رئیس جمهور روسیه در مجمع عمومی سومین اجلاس روسی آفریقایی در سن پترزبورگ از مانع تراشی غرب در مسیر صادرات کود مجانی روسیه به آفریقا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طائب با اشاره به افزایش واگرایی درغرب گفت: در حالیکه شاهد افزایش واگرایی در غرب هستیم همگرایی بین چین، روسیه و ایران روند افزایشی دارد. همچنین با خارج شدن خاورمیانه از اولویت اول آمریکا و تضعیف لابی صهیونیست در آمریکا، واگرایی اسرائیل و آمریکا افزایشی است.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری در نیمه جنوب و غرب استان طی امروز خبرداد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع ناپایداری‌های همرفتی بویژه در نیمه غرب، شمال و مرکز استان طی ۷۲ ساعت پیش رو خبرداد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت دمایی در کشور اظهار کرد: در حالی که از پنجشنبه در شمال غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور و نوار شمالی کشور روند افزایش دما آغاز شده، طی روز شنبه نیز این روند افزایش دما ادامه دارد، البته در نواحی شرقی کمی کاهش دما رخ خواهد داد، اما از روز یکشنبه تا پایان هفته ماندگاری هوای گرم در کشور پیش‌بینی می‌شود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که تجهیز تسلیحاتی اوکراین از سوی غرب، برنامه عملیات ویژه روسیه را تغییری نخواهد داد.
از امروز تا روز پنجشنبه روند کاهش نسبی دما و از روز جمعه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان بازی اول مرحله نیمه نهایی لیگ غرب آسیا را از ذوب‌آهن برد.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود برای باغات و کشاورزی غرب اصفهان به مدت یک هفته خبرداد.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود برای باغات و کشاورزی غرب اصفهان به مدت یک هفته خبرداد.
این تحلیلگر مسائل منطقه تاکید کرد: بازی آینده بازی است که نقش چین در آن پررنگ است همانگونه که پکن گارانتی توافق بین ایران و عربستان سعودی بوده است. با این حال و به‌رغم نقش چین در دور زدن تحریم‌ها برای ایران و نادیده گرفتن غرب، اما رابطه جمهوری اسلامی بدون احیای برجام عمق پیدا نخواهد کرد و ما در چارچوب سیاست نگاه به شرق ناچار هستیم برجام را به سرنوشت روشنی برسانیم و این مساله برای چینی‌ها و هندی‌ها برای بهره‌گیری از متغیر‌های اقتصادی، کریدور‌ها و... بسیار مهم است و توافق هسته‌ای می‌تواند این روند را تقویت کند.
بنا به یک گزارش رسانه ای، شرکت های اسلحه سازی در غرب به لطف جنگ در اوکراین، تولید خود را گسترش داده اند.
کیهان نوشت: مواضع همتی و برخی سیاسیون و رسانه‌های همسو در حالی است که آن‌ها همین حال به خاطر چک برگشت خورده برجام و کلاهبرداری آمریکا در آن، در موقعیت اتهام و قصور و تقصیر قرار دارند و در همین روند کلاهبردارانه بوده که آمریکا و غرب، تحریم‌ها را دو برابر افزایش دادند و خسارت‌های اقتصادی بزرگ به ایران زدند.
اظهارات این مهره سیاسی غرب، در واقع ترجمه پیام تهدید غربی‌هاست مبنی بر این که اگر باج‌های دیگری مانند برجام ندهید، ما سیاست‌های آشوب‌افکنانه را در پی می‌گیریم. در واقع، شیطنت اخیر غربی‌ها برآمده از آسیب‌ها و خسارت‌های روند برجام در القای (نادرست) ضعف ایران است. مشابه این روند، پس از شکست فتنه سبز و تشویق غرب به انجام تحریم‌های فلج‌کننده توسط برخی سران و حامیان فتنه سبز بود.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد هر چند این کشور هدف تحریم های گسترده غرب قرار گرفته است، اما صادرات نفت آن روند افزایشی داشته است.
تیم های شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان امشب و فردا در اولین بازی خود در مسابقات باشگاههای غرب آسیا به میدان می روند.
اصفهان- سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند کاهشی دمای استان خبرداد.
«ریشه مواضع تند فعلی اروپا علیه ایران را باید در اعتراضات اخیر در کشورمان، تحلیل اروپا از عدم اراده جدی ایران جهت حصول توافق اتمی با غرب، و در نهایت، حساسیت اروپا در مورد معادله جنگ اوکراین و طرح ادعا‌های مختلف در مورد دخالت و کنشگری فعال ایران در قالب آن جستجو کرد. تهران باید با تمرکز بر این موارد، روند و موج ایجاد شده علیه خود را معکوس کند و روند دیپلماتیک با اتحادیه اروپایی و کشور‌های مهم آن را از تنش‌زایی فزاینده به سمت آرامش و ثبات سوق دهد.»
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده در غرب و جنوب استان از عصر امروز خبر داد.
پایگاه خبری شبکه المیادین در تحلیلی خود درباره سخنان اخیر مقام معظم رهبری به روند تحولاتی که منجر به تضعیف آمریکا و غرب شده، اشاره کرد و نوشت که نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با حضور در محل احداث تأسیسات تقویت فشار گاز خورموج و آب‌پخش در استان بوشهر، از روند پیشرفت این دو پروژه بازدید کرد.
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد که هدف غرب از تحریم ها و تلاش برای ضربه زدن به اقتصاد این کشور، بی ثبات کردن روسیه است.
آمریکا و اروپا ممکن است به زودی تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند به روند مذاکرات هسته‌ای با ایران پایان دهند یا خیر.
توانایی محدودِ ایران جهت نیاز‌های گازی غرب در بحبوحه اوج گیری تحریم‌ها علیه روسیه و بحران گازی اروپا، عدم اراده جدی دولت بایدن جهت دستیابی به یک توافق با تهران و در نهایت، تلاش‌های گسترده دولت آمریکا جهت حراست از برخی از واژگان و ساختار‌های مبهم در متن توافق اتمی با ایران جهت استفاده از آن‌ها در آینده علیه کشورمان، سه گزاره مهم و اساسی هستند که طرفِ ایرانی در روند مذاکرات و تعاملات دیپلماتیک جاری با محوریت دستیابی به یک توافق اتمی با موضوع احیای برجام باید مد نظر قرار دهد.
منطق روند اوضاع می‌گوید با نزدیک‌شدن به روزهای سرد سال، جنگ ترکیبی غرب و روسیه علیه هم در حوزه انرژی هم داغ‌تر می‌شود و احتمالا این نبرد به خیابان‌ شهرهای اروپا هم خواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ