مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران چهار طرح بزرگ این شرکت برای بهینه‌سازی مصرف را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی از طرح خود برای آنچه تقویت امنیت در شرق قدس اشغالی خواند، پرده برداشت.
طرح نشان تجاری پارک فناوری پردیس در دو بخش تایید و تضمین کیفیت (گارانتی) محصولات تولید شده در پارک فناوری پردیس با حضور معاون علمی رئیس جمهور رونمایی شد.
پارک فناوری پردیس در راستای اعتمادسازی و تقویت بازار محصولات دانش بنیان و فناور اقدام به ارزیابی و رتبه‌بندی کیفی این محصولات و ارائه گواهینامه تائید و تضمین کیفیت محصول می کند.
معاون پژوهش و فناوری جهادانشگاهی از رونمایی چهار طرح جهاد دانشگاهی در روز ۱۶ مرداد مصادف با چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد خبرداد.
طرح تسهیلاتی «مروارید» بانک ملی ایران طی مراسمی با حضور ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک، اعضای هیات مدیره و هیات عامل رونمایی شد.
طرح تسهیلاتی «مروارید» بانک ملی ایران طی مراسمی با حضور ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک، اعضای هیات مدیره و هیات عامل رونمایی شد.
گوشی جدید نسبت به ناتینگ فون یک تغییر چشمگیری نکرده است که البته برای برندی که قصد دارد جای پایش را در بازار گوشی‌های موبایل محکم کند تصمیم عجیبی نیست.
بیمه معلم با حضور در آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان و برپایی غرفه، خدمات خود را به جامعه بزرگ فرهنگیان معرفی و عرضه کرد.
شرکت گاز استان تهران از پروژه شبیه‌سازی ورود به منهول از طریق واقعیت مجازی رونمایی کرد.
تصاویر گرافیکی کانسپت هواپیمای ترابری فوق سنگین که توسط مجتمع هوانوردی ایلیوشین به عنوان جایگزین آنتونوف An-۱۲۴ رونمایی شده است.
مرسدس بنز از طرح ژاکت پف دار رونمایی کرد! این خودروی تک ساخت،”پروجکت موندو جی” نام دارد. شعار این پروژه “هنر نبوغ” است. با این تغییرات پهنای خودرو به 3.4 متر و ارتفاع آن به 2.5 متر رسیده است. عناصر عجیبی مثل زیپ بزرگ روی سقف به چشم می‌خورد! منبع: خبرآنلاین
به گفته یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح اتصال (اینترکانکشن) پیام رسانهای بومی بنا بر وعده قبلی وزیر ارتباطات تا اوایل هفته آینده رونمایی خواهد شد.
سران کشورهای آمریکا، استرالیا و انگلیس از بسته مقابله با فعالیت های چین در دریای آرام رونمایی می کنند.
طرح صلح چین همزمان با اولین سالگرد جنگ اوکراین منتشر شده و قرار است شی جین‌پینگ رییس جمهوری چین امروز «سخنرانی صلح» ایراد کند.
رونمایی از طرح پروفیل یو پی وی سی وینابست
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه جای دنیا برای کاربران فضای مجازی شرایط و محدودیت‌های خاصی را دارد، تصریح کرد: البته ما هم خواهان همان قوانین اروپا و آمریکا هستیم که ترجمه آن را به ما بدهند که در کشور خودمان هم استفاده کنیم.
رونمایی از طرح جدید دیوارنگاره میدان انقلاب
طبق بیانیه دانشگاه پکن، این تلسکوپ توانایی چین در رصد نجوم نوری را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از رونمایی ۶ طرح و برنامه ایمنی و مدیریت بحران در تهران روز شنبه ۲۱ آبان خبر داد .
طرح حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال کشور مصوب ششمین جلسه کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال، برای حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی رونمایی شد.
مالک تیم مازندرانی لیگ برتر کشتی آزاد از هدفش برای ایجاد یک کمپ استعدادیابی، خارج از فضای لیگ خبر داد.
۲۴۵ طرح در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دستور رئیس جمهور در ۸ منطقه با زیربنای ۱۰۸ هزار و ۴۱۱ متر مربع و ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی رونمایی شدند
زائران حضرت اباعبدالله الحسین برای روز اربعین می توانند در طرح فرهنگی - ورزشی «غدیر تا عاشورا» فدراسیون همگانی مشارکت داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ