لحظه وقوع تصادف مرگبار پراید با تانکر حمل سوخت از دریچه دوربین نظارتی مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
‌ رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار پژو ۲۰۷ با عابر پیاده در بزرگراه چمران خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف فوتی بین سواری پژو با عابر پیاده در مسیر بزرگراه آزادگان به شمال قبل از پل شوشتری خبر داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای بین سه خودرو سنگین در محور شاهرود_دامغان خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه یک فوتی بر جای گذاشته است.
تهران- رئیس مرکز اورژانس استان تهران از وقوع تصادف زنجیره ای در اتوبان تهران- قم خبر داد و گفت: طی این حادثه هشت نفر مصدوم شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع تصادف مرگبار اتوبوس در اتوبان تهران ـ قم خبر داد و گفت: در اثر این حادثه دو نفر جان خود را از دست داده و ۱۲ نفر مصدوم شده‌اند.
سمنان- سرپرست مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۳۵ محور قم-گرمسار خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه دو نفر در دم جان باختند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه پیامبر اعظم (ص) در محدوده تبریز خبر داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای کیلومتر ۶۶ محور سرخه_آرادان خبر داد و گفت: طی این حادثه متاسفانه یک هموطن جان باخته است.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره دقیقا زمان تحویل سال در محور شاهرود_میامی خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار تاکسی با عابر پیاده در بزرگراه زین الدین و ترافیک خیابان جمهوری به دلیل حریق در انبار پوشاک خبر داد
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران از وقوع تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه لشگری خبر داد و گفت: تیم پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر و مشغول روان‌سازی ترافیک در محل هستند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور فراجا از وقوع تصادف مرگبار با دو کشته در آزادراه کرج-قزوین، محدوده آبیک خبر داد.
مقامات سنگال اعلام کردند در پی وقوع تصادفی در شمال این کشور، شماری کشته و زخمی شدند.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع ۲ تصادف مرگبار در شبکه معابر پایتخت به دلیل سرعت غیرمجاز خبر داد.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف فوتی بین سواری تیگو با عابر پیاده در مسیر غرب به شرق دماوند خبر داد.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: بامداد امروز ۳۰ آذرماه در تماسی با مرکز اورژانس استان، مبنی بر وقوع تصادف پژو ۴۰۵ با دنا پلاس از چالانچولان به سمت خرم‌آباد دو کد آمبولانس به محل اعزام شدند.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: کارشناسان دلیل وقوع حادثه صبح امروز - سه شنبه - در جاده شوشتر و تصادف مینی بوس با یک دستگه کامیون را تجاوز به چپ خودرو مینی بوس اعلام کردند.
اهواز - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: کارشناسان علت وقوع تصادف مرگبار صبح امروز در شوشتر را تجاوز به چپ خودرو مینی بوس اعلام کردند.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از تصادف مرگ بار یک دستگاه تریلر و یک دستگاه مینی بوس در جاده کمربندی شوشتر خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت ۶:۱۰ صبح امروز (۸ شهریورماه) به وقوع پیوست.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از تصادف مرگ بار یک دستگاه تریلر و یک دستگاه مینی بوس در جاده کمربندی شوشتر خبر داد و اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۶:۱۰ صبح امروز (۸ شهریورماه) به وقوع پیوست.
اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از وقوع یک تصادفات مرگبار با هشت فوتی در شهرستان شوشتر خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف چهار خودرو در محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: حوادث رانندگی در محورهای استان یک فوتی در بر داشت.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف شدید بر روی پل دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: برای امدادرسانی این حادثه سه دستگاه خودروی امدادی اعزام شد.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع تصادف شدید روی پل دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: برای امدادرسانی این حادثه سه دستگاه خودرو اعزام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ