روزنامه الریاضیة از چهار سرمربی به عنوان گزینه های جانشینی هروه رنار نام برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از چهار محصول دانش‌بنیان پزشکی تولید شده توسط شرکت‌های فناور یک شتابدهنده رونمایی شد.
هواداران استقلال در انتظار رونمایی از آرایش بازیکنان تیم خود در هفته اول لیگ برتر هستند.
معاون پژوهش و فناوری جهادانشگاهی از رونمایی چهار طرح جهاد دانشگاهی در روز ۱۶ مرداد مصادف با چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد خبرداد.
رییس فدراسیون والیبال که جای سرمربی، مربی و آنالیزور تیم؛ چهار مدیری که هیچ نقشی در تیم نداشتند را با میلیاردها تومان خرج به ایالات متحده فرستاد، اکنون جای پاسخ به تعداد ویزای درخواست شده از سفارت آمریکا بی محابا به کادرفنی تیم ملی حمله می‌کند.
سولماز آقمقانی، از چهره جدید خود رونمایی کرد. سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که تاکنون در فیلم‌هایی چون مسافر، کلانتر، زائر سرای ممتاز، وفا، سرنوشت، مادر زن سلام و بی اجازه و همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی دیدار، راه شب، سه در چهار، ما فرشته نیستیم، روزگار قریب و تعطیلات رویایی به ایفای نقش پرداخته‌است.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران چهار طرح بزرگ این شرکت برای بهینه‌سازی مصرف را تشریح کرد.
چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران مشخص شدند.
با پایان دور مقدماتی لیگ برتر والیبال برنامه مرحله پلی‌آف مسابقات مشخص شد.
این وسیله نقلیه دارای یک مجموعه باتری لیتیوم یونی ۵۰ کیلووات ساعتی است که در هر بار شارژ تا ۲۰۰ مایل (۳۲۰ کیلومتر) می‌توان از آن استفاده کرد و ۲۰ دقیقه نیز ذخیره دارد. چهار موتور الکتریکی ۲۵ کیلوواتی (۳۳.۵ اسب بخار) روی آن نصب شده است که به دو ملخ ثابت در جلو و پشت هر بال نیرو می‌دهند و هواپیما از یک پیشران، کنترل و مجموعه حسگر کاملا اضافی بهره می‌برد.
باستان شناسان مصری در جدید‌ترین حفاری‌هایشان در گورستان فراعنه در نزدیکی قاهره از گنجینه‌هایی با قدمت بیش از چهار هزار سال رونمایی کردند.
بزرگ‌ترین سازنده وسایل نقلیه ریلی جهان در چین به‌تازگی قطاری را به بازار فرستاده است که از سلول‌های سوخت هیدروژنی با بافر ابرخازن استفاده می‌کند و آلودگی ندارد. این قطار با چهار واگن به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرده است تا به سریع‌ترین قطار هیدروژنی تاریخ تبدیل شود. برد مسافتی این قطار به ۶۰۰ کیلومتر می‌رسد و هیچ آلودگی‌ای تولید نمی‌کند. همچنین از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مثل هدایت خودکار و ارتباطات ۵ G بهره می‌برد.
هاشمی ارس، کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون اسکواش چهار شعار اصلی خود برای اداره این فدراسیون را اعلام کرد.
دومین روز مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان با رونمایی از چهار تیم برتر مسابقات پیگیری شد.
در بیشتر مواقع در این ترکیب چهار مرد خط دفاعی ایران به نام‌های شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی حضور داشتند.
استارتاپ تاکسی‌های هوایی Wisk Aero به تازگی از نسل ششم هواپیما‌های خود، یک هواپیمای چهار نفره تمام الکتریکی خودکار رونمایی کرده است.
فراری روز چهارشنبه، ۲۳ شهریور از اولین شاسی‌بلند خود به نام «پروسانگ»، که ۱۲ سیلندر دارد با قیمت ۳۹۷ هزار دلار رونمایی کرد. مدیران ارشد فراری می‌گویند این خودرو چهار در و چهار صندلی، بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و آن را یک خودروی [اسپرت]همه کاره توصیف می‌کنند. تاکنون در حدود ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو پیش فروش شده است.
با گذشت حدود چهار سال از ممنوعیت ورود خودرو به کشور، حالا رونمایی آیین‌نامه واردات خودرو، از چراغ سبز به ورود خودرو‌های خارجی در ماه‌های آینده به کشور خبر می‌دهد. این در حالی است که خبری از واردات خودرو‌های دست دوم نیست و در این آیین نامه، خودرو‌ها تحت چهارچوب معینی مجوز ورود خواهد داشت.
با گذشت حدود چهار سال از ممنوعیت ورود خودرو به کشور، حالا رونمایی آیین‌نامه واردات خودرو خبر چراغ سبز به ورود خودرو‌های خارجی در ماه‌های آینده به کشور می‌دهد. این در حالی است که خبری از واردات خودرو‌های دست دوم نیست و در این آیین نامه، خودرو‌ها تحت چهارچوب معینی مجوز ورود خواهد داشت.
روسیه در نمایشگاه فناوری نظامی که توسط ولادیمیر پوتین در ۱۵ اوت ۲۰۲۲ در مسکو افتتاح شد، از سگ رباتیکی رونمایی کرد که در پشت خود سلاح حمل کرده و به عنوان سکوی پرتاب استفاده کند. ربات جدید روسی به نام "M-۸۱" با پارچه سیاه پوشانده شده است، شبیه "نینجا" است و روی چهار پا راه می‌رود و می‌تواند به طور پیوسته و متعادل در همه جهات حرکت کند. دوربین‌هایی نیز در جلوی سر آن نصب شده است.
مهاجم جدید پرسپولیس قصد دارد با پیراهن شماره چهار در این فصل برای سرخپوشان به میدان برود.
امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۱۵۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۹۶ تن از ایشان وخیم است.
اجاره آدمکش برای انتقام از شریک
جشن رونمایی منچسترسیتی از چهار خرید تابستانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ