یک پژوهشگر حوزه حکمرانی فضای مجازی و رسانه واکنش استارت آپ ها و پلتفرم های خدماتی را به ماجرای «مهسا امینی» تحلیل و نقد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرین استقلال در فاصله سه روز تا دیدار مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.
فرزانه فصیحی نماینده ایران در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان امروز در دور مقدماتی ماده ۱۰۰متر به میدان خواهد رفت.
اعضای تیم استقلال از فردا(یکشنبه) برای مسابقه با سپاهان در هفته سوم لیگ برتر آماده می شوند.
ژاپن بازی اول خود در قهرمانی آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.
قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان با حضور مسئولین فدراسیون هندبال و نمایندگان باشگاه ها برگزار شد.
امیررضا معصومی، نماینده سنگین وزن کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی جوانان استارت امیدوار کننده ای داشت.
سپاهان سال‌هاست که در انتظار قهرمانی ششم به سر می‌برد، اما آنها امسال بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال کسب این افتخار هستند.
در حالی که سه ملی پوش ژیمناستیک ایران برای حضور در بازی‌های دانشجویان جهان عازم چنگدو شده‌اند نام دو نفر آنها از استارت لیست مسابقات حذف شده است.
با معرفی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه نفت آبادان، آنها برای لیگ بیست و سوم استارت خواهند زد.
ناظر حریم خصوصی ژاپن به استارت آپ «اوپن ای آی»، سازنده هوش مصنوعی جی پی تی، هشدار داده تا داده های حساس مشتریان را بدون رضایت آنها جمع آوری نکند.
واشنگتن اعلام کرد که در واکنش به «نقض مداوم» معاهده کنترل تسلیحاتی «استارت نو» توسط روسیه از این پس ارائه برخی اطلاعات مربوط به موشک‌های خود و محل پرتاب آنها به مسکو را متوقف می‌کند.
با انعقاد تفاهم‌نامه ای چهارجانبه ناحیه نوآوری دانشگاه تهران به منظور استقرار استارت آپ ها، شرکت ها و واحدهای فناور راه اندازی می شود.
رویداد سرمایه گذاری فناوری با حضور استارت آپ ها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در محل پارک فناوری پردیس از امروز آغاز به کار کرد و تا دهم اسفند ادامه دارد.
ششمین دوره رویداد پردیس سامیت با رویکرد ارتباط موثر بنگاه‌های صنعتی با زیست بوم نوآوری ۱۵ اسفند در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.
دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با گردهمایی ۴۵۰ استارت آپ و شرکت دانش بنیان در محل ناحیه نوآوری پردیس برگزار می شود.
مدیر توسعه اکوسیستم نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی از فعالیت ۱۹ صندوق جسورانه بورسی خبر داد و گفت: این صندوق ها به میزان ۵هزار و۴۰۰ میلیاردتومان از استارت آپها حمایت کرده اند.
یک استارت آپ دستکشی ابداع کرده که کاراکترهای خط بریل را برای افراد نابینا با صدای بلند می خواند و در خوانش متون به آنها کمک می کند.
عنبری در ادامه اظهار می کند: حدود ۶ روز در مسیر بودیم و آنها، ما را به یک جنگلی در سومالی بردند و شروع به بازجویی و آزار و اذیت کردند؛ شرایط خیلی سختی داشتیم و فکر نمی کردیم دوباره به وطنمان برگردیم؛ از رفتاری که با ما داشتند کلا نا امید شده بودیم و هیچ ارتباطی در طول این ۸ سال با خانواده نداشتیم.
۱۴ نفر از ماهیگیران ایرانی که توسط الشباب زندانی بودند؛ آزاد شده و از سومالی راهی چابهار شدند. خبرنگار خبرگزاری مهر آنها را در این مسیر همراهی کرد تا راوی اتفاقاتی که بر آنها گذشته؛ باشد.
معاون سیاستگذاری و اعتبار بخشی سازمان فناوری اطلاعات از تلاش و تمهیدات دولت سیزدهم برای اشتغالزایی و گسترش فعالیت استارت آپ‌ها به منظور کاهش مهاجرت آن‌ها به خارج از کشور خبر داد.
رئیس رصدخانه مهاجرتی ایران گفت: در سال ۲۰۲۱ از سوی کانادا ۸۰ ویزا و از سوی انلگستان ۳۰ ویزا برای استارت آپ های ایرانی صادر شد و این تعداد در سال ۲۰۲۲ به ترتیب ۳۰ و ۱۴ ویزا بوده است.
بعد از حذف زودهنگام ایران و بازگشت دو ملی‌پوش الاهلی به اردوی این تیم، اکنون آنها خود را مهیای ادامه فصل خواهند کرد.
۴۰ اسیر فلسطینی بیش از بیست و پنج سال است که در زندان های رژیم صهیونیستی محبوس هستند و بیشتر آنها به حبس ابد و یا ده ها سال زندان محکوم شده اند.
آورده یک توافق خوب و واقعی برای سهامداران به مراتب بیشتر از میزان ضرر احتمالی است که از کاهش قیمت ارز خواهند خورد؛ که از جمله آنها می‌توان به کاهش هزینه‌های تولید، کاهش تورم تولید کننده، از بین رفتن هزینه‌های سنگین مبادلات مالی، تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی و هموار شدن راه واردات کالاهای واسطه‌ای اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ