باشگاه الهلال عربستان از غیبت ده روزه سالم الدوساری از ترکیب این تیم و آمادگی لوسیانو ویتو برای بازگشت به میادین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره برزیلی تازه وارد لیگ عربستان از امکانات و ساختمان‌های باشگاه الهلال دیدن کرد.
با خرید ستاره های گران قیمت و مطرح فوتبال اروپا، ارزش بازار الهلال رشد چشمگیری داشته است.
نیمار ستاره برزیلی جدید الهلال با ابراز خوشحالی از حضور در عربستان و تیم الهلال، به هواداران قول داد که در این فصل به قهرمانی برسد.
بعد از قطعی شدن انتقال نیمار به الهلال این باشگاه عربستانی به دنبال جذب یک ستاره دیگر از پی‌اس‌جی است و مذاکرات دو طرف بر سر انتقال مارکو وراتی به مراحل پیشرفته رسیده است.
الاهلی با درخشش ستاره سابق لیورپول موفق به کسب پیروزی پُر گل در نخستین بازی لیگ عربستان شد.
روبن نوس، ستاره پرتغالی الهلال، می‌گوید برای بازنشستگی یا تفریح به عربستان نیامده و قصدش رقابت کردن است.
سرمربی الهلال معتقد است تیم او همچنان کامل نشده و با جذب چند ستاره دیگر آماده فصل جدید رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان می‌شود.
مارکو وراتی به زودی به جدیدترین نام بزرگ دنیای فوتبال تبدیل خواهد شد که به لیگ عربستان خواهد رفت و پیراهن الهلال را خواهد پوشید.
با اعلام رسمی باشگاه الهلال، سرگی میلینکوویچ ساویچ به این تیم عربستانی پیوست.
با اعلام فابریزیو رومانو، ستاره صربستانی لاتزیو به فوتبالش در عربستان ادامه می دهد.
یک خبرنگار مطرح مصری به نقل از وکیل مهدی طارمی اعلام کرد ستاره ایرانی با وجود اصرار باشگاه الهلال و پیشنهاد این باشگاه قصد ترک اروپا را ندارد و به بازی در پورتو ادامه خواهد داد.
روزنامه نیویورک تایمز جزئیاتی جالب از قرارداد لیونل مسی با وزارت گردشگری عربستان را منتشر کرده است.
اودیون ایگالو بهترین گلزن الهلال در دو فصل اخیر لیگ عربستان، به همراه لوسیانو ویتو، از این تیم جدا شدند.
ویدیوئی از سالم الدوسری بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان در حین خروج از محل اقامت خود منتشر شده که او را در بین چند محافظ نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که گارد‌های حفاظتی الدوسری را همراهی می‌کنند و در مقابل او یک دیوار انسانی تشکیل دادند تا از نزدیک شدن هواداران به او جلوگیری کنند. در این بین یک کودک برای ستاره الهلال دست تکان داد و به وی نزدیک شد، الدوسری هم لبخندی زد و پاسخ هوادار را با سلام داد.
خبرگزاری فرانس پرس مدعی شده که توافق نهایی برای انتقال لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به باشگاه الهلال عربستان انجام شده است.
باشگاه النصر اعلام کرد که ستاره پرتغالی بعد از بازی با الهلال به دلیل مصدومیت، کشاله ران خود را گرفت و منظور دیگری نداشت.
شکست دو بر صفر باشگاه النصر در برابر میزبانش الهلال در دور بیست و پنجم لیگ حرفه‌ای عربستان باعث بحران بزرگی در جامعه ورزشی این کشور شده است.
به نظر می‌رسد مهدی طارمی با این پیشنهاد موافق است و شاید در پایان فصل جاری راهی تیم عربستان شود. به خصوص که حضور کریس در ریاض نظر خیلی از فوتبالیست‌ها را نسبت به لیگ عربستان تغییر داده است و شاید در آیندهای نزدیک مسی هم راهی ریاض شود.
حمد المنتشری، ستاره سابق الاتحاد جده تاکید کرد که مشکلات فعلی الهلال در شخصیت و بی انگیزگی رامون دیاز، سرمربی این تیم خلاصه می‌شود.
سالم الدوساری، ستاره عربستانی الهلال، شبی تاریخی را در دوحه سپری کرد و نقشی پررنگی در صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت.
ستاره تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال پس از پیروزی مقابل فولاد گفت: انگار در عربستان بازی می‌کردیم.
رئیس باشگاه الهلال عربستان برای انجام مذاکره نهایی با لیونل مسی ستاره آرژانتینی به پاریس سفر کرد تا پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی را به مهاجم پاری‌سن‌ژرمن بدهد.
دولت عربستان قصد دارد با هدف میزبانی جام جهانی 2030 و کمک مالی به الهلال، لیونل مسی را نیز به این کشور بیاورد.
مهاجم تیم ملی عربستان و عضو باشگاه الهلال گزینه رقابت با ستاره ایرانی پورتو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ