دادستان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: الیاس رئیسی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ فردی را به‌دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده بود؛ و در نهایت حکم قصاص این فرد در تاریخ ۳ دی ماه اجرا شد. همچنین وی در مورد پرونده ایوب ریگی گفت: این متهم به‌دلیل اختلافات شخصی فردی را با سلاح جنگی به قتل رسانده بود و در دادگاه به قصاص محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران گفت: دادستانی به حادثه ریزش ساختمان در منطقه‌ خلازیر ورود پیدا کرده و بازپرس ویژه بدین‌منظور تعیین شده است.
اهر- معاون دادستانی کل کشور از ورود دادستانی به موضوع بوی نامطبوع از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر خبر داد.
ترکی در حاشیه این بازدید، گفت: طبق گزارش مراجع نظارتی، سازمان بازرسی کل کشور و همچنین اعلام نظر سازمان نظام مهندسی و بررسی‌های میدانی مشخص شد، مرکز تجارت جهانی فردوسی از ایمنی لازم برخوردار نیست.
دادستانی دانمارک اتهامات علیه فردی را که سال گذشته با سلاح سرد به سفارت تهران در کپنهاگ حمله کرده بود، اعلام کرد.
معاون دادستان کل کشور گفت: دادستانی کل کشور آمادگی دارد با برگزاری نشست میان دستگاه‌های اجرایی ذی ربط نسبت به رفع تعارضات موجود در حوزه معاون اقدام کند.
الیاس نادران نماینده منتقد مدیریت قالیباف در مجلس، با توزیع نامه‌ای بین نمایندگان مجلس برای ریاست سال آخر مجلس یازدهم، رسما اعلام نامزدی کرد. او نوشته است: شفافیت آرا شعار رئیس و پاره از منتخبین تهران بود. صرف نظر از اینکه آیا کسی میتواند از طرف کلیت مجلس بعدی وعده انتخاباتی بدهد یا نه، انتظار این بود که حداقل آن‌ها که شعار شفافیت داده اند به آن عمل می‌کردند. اگر مدیریت مجلس شفاف عمل می‌کرد داستان خودرو‌های شاسی بلند مربوط به سال۱۴۰۰ که در حوزه اجرایی مجلس اتفاق افتاده است این چنین دامن مجلس را نمی‌گرفت.
دادستان تهران از احضار احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس شورای اسلامی به دادستانی تهران خبر داد.
پیبشتر وزیر صمت در نامه ای به دادستان کل کشور درخواست رسیدگی به اتهامات توزیع 70 دستگاه خودرو شاسی در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی در مجلس را مطرح کرده بود.
دادستان تهران از ورود قضائی به بحث ناایمن بودن ورزشگاه آزادی و مطالبه از دستگاه‌های مسئول برای انجام اقدامات لازم برای ایمن سازی آن خبر داد.
دادستانی قم اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان‌های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.
ورود دادستانی کل کشور به ساخت و ساز‌های غیرمجاز در خوی
در چارچوب تحقیقات قضایی درباره ساختمان‌های تخریب شده در زلزله‌های ششم فوریه در ترکیه، تا کنون ۲۴۷ نفر با حکم دادستانی این کشور بازداشت شده اند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی: بر این اساس و مطابق کلیه تحقیقات انجام شده هیچ‌گونه سند و مدرکی مبنی بر انجام تعرض فیزیکی از سوی مربی موصوف نسبت به دانش‌آموزان این مدرسه فوتبال نزد دستگاه قضایی ارایه نشده و به اثبات نرسیده است.
نیک ورز با اشاره به اینکه وی از مشمولان عفو اخیر رهبری بوده و از این موضوع اطلاع داشته است، گفت: متاسفانه وی برای دومین بار ۱۷ بهمن با مصرف فرآورده‌های دارویی به زندگی خود پایان داده است که سازمان پزشکی قانونی در حال بررسی به منظور اعلام نظر کارشناسی است.
ورود دادستانی به پرونده مسمومیت دانش آموزان قمی
دادستان عمومی و انقلاب ایذه در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر جلوگیری از ورود مادر کیان پیرفلک به محل کارش گفت: دادستانی شهرستان در مورد ادامه کار خانم مولایی مادر کیان پیرفلک هیچگونه ورودی نداشته و اظهار نظری نکرده است.
دادستانی کل کشور با صدور اطلاعیه ای بر لزوم رعایت حقوق مردم و دانش آموزان از سوی مدارس با توجه به افزایش تعطیلی‌های سا‌ل تحصیلی جاری تاکید کرد.
دادستانی کل کشور در راستای دستور رئیس قوه قضاییه در مورد تکالیف قانونی وزارت آموزش و پرورش برای رسیدگی به شکایات از مدارس مبنی بر دریافت هزینه‌هایی که در قبال آن خدماتی ارائه نشده است، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسرا‌ها و ضابطین سراسر کشور می‌گوید اخیرا طی بخشنامه‌ای از سوی دادستانی کل کشور به پلیس دستور داده شده است در سراسر کشور با قاطعیت با «کشف حجاب» برخورد کند.
بنا به اعلام دادستانی پاریس، ضارب حادثه تروریستی اخیر در این شهر قصد هدف قرار دادن و کشتن خارجی های مقیم پاریس را داشته است.
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه با توجه به تجربه شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان، آلودگی هوا، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ بسیاری از آن‌ها با کار علمی، پژوهشی و مطالعاتی و هماهنگی در برنامه ریزی موفق شدند که آلودگی هوا را برطرف کنند، تا کی قرار است این وضعیت تداوم داشته باشد؟ شهروندان از ما سوال می‌کنند چرا ما باید در یک هوای آلوده نفس بکشیم؟ آیا تا به حال به آمار مرگ‌های ناشی از هوای آلوده توجه کرده‌ایم؟ اینکه هوای آلوده چه مقدار ضرر و زیان را متوجه کشور می‌کند؟ تعطیلی راه حل نیست
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: با توجه به اهمیت صنعت خودرو و بعد ملی آن، موضوعات نظارت بر قیمت گذاری شفاف، نحوه فروش خودروها و کیفیت محصول در دادستانی کل پیگیری می شود.
دادستانی اعلام کرد: پرونده‌های کلاهبرداری و اخلال تاج
بر طبق اسناد به دست آمده دادستان تهران در تاریخ دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ یعنی۶ روز قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رسمی اعلام کرده برای ۳ مدیر فوتبالی در دادسرای تهران پرونده قضایی تشکیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ