با اعلام فابریزیو رومانو، ستاره صربستانی لاتزیو به فوتبالش در عربستان ادامه می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از پایان دیدار النصر و الهلال در فینال جام باشگاه های عرب که با برتری 2-1 النصر و قهرمانی این تیم همراه بود، سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک الهلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. کریستیانو رونالدو که هر دو گل النصر را در این دیدار به ثمر رساند از انتخاب هافبک حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان تعجب کرد و خود را شایسته کسب این عنوان می دانست.
سرگی پروکوپیف (Sergey Prokopyev) فرمانده ماموریت «اکسپدیشن ۶۹» بر انتهای بازوی رباتیک اروپا (ERA) سوار شد تا دوام و استحکام یک ایستگاه کاری قابل حمل را آزمایش کند.
سرگی میلینکوویچ ساویچ نخستین تمرین خود با الهلال را انجام داد.
کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، تاکید کرد تا زمانی که قسط اول انتقال سرگی میلینکوویچ ساویچ پرداخت نشود، انتقال او به الهلال رسمیت ندارد.
میروسلاو کلوزه، مهاجم سابق لاتزیو و آلمان، از تصمیم سرگی میلینکوویچ ساویچ برای انتقال به الهلال عربستان انتقاد کرد.
با اعلام رسمی باشگاه الهلال، سرگی میلینکوویچ ساویچ به این تیم عربستانی پیوست.
باشگاه الهلال تست های پزشکی سرگی میلینکوویچ ساویچ را رزور کرد تا این بازیکن بعد از گذراندن آن قراردادش را امضا کند.
کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، مدعی شد که پیشنهاد 140 میلیون یورویی میلان برای جذب سرگی میلینکوویچ ساویچ را رد کرده است.
الهلال پیشنهادی 220 میلیون یورویی را برای برناردو سیلوا از منچسترسیتی آماده می‌کند و همچنین سرگئی میلینکوویچ ساویچ را هم در نظر دارد.
سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک صربستانی لاتزیو، در آستانه انتقال به الهلال قرار دارد.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه سرای محتشم رشت باید به صورت مشارکتی مرمت شود، گفت: مرمت و بازسازی مغازه‌های داخل کاروانسرای محتشم در اولویت است.
اصلی‌ترین راهکار برای جلوگیری از سردی معده اصلاح مزاج است. خوردن آب و عسل به صورت ناشتا بسیار مفید است. عسل را می‌توان در آب جوش هم حل کرد. هر فردی مزاج خاص خود را دارد و باید در خوردن غذاها، تعدیل مزاج رعایت شود.
اصلی‌ترین راهکار برای جلوگیری از سردی معده اصلاح مزاج است. خوردن آب و عسل به صورت ناشتا بسیار مفید است. عسل را می‌توان در آب جوش هم حل کرد. هر فردی مزاج خاص خود را دارد و باید در خوردن غذاها، تعدیل مزاج رعایت شود.
باشگاه العین امارات، سرمربی سابق تیم آژاکس را به عنوان سرمربی تیم فوتبال خود انتخاب کرد.
سردی دست‌ها ممکن است ناشی از کم خونی و یا افت فشار خون باشد؛ گاه به علت اشکالات عروقی، در سرما انقباض عروقی ایجاد می‌شود که باعث سرد شدن اندام انتهایی می‌شود.
سرجی روبرتو، هافبک بارسلونا، می‌گوید همه در این باشگاه از بازگشت لیونل مسی استقبال می‌کنند.
سرجی روبرتو، زننده یکی از دو گل بارسا مقابل رئال مادرید، معتقد است که با ایجاد فاصله 12 امتیازی، ابتکار عمل دست آنهاست.
سرخی روبرتو در واپسین ثانیه‌های نیمه اول ال‌کلاسیکو گل تساوی بارسا را به رئال زد تا چهارمین گل فصل خود را به ثمر رسانده باشد.
فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی در گفتگوی تلفنی با سرگی لاوروف همتای روس خود، موضوعات منطقه ای و بین المللی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در سفر به امارات متحده عربی با عبدالله بن زاید آل نهیان همتای اماراتی خود دیدار کرد.
در پی انتشار گزارشی در روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال و ادعایی که در آن مبنی بر وجود تهدید «حمله‌ای قریب‌الوقوع» از سوی ایران به مواضعی در خاورمیانه مطرح شده بود، سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با همتای ایرانی خود در واکنش به این ادعا گفت، رسانه‌های غربی کارزاری برای ایجاد تنش‌زایی در منطقه خلیج فارس به راه انداخته‌اند.
وزارت امور خارجه ترکیه امروز از رایزنی تلفنی میان مولود چاووش اوغلو و سرگی لاوروف درباره وضعیت جاری «توافق غلات» خبر داد.
«سرگی لوین» و همکارانش از دانشگاه کالیفرنیا با استفاده از نوعی یادگیری ماشینی به نام یادگیری تقویتی عمیق توانسته اند نحوه راه رفتن در محیط‌های مختلف را تنها در مدت ۲۰ دقیقه به یک ربات بیاموزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ