ویدیوئی از سالم الدوسری بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان در حین خروج از محل اقامت خود منتشر شده که او را در بین چند محافظ نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که گارد‌های حفاظتی الدوسری را همراهی می‌کنند و در مقابل او یک دیوار انسانی تشکیل دادند تا از نزدیک شدن هواداران به او جلوگیری کنند. در این بین یک کودک برای ستاره الهلال دست تکان داد و به وی نزدیک شد، الدوسری هم لبخندی زد و پاسخ هوادار را با سلام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
لباس ستاره مصری لیورپول هنگام استقبال از بازیکن ژاپنی این تیم سوژه کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است.
پدر نیمار ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان، در فروشگاه این باشگاه حضور پیدا کرد. در حالی که بسیاری از بازدیدکنندگان در فروشگاه الهلال مشغول خرید پیراهن نیمار بودند، نشانه‌هایی از ابراز رضایت در شادی پدر نیمار دیده می‌شد.
دیشب تالیسکا، ستاره النصر بعد از قهرمانی، پرچم النصر را میانه زمین به اهتزار درآورد اما البلیهی، بازیکن الهلال مانع از برافراشته شدن پرچم شد و بازیکنان دو تیم باهم درگیر شدند. النصر با دبل رونالدو در فینال جام باشگاه‌های کشورهای عربی، الهلال را شکست داد و قهرمان شد.
پس از پایان فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب که با پیروزی النصر مقابل الهلال به پایان رسید، بین تالیسکا مهاجم النصر و علی البلیهی بازیکن الهلال درگیری فیزیکی رخ داد. در فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب، کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر پس از به ثمر رساندن گل تساوی در ۹۰ دقیقه قانونی بازی، در وقت اضافه گل پیروزی را نیز وارد دروازه الهلال کرد.
برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی، کای هاورتز، بازیکن آلمانی جدید آرسنال را پس از اینکه او در کمپ این تیم در آمریکا گلی به ثمر نرساند، به سخره گرفتند. این بازیکن در ازای ۷۰ میلیون یورو به مدت ۵ سال از چلسی به آرسنال منتقل شده، اما به دلیل عدم گلزنی با انتقاداتی مواجه شد.
رومارینیو، بازیکن تیم فوتبال الاتحاد مشتاق بود تا به ژوائو پدرو نوس فیلیپه (ژوتا) بازیکن جدید الاتحاد برخی از کلمات زبان عربی را آموزش دهد.
فوق ستاره پرتغالی پیراهنی برای گلر پرسپولیس و تیم ملی فرستاد.
ستاره لیورپول حدود یک ماه قبل از شروع فصل جدید فوتبال ۲۰۲۳-۲۰۲۴، تعطیلات پر سر و صدایی در یونان داشته است.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی به دلیل مشکلات پاسپورت خود برای دقایقی در فرودگاه پکن بازداشت شد. یک سایت آرژانتینی تایید کرد که رودریگو دی پائول هافبک آتلتیکو مادرید که به بادیگارد مسی معروف است تصمیم گرفت در کنار بهترین دوست خود بماند، در حالی که بقیه بازیکنان آرژانتین در یکی از سالن‌ها منتظر او بودند. تیم ملی آرژانتین و استرالیا روز پنجشنبه در ورزشگاه کارگران پکن چین که اخیراً بازسازی شده است، به مصاف یکدیگر می‌روند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی به تازگی به اینتر میامی پیوسته است.
رامین رضاییان ستاره این روزهای لیگ برتر فوتبال ایران که معمولا در فضای مجازی با حواشی زیادی همراه است، بعد از اجرای پیانو این بار با انتشار ویدیویی از خود در کنار یک ببر وحشی، واکنش فضای مجازی را برانگیخت.
مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با ۲۲ گل زده و بالاتر از راموش مهاجم بنفیکا عنوان آقای گلی این فصل لیگ پرتغال را به دست آورد.
شاسی بلند تویوتا لندکروز ۳۰۰ از تمامی تست‌های تصادف سربلند بیرون آمد.
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر  بعد از دیدار امشب و توقف مقابل الخلیج به فردی که قصد داشت بعد از پایان بازی با او عکس یادگاری بگیرد واکنش نشان داد و او را هل داد تا بدین ترتیب عصبانیت خودش را نشان دهد.
اشرف حکیمی ستاره مراکشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با انتشار ویدئویی عید سعید فطر را به هوادارانش تبریک گفت. طی ماه‌های اخیر اشرف حکیمی از سوی دادستانی فرانسه به تجاوز جنسی متهم شده است. یک زن ۲۴ ساله فرانسوی، این ملی‌پوش مراکشی را متهم کرده و پرونده قضایی علیه او باز شده است.
سفیان امرابط ستاره مراکشی تیم فوتبال فیورنتینا در جریان دیدار با اینترمیلان پس از توقف بازی به کنار زمین رفت و با نوشیدن آب و خوردن سریع یک موز افطار کرد. در دقیقه ۹۱ زمانی که هم‌تیمی امرابط بر اثر خطا روی زمین افتاد و بازی متوقف شد بازیکن مسلمان مراکشی خود را به کنار زمین رساند و روزه خود را افطار کرد. این ویدئو پس از انتشار گسترده آن در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.
رونالدینیو فوق ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل با انتشار ویدئویی مهارت خود در بازی سپک تاکرا را در شن به نمایش گذاشت. چند روز پیش AS گزارش داد رونالدینیو برای حضور در لیگ پادشاهان، تورنمنت فوتبال ۷ نفره به مدیریت جرارد پیکه تنها ۷۰ یورو (چیزی معادل ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان) دستمزد پایه دریافت می‌کند!
ستاره ۳۹ ستلخ تیم ملی برزیل یک ماه است که به اتهام تجاوز جنسی بازداشت شده و در زندان برایانز ۲ شهر بارسلونا حبس شده است.
ستاره ایران توانست با گل خود مقابل ویزلا، عنوان بهترین گل هفته نوزدهم لیگ پرتغال را بدست آورد.
ماریو گوتسه هشت سال پس از اینکه قلب آرژانتینی‌ها را شکست، قهرمانی آنها را جشن گرفت.
ستاره لیورپول در ابتدای بازی با لیون فرانسه در ورزشگاه آل مکتوم النصر دبی در حالی که دست دو معلول را گرفته بود وارد زمین شد.
پس از تمرین تیم ملی برزیل و درحالی که وینیسیوس جونیور درحال صحبت با خبرنگاران بود، یک گربه وارد محل کنفرانس خبری شد که واکنش حاضران را در پی داشت.
ابوبکر عباس جوان ۲۳ ساله کنیایی که در جام جهانی وظیفه راهنمایی تماشاگران را بر عهده دارد این روز‌ها به یک چهره محبوب در جام جهانی قطر تبدیل شده است.
نیمار ستاره برزیلی در یکی از تمرینات تیم ملی برزیل توانایی بالای خود در کنترل دریافت توپ از ارتفاع بالا را نشان داد. در ویدئوی منتشر شده توپ از ارتفاع ۳۵ متری توسط پهپاد به پایین پرتاب می‌شود و نیمار آن را کنترل می‌کند. بلافاصله پس از موفقیت شماره ۱۰ برزیل، دیگر بازیکنان دور او حلقه زده و به جشن و پایکوبی پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ