اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره واکنش واشنگتن به اظهارات رئیس جمهور ایران پیرامون حجاب، گفت: من اظهارات او (رئیس جمهور ایران) را دیده‌ام. ما همانطور که قبلا گفته‌ایم معتقدیم زنان و دختران در ایران و در هر کجای دیگر باید آزاد باشند تا هرچه می‌خواهند بپوشند.
گل‌محمد از زندان به شعبه یکم منتقل شد و در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: من و احمد هر دو کارگر ساختمانی بودیم. او در ایران کسی را نداشت و با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم تا آن اتفاق شوم افتاد و من هم تصمیم به انتقام گرفتم. اما حالا پشیمــانم باید او را تحویل قانون می‌دادم.
توماس کیمس درباره حضورش در زندان ایران گفت: در ایران با من مثل یک مهمان رفتار شد؛ آنها در مهمان‌نوازی کم نگذاشتند و هیچ شکنجه‌ای در کار نبود.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق از دلایل قطع همکاری خود با فدراسیون فوتبال این کشور پرده برداشت.
ایران من | موزه مردم شناسی رختشویخانه زنجان
ایران من | موزه باستان شناسی و مردان نمکی زنجان
زندی: فوتبال را از کوچه و خیابان شروع کردم و سال‌هاست که هرکسی فوتبال من را از نزدیک می‌بیند می‌گوید تو شبیه مهدی قائدی بازی می‌کنی!
لژیونر دوچرخه‌سواری زنان ایران گفت: تیم اماراتی که عضو آن هستم بهترین امکانات را دارد و دوچرخه‌ای که در اختیار من گذاشته اند، در حال حاضر بهترین دوچرخه دنیا است.
لژیونر دوچرخه‌سواری زنان ایران گفت: تیم اماراتی که عضو آن هستم بهترین امکانات را دارد و دوچرخه ای که در اختیار من گذاشته اند، در حال حاضر بهترین دوچرخه دنیا است.
خزعلی تصریح کرد: خانم غفوری فرد جزو یک درصد برتر است و شاخص‌های دیگر مثل امور اجتماعی نیز داشته‌اند، ایشان حافظ قرآن هستند و این امر ممکن است یک ویژگی فرهنگی نیز برای ایشان در نظر گرفته شده باشد. من در هیات داوران نبودم و نمی‌دانم روی چه حسابی این داوری انجام گرفته است اما هیچ گونه نسبتی نباید موجب این شود فرد بالا یا پایین آورده شود.
مایا صباغ، فعال لبنانی که ویدئو‌های او در حاشیه کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار در فضای مجازی فراگیر شده است در ویدئویی جدید گفت: ویدئو‌های من مزدوران و مخالفان جمهوری اسلامی را عصبانی کرد و دروغ سه ماهه آن‌ها را برملا ساخت.
عبدی نوشت: من هنوز باور نمی‌کنم که چرا باید خانم الهه محمدی یا بسیاری دیگر از زنان پیش و پس از این جریان اعتراضی همچنان در زندان باشند؟ چگونه ممکن است با وجود چنین زنانی در زندان و حتی رسیدگی‌های قضایی غیرعلنی، بتوان از زنان تاثیرگذار امریکای لاتین یا آفریقا یا آسیای جنوب شرقی برای حضور در ایران دعوت کرد؟ یک لحظه خود را جای خانم‌های زندانی بگذارید که دارند از تلویزیون این نشست را می‌بینند چه احساسی به حکومت و کشور خواهند داشت؟
وزیر خارجه در مصاحبه تلویزیونی گفت: همسر رئیس جمهور مبتکر و محور کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار بودند. برخی از مهمانان خارجی ما به همسر رئیس جمهور بانوی اول می‌گفتند. خانم علم‌الهدی پاسخ می‌دادند که من بانوی اول نیستم./صداوسیما
سردار نقدی گفت: اگر یکی از کشورهای اروپایی در ۴۰ سال گذشته شتاب پیشرفت‌های زنان ایرانی را داشتند، من به دین آن‌ها در می‌آیم.
حمیده ایرانمنش با اشاره به رنکینگ تاریخی تیم ملی ایران در جهان از کمیته ملی المپیک درخواست کرد که با اعزام تیم پینگ‌پنگ زنان به بازی‌های آسیایی هانگژو موافقت کنند.
حمیده ایرانمنش با اشاره به رنکینگ تاریخی تیم ملی ایران در جهان از کمیته ملی المپیک درخواست کرد که با اعزام تیم پینگ‌پنگ زنان به بازی‌های آسیایی هانگژو موافقت کنند.
من همیشه آرزو می‌کردم ای‌کاش یک دختر معترض در تهران بودم تا کابل؛ چون در افغانستان اعتراض‌کردن، دختربودن و به خیابان آمدن واقعا سخت است. در ایران دانشگاه برای دختران ممنوع نیست یا رفت و آمد بین‌شهری برایشان سخت نیست یا به پوشش آن‌ها مانند ما اشکال نمی‌گیرند.
گئورگی گولسیانی: من هت‌تریک تاریخی ایمون زاید را دیدم و از او الهام گرفتم اما ای کاش دو گلی که زدم به پیروزی می‌انجامید.
کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا: من از زنان ایران و شجاعت آن‌ها الهام گرفته‌ام.
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود. به من گفت که دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.
وزیر خارجه سوریه چند روز پیش مهمان من بود. به من گفت که دقیقا همان نسخه‌ای که الان در ایران دارند اجرا می‌کنند اول در دمشق اجرا شد. این اشتباهات محاسبه‌ای غربی‌هاست که فکر می‌کنند ایران مانند کشور‌های دیگر است. اینجا ایران است؛ مردان و زنان فرهیخته‌ای دارد. مگر اجازه می‌دهد به شما هر کاری بکنید.
بیل کلینتون، رییس جمهور پیشین آمریکا گفت: من از شجاعتی که مردم ایران به ویژه، زنان و دختران شجاع در مبارزه‌شان برای آزادی نشان داده‌اند، در حیرت بوده‌ام.
جدیدترین دیوارنگاره میدان، ولی عصر با شعار «زنان سرزمین من ایران» که بامداد پنجشنبه بیست‌ویکم مهرماه رونمایی شده بود، بعد از اعتراض‌هایی گسترده تغییر کرد. تصاویر چهره‌هایی مانند سیمین دانشور، پروین اعتصامی، فاطمه معتمد‌آریا، مریلا زارعی، پروانه کاظمی، مینو محرز، توران میرهادی، ایران درودی، مریم میرزاخانی، فروغ فرخزاد، ژاله علو و... در این دیوارنگاره دیده می‌شدند.
حمیده ایرانمنش در مورد کسب مدال انفرادی ندا شهسواری در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسی انتظار کسب مدال در بخش انفرادی را نداشت چون سرمایه‌گذاری روی بخش تیمی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ