اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
جواد نکونام علاقه مند به همکاری با کوین یامگا و رافائل سیلوا دو بازیکن خارجی استقلال است.
تارنمای دیپلماتیک نوشت که مقامات آمریکایی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار می‌رود مذاکرات آمریکا (غیر مستقیم) با ایران در عمان (یا هر جای دیگر) به زودی برگزار شود، پاسخ مستقیم ندادند.
مشتریان بانک ملی می توانند در هر ساعت از شبانه روز و بدون داشتن دغدغه زمان از خدمات بانکداری اینترنتی و غیرحضوری این بانک از طریق سامانه بام بهره مند شوند.
رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان به طور مشترک بازارچه مرزی مند - پیشین و خط تبادل برق پلان - جیوانی را در گذرگاه مرزی «پیشین» افتتاح کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: توافق با عربستان آثار مثبتی بر ایران و منطقه داشته است و کشور لبنان نیز از تبعات مثبت آن بهره مند خواهد شد.
در حال حاضر ۷۰ کشور در طول سال جهت بهره مندی بیشتر از نور خورشید، اقدام به اعمال تغییراتی در ساعت رسمی خود می‌کنند و در اصطلاح از ساعت تابستانه (Daylight Saving Time) استفاده می‌کنند؛ ساعت تابستانه به حالتی می‌گویند که بر اساس آن در ۶ ماه ابتدایی سال ساعت–معمولاً یک ساعت- به جلو کشیده می‌شود و ۶ دوم سال به حالت اولیه باز می‌گردد؛ این تغییرات ساعت در منطقه‌های زمانی منجر به طولانی شدن روز در هنگام عصر و کوتاه‌تر شدن روز در هنگام صبح می‌شود.
اولین نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با هدف قدردانی و بهره مندی از تجارب آنها در شهرستان بافق برگزار شد.
هاکی روی یخ ایران که دو سال است به عضویت فدراسیون جهانی درآمده، در این مدت کوتاه با بهره مندی از یک پیست استاندارد توانسته دو حضور موفق در مسابقات جهانی داشته باشد.
در شرایطی که چهره‌های شاخص کشتی فرنگی ایران از عملکرد رئیس هیات استان خوزستان گلایه مند هستند، باید دید رئیس فدراسیون بدون حضور نایب رئیس خود به غائله نارضایتی‌ خوزستانی‌ها پایان می‌دهد یا خیر؟
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای پاکستانی، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای گشایش بازارچه مرزی «پیشین - مند» آمادگی دارد.
رئیس جمهور گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
رئیس جمهور گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
روزنامه اطلاعات نوشت: کمتر از ۲۰ روز به شروع بزرگترین رویداد ورزشی، فرهنگی و اقتصادی جهان در کنار مرز‌های جنوبی ایران باقی مانده و ما منفعلانه نظاره گر برنامه ریزی کشور‌های دور و نزدیک برای بهره مندی از این فرصت طلایی هستیم.
ادوارد مندی، دروازه‌بان سنگالی چلسی، که به دلیل مصدومیت امروز مقابل ایران به میدان نمی‌رود از امروز تمرین در مجموعه تمرینی باشگاه چلسی را آغاز کرد.
تیم ملی سنگال به دلیل مصدومیت دروازه بان های اول و دوم خود، از گلر سومش، سنی دییِنگ، برابر تیم های ملی بولیوی و ایران استفاده خواهد کرد.
وزیر امور خارجه ایرلند به علاقه مندی کشورش برای تعمیق روابط با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، و با اشاره به تحولات جاری در اروپا گفت: تمایل زیادی برای روابط تجاری و اقتصادی وجود دارد.
ادوارد مندی که عضو تیم فوتبال چلسی است، به دلیل مصدومیت این بازی دوستانه را از دست داده و قرار است به لندن بازگردد.
ادوارد مندی سنگربان چلسی، دیدار دوستانه میان ایران و سنگال را از دست داد.
فرموز مندی، مدافع تیم فوتبال آمیان فرانسه در بازگشت به تیم ملی کشورش اهداف متفاوتی را دنبال می‌کند.
دختر شمشیرباز ایران گفت: ما در عمل نشان دادیم توانایی که شمشیربازی زنان در چه حد است، بنابراین امیدوارم فدراسیون برنامه‌ریزی هدف مندی انجام دهد.
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین تاکید کرد ایران شانس خوبی برای پیروزی دارد و برای پیروزی مقابل این تیم باید روی سرویس های خود کار کنند.
امیرآبادی بیان کرد: سپاه پاسداران چالش اصلی مذاکرات نیست و اصلا به عنوان چالش نمی توان از آن نام برد و بزرگترین مسئله پیش رو ضمانت جهت انجام تعهدات می‌باشد. زیرا این تعهدات باید به شکلی باشد که ایران بتواند از منافع اقتصادی آن بهره مند شود.
علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو در تشریح سفر به افغانستان گفت: در این سفر بر اجرایی شدن معاهده ۱۳۵۱ هیرمند میان ایران و افغانستان و بهره مندی ایران از حقابه هیرمند تاکید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ