سرمربی الهلال معتقد است تیم او همچنان کامل نشده و با جذب چند ستاره دیگر آماده فصل جدید رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر هری مگوایر از منچستریونایتد برود، محتمل‌ترین جانشین برای او ژان کلر تودیبو است. بازیکن سابق بارسا که این باشگاه 20 درصد از رقم انتقال او را دریافت خواهد کرد.
هنوز 20 مورد از ایرادهای ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برطرف نشده و وضعیت میزبانی شمس آذر مشخص نیست.
علی دوستی‌مهر می‌گوید بازیکنان حاضر در اردوی تیم زیر 20 سال ایران تنها 20 درصد از پتانسیل واقعی فوتبال ایران در این سن هستند.
حوزه هایی خارج از دسترسی هوش مصنوعی وجود دارند. کارهای کارگران یقه آبی مانند حوزه ساخت و ساز ساختمانی و کشاورزی که حدود 20 درصد از تولید ناخالص داخلی بخش ثروتمند جهان را تشکیل می دهند از این دست هستند. هوش مصنوعی نمی تواند کار فردی که مارچوبه می چیند را انجام دهد و برای آن فرد نیز فایده ای نخواهد داشت.
حال آیا نمایندگانی که اخیراً حقوق آن‌ها 20 درصد افزایش پیدا کرد، اگر به اندازه کارگران حقوق دریافت می‌کردند، باز هم عنوان دریافت خودروی شاسی بلند 2.2 میلیارد تومانی را «گدابازی» می‌گذاشتند؟
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس از مصوبه این کمیسیون برای افزایش 20 درصدی حقوق نمایندگان در سال جاری خبر داد.
مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: گروه خودروسازی سایپا فروردین ماه سال گذشته، 20 هزار دستگاه خودرو تولید کرد و اکنون این عدد به حدود 30 هزار دستگاه خودرو رسیده است، از اینرو رشد 41 درصدی در حالی محقق شده که تولید خودرو در این مجموعه بدون هیچ کسری قطعه بوده و تمام خودروها تجاری شده است.
با صحبت هایی که مدیرعامل استقلال انجام داد احتمال کاهش جریمه 20 درصدی عارف غلامی وجود دارد.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بندهای مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می شود
واحد تحقیقات مشتری و بازار سازمان بازرسی کیفیت و استارندارد کشور اعلام کرد، 20 درصد سهم بازار تاکسی اینترنتی را متعلق به تپسی اعلام کرد.
در آن لحظه زانویم صدا داد و خودم هم شنیدم اما با توجه به اینکه استخوان پایم درد گرفت، اصلا فکر نمی‌کردم مصدومیتم، پارگی رباط باشد!
اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) بانک گردشگری با نرخ سود 23درصد در شعب این بانک عرضه می‌شود.
روزنامه المغرب 24 در توصیفی جلب، حکیم زیاش را «هنرمند فوتبال مراکش» قلمداد کرد.
با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی 15 درصد و کریم باقری 20 درصد جریمه شدند.
با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی 20 درصد و کریم باقری 15 درصد جریمه شدند.
در رویه‌ای عجیب و غیر معمول بر خی از جریان‌ها و افراد نزدیک به نهاد‌های رسمی، در حال مفصل‌بندی اعتراضات در قالب آمار‌های کمی هدر قالب دو رویکرد یک درصدی و 20 درصدی بودن معترضان هستند. استدلال اصلی هر دو این رویکرد‌ها این است که اعتراضات بر خلاف آن‌چه که رسانه‌های خارج از مرز‌های ایران تبلیغ می‌کنند چندان جدی نیستند و جامعه در آرامشی نسبی قرار دارد. اما بر خلاف این رویکرد، واقعیت‌های کنونی جامعه ایرانی نشان می‌دهد که کشور در وضعیتی از تعلیق و انسداد قرار دارد که حتی این موضوع از سوی افراد نزدیک به جریان قدرت نیز مورد تصدیق قرار گرفته است
زامیاد به عنوان بزرگترین شرکت تجاری ساز گروه خودروسازی سایپا در حالی وارد فصل پاییز شد که عملکرد این شرکت در تولید، فروش، کیفیت و توسعه محصول در بین شرکت‌های تولیدکننده خودرو کم نظیربود.
وزیر کشاورزی اوکراین اعلام کرد که کشاورزان این کشور در فصل کاشت آتی، کشت گندم و جو را به ترتیب 20 و 30 درصد کاهش خواهند داد.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه 20 درصد مصدومان تصادفات قطع نخاع می شوند، گفت: خودروساز به جای ورق کم کربن ، حلبی در خودروها کار کند.
برآوردهای اخیر نشان می دهد که هزینه تولید گوشی های جدید آیفون 14 حدود 20 درصد بیشتر از آیفون 13 است.
بررسی‌ها نشان می‌‌دهد در حال حاضر دولت محلی در تورنتو معادل 47/ 0درصد ارزش روز املاک را به‌عنوان شارژ شهری یا همان مالیات سالانه ملکی از مالکان واحدهای مسکونی دریافت می‌‌کند. نه تنها این نرخ در تورنتو نسبت به سال2021 میلادی 02/ 0واحد درصد افزایش یافته، بلکه در سایر شهرهای کانادا بین 5/ 0 تا 5/ 2درصد ارزش روز املاک، مالیات سالانه دریافت می‌‌شود.
اکثر حشرات و میکروب‌های یافت شده روی ماسک‌ها برای انسان خطرناک نبودند، اما چندین مورد پیدا شدند که می‌توانند آسیب جدی به همراه داشته باشند.
به گفته ایوبی، درصد گردشگران فرهنگی که فقط به یک کشور برای فرهنگ می روند نزدیک 20 درصد است و اگر سهم ما در گردشگری دنیا فقط همین گروه باشد، رقم قابل توجهی خواهد شد. وی توضیح داد: 5 شهر خلاق داریم و یونسکو به درستی فهمید که باید منابع خلاق فرهنگی را برای توسعه شهرها بسیج کند و شهرهای خلاق در یکی از هفت رشته هنری همچون ادبیات، موسیقی، فیلم، معماری و... سرآمد هستند و شغل های پایدار در این رشته ها در این شهرها اتفاق می افتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ