معاون پژوهش و فناوری جهادانشگاهی از رونمایی چهار طرح جهاد دانشگاهی در روز ۱۶ مرداد مصادف با چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسم چهلم و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی از ۴ پروژه ساخته شده توسط محققان این نهاد رونمایی شد.
شهردار منطقه ۴ جزییات پروژه فرامنطقه‌ای «سرزمین آسمان‌ها» را تشریح کرد.
مدیرعامل شبکه تبادل ستاد نانو گفت: از سال ۱۳۹۵ تا کنون بیش از ۴ هزار تقاضا برای تبادل فناوری ارائه شده که در نهایت ۴۵۱ پروژه موفق از آنها به دست آمده و ۶۰۰ پروژه نیز در جریان است.
پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه جمع‌آوری گازهای مشعل، رصد مصرف برق ادارات با نصب کنتورهای هوشمندو بنزین پالایشگاه‌های کوچک به امارات و عراق صادر می‌شوند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه جمع‌آوری گازهای مشعل، رصد مصرف برق ادارات با نصب کنتورهای هوشمندو بنزین پالایشگاه‌های کوچک به امارات و عراق صادر می‌شوند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه فیبر نوری حاکی از آن است که ۴ استان در صدر پوشش قرار دارند و برای رسیدن به هدف تعیین شده در سال ۱۴۰۴، باید در سال جاری حداقل به پوشش ۱۰ میلیون خانواری رسید.
ایستگاه علامه جعفری که نخستین ایستگاه از پروژه توسعه غربی خط ۴ مترو تهران محسوب شده امروز افتتاح خواهد شد.
وزیر امور ورزش و جوانان گفت: به جد دنبال این هستیم که ۴ هزار پروژه ورزشی نیمه تمام را کامل کنیم.
پاکروان از آغاز تولید و بهره برداری از نخستین چاه پروژه مارون ۱ و ۴ در طرح نگهداشت و افزایش تولید میادین ۲۸ گانه توسط این شرکت خبر داد.
موزه ظروف سلطنتی کاخ سعدآباد پس از ۴ ماه که به دلیل انجام پروژه های بهسازی تعطیل شده بود در روز ۱۲ بهمن ماه باز می شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران اعلام کرد: بهره‌برداری از ۹ پروژه شاخص عمرانی در این منطقه همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام می گیرد.
برجسته سازی تهدید ایران علیه امنیت اسرائیل و منطقه، تلاش جهت یافتن شریک و یا شرکایی قابل اتکا و قدرتمند برای ماجراجویی نظامی علیه تاسیسات اتمی ایران، متمرکز شدن بر پیشبرد پروژه اجماع سازی فراگیر بین المللی علیه ایران و در نهایت، فعال شدن بیش از پیش موساد جهت انجام اقدامات تروریستی و خرابکارانه علیه تاسیسات اتمی و دانشمندان ایرانی، ۴ پرده اصلی از پروژه کلان تقابل نتانیاهو با ایران در بحبوحه آغاز به کارِ دولت جدید وی هستند.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از تدوین ۶۰ ماده و ۲۶۱ بند برای برنامه پیشنهادی چهارم شهرداری تهران خبر داد و گفت: شهرداری تهران این برنامه را در دو سطح راهبردی و عملیاتی تنظیم کرده است.
دامغان- نماینده دامغان در مجلس با اشاره به سفر احتمالی دور دوم رئیس جمهور به استان سمنان گفت: چهار پروژه اولویت دار برای افتتاح در دامغان وجود دارد.
۱۰ پروژه عمرانی در چهاردهمین شنبه امید و افتخار به بهره‌برداری رسید و یا وارد فاز اجرایی شد.
شهردار منطقه ۴ تهران از روزهای پایانی تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید باقری ـ فرجام خبر داد و گفت: این پروژه با ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی به روزهای افتتاح خود نزدیک می شود.
اصفهان- معاون عمران شهری شهردار اصفهان از بهره برداری از چهار طرح بزرگ عمرانی در کلانشهر اصفهان تا پایان سال جاری خبرداد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از زباله‌های آرادکوه دفن می‌شود و مابقی نیز تبدیل به کمپوست یا سوزانده می‌شود. عزیزی با بیان اینکه در تهران نیاز به زیرساخت‌هایی داشتیم تا دفن زباله در تهران را به ۱۰ درصد و کمتر برسانیم؛ در مورد هزینه تکمیل این طرح که پیش از این ۵۰ میلیارد عنوان شده بود، گفت: این مجموعه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی راه‌اندازی شده تا پسماند با ارزش ۲۵ درصد در مبدا افزایش پیدا کند.
شهردار سابق منطقه ۴ تهران با بیان اینکه بهره‌برداری ۱۹ پروژه تا پایان سال در شنبه‌های امید و افتخار در این منطقه پیش‌بینی شده گفت: زمان صدور پروانه در منطقه از ۱۱۰ روز به ۵۳ روز کاهش یافت.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
مجری خط ۴ مترو تهران گفت: عملیات حفاری تونل‌های دسترسی به تونل اصلی پروژه توسعه شرقی خط ۴مترو تهران در حال پیگیری بوده و فاز نخست این طرح، پیشرفتی مطابق با برنامه زمان بندی دارد.
کرمان – چهار ابر پروژه در بخش فولاد با حضور وزیر اقتصاد و دارایی در شهرستان بردسیر افتتاح شد.
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ