
ملی پوش بوکس ایران با ابراز ناراحتی از رفتار مسئولان ورزش گفت: همه تلاش من کسب موفقیت برای این مرز و بوم است، اما انگار اصلا ورزشکار این کشور نیستم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ