وزیر خارجه کشورمان در بدو ورود به فرودگاه مسکو در جمع خبرنگاران از دستاورد مثبت یک سال گذشته مناسبات مسکو و تهران گفت و توسعه برنامه دفاعی را یکی از اولویت‌های فیمابین دو کشور دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرح وقایع زندگی، رشادت‌ها و سخنان پربار شهید مصطفی چمران در کتب درسی فارسی پایه هفتم، پیام‌های آسمانی پایه هشتم و تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم و .. منتشر شده است.
شهادت کودک ۲ساله فلسطینی سند دیگری از پرونده قطور جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی است؛رژیمی که در ۲ دهه اخیر دست‌کم بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کودک بیگناه را قربانی سیاست‌های نژادپرستانه کرده‌است.
ویدئویی پهپادی از منطقه برخورد سه قطار در هندوستان، شدت حادثه و خسارات وارده را از زاویه‌ای دیگر به تصویر کشیده است.
نشست خبری جشنواره رسانه‌ای آرمان با حضور دبیر جشنواره و خبرنگاران در سالن کنفرانس موسسه همشهری برگزار شد.
رئیس پیشین سازمان فناوری اطلاعات گفت: حاکمیت امروز ما باید یاد بگیرد که خواسته‌هایش در گذشته واجد معنا بوده، اما امروز دیگر با روح زمانه همخوان نیست. دیگر با خواسته‌های نسل جوان، خواسته‌های مردم همخوانی ندارد و اگر بخواهد همچنان لجاجت کند، بدتر خواهد شد و اگر هم می‌خواهد آن اتفاق پیش نیاید باید همراهی بوجود بیاید.
رئیس منابع آب شهرستان سقز: با اعلام هشدار قرمز بارش‌ها و با هدف مدیریت حجم آب سد دریچه خروجی سد بطور کامل بازگشایی شد. حجم خروجی آب از سد در هر ثانیه ۴۵ متر مکعب است که تا پایان بارش‌ها این حجم آب از سد خارج و به رودخانه سقز جاری می‌شود. منبع: جماران
تصور می‌شود که گربه‌ها نیز سه‌رنگ‌بین هستند، اما نه مانند انسان‌ها. بینایی گربه شبیه به انسان کوررنگ است. آن‌ها می‌توانند سایه‌های آبی و سبز را ببینند، اما قرمز و صورتی می‌توانند برای آن‌ها گیج‌کننده باشند.
نورپردازی جالب کابین در کنار فرمان D کات و سبک خاص دریچه تهویه هوا از دیگر عوامل جذابیت آفرین در فضای داخلی هستند.
حدود هشت سال از حملات ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به کشور فقیر یمن می‌گذرد؛ بزرگترین فاجعه حقوق بشری که در صورت تداوم، شمار قربانیان آن تا سال ۲۰۳۰ از مرز یک میلیون نفر خواهد گذشت.
رهبران سیاسی اروپا در سال2022 با نشانه‌هایی از کنش تردیدآمیز در ارتباط با ایران و برجام رفتار کرده‌‌اند. موضوع برجام به گونه تدریجی تابعی از رقابت‌های ساختاری سیاست بین‌الملل شد. جدال سیاسی و ژئوپلیتیک کشورهای اروپایی و روسیه، بحران‌های منطقه‌ای را گسترش داده است. در فرآیند بحران امنیتی جدید امکان مدیریت چالش‌های اقتصادی و امنیتی ایران در چارچوب برجام، با نشانه‌های جدیدی از ابهام ساختاری در نظام بین‌الملل مواجه شده است.
در پی اقدام عامدانه رژیم صهیونیستی در باز کردن دریچه سدهای پشت نوار غزه، سیل در بخش هایی از این باریکه جاری شد.
فارغ از جادوی فوق ستاره‌هایی چون مسی و امباپه، می خواهیم با بررسی دقیق آمار و ارقام به بررسی عملکرد دو فینالیست امشب بپردازیم.
AFC: ژاپن بار دیگر شانس صعود به قله فوتسال آسیا را به چالش کشید!
یک پژوهشگر حوزه حکمرانی فضای مجازی و رسانه واکنش استارت آپ ها و پلتفرم های خدماتی را به ماجرای «مهسا امینی» تحلیل و نقد کرده است.
لنز ایرانسل، اجتماع عظیم اربعین حسینی را به صورت زنده و مستقیم، پخش می‌کند.
لحظه وقوع تصادف مرگبار پراید با تانکر حمل سوخت از دریچه دوربین نظارتی مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد را مشاهده می‌کنید.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای طرح ایمن‌سازی و مناسب‌سازی دریچه بتنی مسیرهای تردد خودروها در بزرگراه آزادگان محدوده غربی پایتخت خبر داد.
سازمان برنامه و بودجه یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی برای تامین آب دریاچه ارومیه را تشریح کرد.
تیم هندبال دختران نوجوان ایران در پی صعود به جمع ۱۶ تیم برتر جهان شامل پاداش ارزی و ریالی شد.
بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 25 اردیبهشت 1401 هم رشد قیمت داشتند و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
با وجود اینکه مجلس در قانون جهش تولید و تامین مسکن زیرساخت‌های مورد نیاز تولید انبوه مسکن را پیش‌بینی کرده، بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه از اجرای این قانون استنکاف کرده‌اند.
مهم نیست بیماری تا چه حد شدید باشد؛ آلزایمر یا هر بیماری ذهنی مرتبط دیگر، باعث می‌شوند فرد مبتلا آرام‌آرام نام افراد، مکان‌ها، چهره‌ها و در نهایت ذره‌ذره بخش‌های شخصیت خود را به فراموشی بسپارد. آنتونی هاپکینز تمامی این وقایع را به نحو احسن به تصویر می‌کشاند.
این فیلم روایتی از پیچیدگی زندگی در حاشیه نیویورک توسط خانواده‌هایی فقیر است که از دریچه چشم چند کودک به تصویر کشیده می‌شود و نبردی استعاری برای بقا را به تصویر می‌کشد؛ اثری پیچیده و تا حدودی نمادین که در جشنواره ساندنس مورد توجه قرار گرفت و پس از آن دیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ