حمد المنتشری، ستاره سابق الاتحاد جده تاکید کرد که مشکلات فعلی الهلال در شخصیت و بی انگیزگی رامون دیاز، سرمربی این تیم خلاصه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصوریان می‌خواد روش جدیدی از بازی را با تیمش در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان پیاده کند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید همانطور که وعده داده بود دو بازی تدارکاتی یک اروپایی و یک افریقایی برای تیم ملی فراهم شده است.
ایجاد آدرس ایمیل‌های با نام ساختگی (alias email addresses) به شما کمک می‌کند تا بتوانید از اطلاعاتتان محافظت کرده و با افزودن آدرس‌های ایمیل اضافی که پیام‌ها را به آدرس اصلی تان ارسال می‌کند، تعداد ایمیل‌های اسپم را به حداقل برسانید و راحت‌تر بتوانید ارتباطات دریافتی تان را مدیریت کرده و مانع از نقض داده‌ها شوید.
رضا درویش می‌گوید پایان همکاری با کریم باقری تصمیم جمعی در باشگاه پرسپولیس بود.
تمام باشگاه‌های لیگ میانمار برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مجوز حرفه‌ای گرفتند.
امیدوارم به رکورد آلن ویتل برسم و بهترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس شوم.
امیدوارم به رکورد آلن ویتل برسم و بهترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس شوم.
بازیکن تراکتور گفت: از نحوه سوت زدن داور معلوم بود که می‌خواهد بخشی از مملکت را خوشحال کند، اما نمی‌شود برای مردمی که این همه راه از تبریز به تهران آمده‌اند، اینطور قضاوت کرد.
از دیروز پرسپولیسی‌ها توهین و فحاشی می‌کنند که چرا رفتی تمرین استقلال، مگر شما چیزی در جیب من گذاشتید که طلبکار هستید؟ اصلا آنفالو کنید؛ خداحافظ!
اگرچه پرویز مظلومی پس از حضور برنامه فوتبال برتر سکوت کرده بود اما امروز در مجمع استقلال دوباره فضا را در دست گرفت!
مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی است که مشکلی برای دریافت مجوز حرفه‌ای ندارند، اما بدهی استراماچونی را نداده‌اند.
استقلال این روزها در شرایط عجیب و غریب مالی و مدیریتی در زمین فوتبال حرف های زیادی برای گفتن دارد.
عکس های خارج کردن آب با سطل و بیرون بردن بازیکن مصدوم روی دوش بازیکنان هنوز در لیگ به اصطلاح حرفه‌ای فوتبال ایران منسوخ نشده و در سال ۲۰۲۳ هم این ماجرا ادامه دارد. این عکس امروز در بازی نساجی و گل‌گهر سیرجان ثبت شد
خسرو که روی خط برنامه فوتبال برتر آمده بود، در واکنش به فحاشی هواداران تیمشان علیه سعید الهویی با استدلالی عجیب این پرسش را مطرح کرد که چرا هواداران علیه آقای قلعه‌نویی، سرآسیایی یا دیگر اعضای کادر گل‌گهر شعار ندادند و لابد چیزی بوده که هواداران استقلال این کار را کردند!
صحبت‌های خسرو حیدری در برنامه دیشب فوتبال برتر در دفاع ضمنی از فحاشی به عضو کادر گل‌گهر تامل‌برانگیز بود.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که باور کردن حرف های سرمربی سرخپوشان سخت است گفت: وقتی تصمیمات عجیب داور را می‌ببینیم به شک می‌افتیم که حرف‌های یحیی درست است.
صحبت‌های عجیب نوئل لوگرائه درباره زین‌الدین زیدان و واکنشهای منفی متعدد ستاره‌های فوتبال این کشور نسبت به حرفهای او فوتبال فرانسه را با تنشی بی‌سابقه مواجه کرده است.
تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در حالی هفته نخست رقابت‌های لیگ غرب آسیا را پشت سر گذاشت که با شرایط نرمال عازم این مسابقات نشده است.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
در فاصله یک روز تا بازی سرنوشت‌ساز آلمان و اسپانیا، حرفهای عجیبی در مورد دو دیدار این تیم‌های مدعی مطرح می‌شود.
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اعتقاد دارد داوران باعث جنجالی شدن مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس شده‌اند.
داور آخرین بازی پرسپولیس - ملوان از جنجال‌های عجیب و غریب و حرفهای اعتراضی مازیار زارع پس از پایان بازی می‌گوید.
حرفهای مهدی تاج در مورد ابطال مجوز حرفه‌ای پرسپولیس، بازتاب زیادی در فضای فوتبال ایران داشته است.
حتی حرفهای تمجیدآمیز ساکت الهامی هم باعث نشد تا خبرنگاران تبریزی از سوالات تند و تیز خود کنار بکشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ