آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون این نمادها از یکشنبه حجم مبنا ندارند، پیش بینی مهم از بورس فردا، پالایش یکم باز هم رشد خواهد کرد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا اول بهمن، خبری مهم برای نماد‌های پالایش، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، "غدانه" دوشنبه ۳ بهمن عرضه می‌شود، بورس در دی ماه ۱۴۰۱ چگونه بود؟، چرا معامله گران حاضرند سکه را گران بخرند؟، ، ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با رشد مواجه شده و به ۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید، قیمت هر گرم طلا نیز به ۲ میلیون تومان رسید.
قیمت سکه و طلا نسبت به دیروز افزایشی بود و قیمت سکه امامی به ۲۲ میلیون تومان رسید.
امروز قیمت سکه و طلا نسبت به دیروز با تفاوت چندانی مواجه نشده است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی را شاهد نبود.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی را شاهد نبود.
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی از شنبه ۲۴ دی ماه آغاز شد و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت. ربع سکه چقدر قیمت گذاری شد و خریداران چقدر سود کردند؟
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۲۲ دی ماه) ۲۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان است.
ریزش ربع سکه ادامه داشته و به قیمت ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز نوزدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۴۵۳ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز هجدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز هفدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۱۱ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز پانزدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۴۶ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۲۶۹ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان است.
امروز قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز با افت قیمت مواجه شده و سکه امامی به قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان رسید.
امروز قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز با افت قیمت مواجه شده و سکه امامی به قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز دوازدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۷۰۶ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز یازدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۱۹میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم یک میلیون و ۸۵۹ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز دهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۱۹میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۲۶۷ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ دی ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۶۲۶ هزار تومان است.
سکه امامی امروز نیز نسبت به دیروز با افزایش قیمت مواجه شده و ۲۰ میلیون تومان را رد کرد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ