تصاویری از آماده‌سازی موشک کروز دریایی «ابومهدی» در آئین الحاق به سپاه و ارتش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرین آماده سازی بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته زنان جهت حضور در رقابت های پاراآسیایی گوانگجو صبح شنبه ( ۲۱ مرداد ۱۴۰۲) با حضور نفرات دعوت شده به اردو در فدراسیون جانباران و معلولین برگزار شد.
مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ۲۸ مرداد ماه در ارومیه برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال کشورمان که برای آمادگی بیشتر در ارومیه اردو برگزار کرده است تمرینات خود را برای آماده سازی در سالن ۶هزار نفره برگزار می‌کند.
تیم فوتبال سپاهان که یکی از تعقیب کنندگان اصلی پرسپولیس در فصل گذشته بود، برای فصل بیست و سوم لیگ برتر به یک تیم پرستاره تبدیل شده و آماده‌سازی خوبی را هم پشت سر گذاشته است.
تیم فوتبال بایرلورکوزن با حضور سردار آزمون دوران آماده‌سازی پیش‌فصل را پشت سر می‌گذارد.
آخرین تصاویری که از ورزشگاه آزادی منتشر شده نشان می‌دهد این استادیوم آماده برگزاری بازی‌های لیگ برتر نیست.
روزنامه یدیعوت آحارانوت هشدار داد مقاومت لبنان آماده انجام حمله و اعزام تکاور به اراضی اشغالی فلسطین و گروگان‌گیری در شهرک‌ها است.
تصاویر تازه منتشر شده‌ای از گرت بیل ستاره فوتبال تیم ملی ولز نشان می‌دهد که او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در حال آماده سازی تورنومنت گلف در کالیفرنیا است. جالب اینکه انتشار این تصاویر بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران این تیم، باز هم شاهزاده ولزی را مورد انتقادات تند خود قرار دهند.
شهر سیده زینب(س) در جنوب دمشق، پایتخت سوریه، خود را برای پذیرایی از ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که امروز چهارشنبه در رأس هیئتی سیاسی و اقتصادی وارد سوریه شده آماده می کند.
در این تصاویر که بسیار واقعی به نظر میرسد کریستیانو رونالدو و دیوید بکام پیشبند پوشیده و مشغول سرو و آماده سازی غذا هستند. ویل اسمیت مشغول کوبیدن ادویه است. کیانو ریوز و تام کروز و دیگر سلبریتی‌ها نیز به خوبی در این محیط قرار گرفته اند.
تصاویری تماشایی از مهدی قایدی که پیش از شروع بازی آلومینیوم قلنج گردنش را می‌شکند!
جنگنده تک موتوره Hürjet در قالب مدل‌های جت آموزشی پیشرفته و جنگنده‌های سبک تولید خواهد شد. گزینه اول می‌تواند جایگزین ۶۸ جت آمریکایی T-۳۸M Talon شوند که در پایگاه هوایی گیگلی در نزدیکی ازمیر مستقر هستند و اغلب برای آماده سازی خلبانان به منظور پرواز با هواپیما‌های جنگی سنگین‌تر به کار گرفته می‌شوند. سفارش اولیه سازمان هوافضای ترکیه برای نسخه آموزشی جنگنده هورجت ۱۶ فروند اعلام شده است و انتظار می‌رود که تحویل آن‌ها از سال ۲۰۲۳ آغاز شود.
در این گزارش تصاویری از مراحل آماده سازی اسکار را می بینید.
نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شده که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی ایران نشان می‌دهد که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو ۳۵ است. در گزارش نیویورک تایمز به ماکت‌هایی اشاره شده که از نوع جنگنده سوخ و۳۵ روسی برای آماده سازی در پایگاه هوایی مورد قرار گرفته اند.
جنگنده مافوق صوت F۱۴ ملقب به تامکت یک هواپیمای جنگنده، دو موتوره، دو سرنشین نسل چهارم است که نخستین پرواز خود را در سال ۱۹۷۰ انجام داد. ویدئوی زیر مراحل آماده‌سازی تا پرواز یکی از تامکت‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته است.
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال جهان شب گذشته وارد ریاض شد تا آماده شروع کار در باشگاه النصر عربستان بشود.
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال جهان شب گذشته وارد ریاض شد تا آماده شروع کار در باشگاه النصر عربستان بشود.
رسانه های عربی در روزهای اخیر در کاریکاتورهایی به ناکامی صهیونیست ها در عادی سازی روابط اشاره کرده اند، موضوعی که در جریان برگزاری رقابت های جام جهانی کاملا به چشم آمده است.
لحظه به لحظه به مسابقه سرنوشت‌ساز ایران در جام جهانی نزدیک می‌شویم.
کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی که در حال آماده‌سازی جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی هستند، بصورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (ع) حضور یافتند
تصاویر منتشر‌شده از سومین روز اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اتریش رنگ و لعاب خاصی گرفته است.
وزیر امور خارجه تایوان گفت که چین با تمرینات نظامی در نزدیکی جزیره برای آماده سازی خود و حمله به تایوان و تغییر وضعیت موجود در آسیا و اقیانوسیه استفاده می‌کند.
تصاویری از آماده‌سازی و پرتالب ماهواره‌بر سایوز که ماهواره خیام را به فضا پرتاب می‌کند را مشاهده می‌کنید.
قتل مرموز مردی در خیابان مولوی با ضربات چاقو
دومین جلسه تمرین آماده‌سازی پیش فصل پرسپولیس امروز با حضور تماشاگران پرتعداد این تیم برگزار شد. مهدی ملک محمد عکاس تابناک در ورزشگاه حاضر بود و گزارش تصویری زیر گزیده‌ای از عکس‌های اوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ