روسیه در نمایشگاه فناوری نظامی که توسط ولادیمیر پوتین در ۱۵ اوت ۲۰۲۲ در مسکو افتتاح شد، از سگ رباتیکی رونمایی کرد که در پشت خود سلاح حمل کرده و به عنوان سکوی پرتاب استفاده کند. ربات جدید روسی به نام "M-۸۱" با پارچه سیاه پوشانده شده است، شبیه "نینجا" است و روی چهار پا راه می‌رود و می‌تواند به طور پیوسته و متعادل در همه جهات حرکت کند. دوربین‌هایی نیز در جلوی سر آن نصب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رحمن قهرمانپور، پژوهشگر ارشد مسائل بین الملل در این برنامه راهبرد توضیح داد که، چون روسیه از ایران ناخشنود است به همراهى با اعراب روى آورده است.
کانال‌های روسی تصاویری از تخریب جاده‌های منتهی به مسکو، خالی شدن فروشگاه‌های مواد غذایی، تجمع مردم در ایستگاه راه آهن روستوف برای فرار از جنگ احتمالی و تخلیه اماکن عمومی را منتشر کرده‌اند.
الویرا نبیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اول خرداد برای شرکت در پنجاه‌ و یکمین اجلاس پایاپای آسیایی وارد تهران شد. منبع: خبرگزاری دانشجو
ولادیمیر ژیرینفسکی رهبر حزب روسیه که سال پیش فوت کرد، تحلیل‌های عجیبی داشت که بیشترشان به واقعیت پیوست. مثلا ۳۰ سال پیش گفته بودکه روسیه با اوکراین وارد جنگ خواهد شد و از نقشه آمریکا برای تجزیه ایران خبر می‌دهد.
جدید‌ترین روش حمله روسیه به اوکراین استفاده از بمب‌های آتش‌زا است.
داوطلبان خارجی در حین تخلیه مردم اوکراین مورد حمله خمپاره‌ای قرار گرفتند. این حمله در منطقه جنگ زده باهموت در دونتسک اوکراین رخ داد.
نیرو‌های اوکراینی هنگام عقب راندن نیرو‌های روسی در منطقه دونتسک، پیاده نظام و خودرو‌های زرهی روسیه را در انفجار‌های بزرگ منفجر کردند. در این فیلم دراماتیک، تعدادی از اهداف روسی را می‌توان دید که در حال دود شدن هستند و خودرو‌های زرهی پس از اصابت موشک‌ها و حملات توپخانه اوکراینی در آتش می‌سوزند.
ه در پی اصابت موشک روسی به یک آپارتمان مسکونی ۹ طبقه در شهر دنیپرو حداقل ۲۰ غیرنظامی از جمله یک کودک جان باختند.
ویدئویی از جنگ در اوکراین منتشر شده که گفته می‌شود حملات توپخانه‌ای ارتش روسیه منجر به پرواز درآمدن یکی از سربازان اوکراینی شده است. در ویدئوی منتشر شده مواضع اوکراینی‌ها هدف حملات خمپاره‌ای قرار می‌گیرد و کمی بعد چند نظامی در آسمان دیده می‌شوند. پس از آرام شدن اوضاع بقیه سربازان از سنگر خارج شده و پا به فرار می‌گذارند.
سگی که توسط سربازان روسی دزدیده شده بود و به عنوان هدیه به رهبر چچن داده شده بود، در یک تبادل زندانیان در سال نو میلادی آزاد و به صاحبش بازگردانده شد.
روسیه صبح پنجشنبه موجی از حملات موشکی را در سرتاسر اوکراین آغاز کرد که به گفته میخایلو پودولیاک مشاور رئیس جمهور اوکراین روسیه بیش از ۱۲۰ موشک شلیک کرده است.
ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن حملات موشکی به اوکراین از پنجره هواپیمایی بر فراز مولداوی به تصویر کشیده است.
خلبان یک جنگنده سوخو ۲۵ روسیه پس از اینکه چرخ‌های این هواپیما باز نشد تصمیم گرفت بدون چرخ روی باند فرودگاه بنشیند.
گروهی از هولیگان‌های بدنام روسیه که همواره در زد و خورد‌های فوتبالی حضور دارند قرار است پس از گذراندن دوره‌های آموزشی به جنگ اوکراین اعزام شوند.
در پی حمله موشکی ارتش روسیه به یک محله مسکونی در دنیپروپتروفسک اوکراین شماری زخمی شدند و خسارات زیادی به جا ماند.
بخش زایمان بیمارستان شهر ویلنیانسک که یک زن و نوزادش به همراه یک پزشک در آن حضور داشتند حمله هدف ارتش روسیه قرار گرفت.
مسلسل ماکسیم مدل ۱۹۱۰ که زمانی در جنگ جهانی اول توسط امپراتوری روسیه استفاده می‌شد حالا توسط ارتش روسیه برای جنگ با اوکراینی‌ها بکار گرفته شده است.
در پی حمله موشکی روسیه به یک پمپ بنزین در شهر دنیپرو در جنوب شرق اوکراین دو نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.
یک هواپیمای نظامی روسیه از نوع سوخو-۳۰ روز یکشنبه بر روی یک ساختمان مسکونی دو طبقه در شهر ایرکوتسک سیبری سقوط کرد و دو خلبان آن کشته شدند.
‏این فیلم منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه ظاهراً نشان می‌دهد که نیرو‌های روسی موشک‌های بالستیک اسکندر-ام را به سمت مواضع نظامی اوکراین شلیک می‌کنند. دیده می‌شود که نیرو‌ها در حال آماده سازی موشک قبل از شلیک آن هستند.
زلنسکی با اشاره به حملات ده ها پهپاد انتحاری ایرانی به پایتخت اوکراین گفت: آنها دو هدف دارند. زیرساخت های انرژی در سراسر کشور، هدف دیگر مردم هستند.
واکنش یک زن روسی بعد از مواجه با یک موش مرده در بسته‌بندی غذایی کودک را ببینید. منبع: خبرفوری
دستکم یک نفر بر اثر حمله موشکی روسیه به نیروگاه برق شهر خارکف اوکراین کشته و شهر در تاریکی فرورفت.
وزیر دفاع روسیه که از یگان مستقر در طرطوس سوریه سان دیدن می‌کرد؛ مانع همراهی وزیر دفاع سوریه شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ