معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسرا‌ها و ضابطین سراسر کشور می‌گوید اخیرا طی بخشنامه‌ای از سوی دادستانی کل کشور به پلیس دستور داده شده است در سراسر کشور با قاطعیت با «کشف حجاب» برخورد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: صاحبان ساختمان‌های ناایمن اگر در مدت زمان مشخص به دستور ستاد بحران تمکین نکردند به دادستانی معرفی خواهند شد.
عبدالصمد خرم آبادی، معاونت قضائی دادستان کل کشور گفت: این آقایانی که این راتنظیم کرده اند دانسته یا ندانسته موجب اطاله دادرسی و موجب می‌شوند که این قانون اجرا نشود. یعنی واقعاً وضعیت این قانون اینجوری است این قانون بسیار قانون ضعیفی است من به صراحت به شما می‌گویم و ریاست محترم قوه قضائیه هم فرمودند جناب آقای محبی اگر شما این صحبت من نیست شما بروید رسانه‌ها را نگاه کنید، ریاست محترم قوه قضائیه فرمودند قوانین فعلی برای برخورد با کشف حجاب کافی است، بلافاصله معاون اول هم فرمودند، رئیس جمهور محترم رئیس قوه قضائیه بوده اند مطالعه دارند ایشان هم فرمودند. من تعجب می‌کنم بله نواقصی ما داریم ما از مجلس می‌خواستیم نواقص را برطرف کنند که ما بتوانیم با اقتدارتر با این موضوع برخورد کنیم نه اینکه دست ما را ببندند.
دادستان کل کشور در نامه‌هایی جداگانه به دادستان‌های کل عراق و سوئد خواستار برخورد و مجازات فرد هتاک به قرآن شد.
دادستانی تهران به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار را در سامانه به نمایش بگذارد تا مورد عمل شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد و ضمن بازرسی، با متخلفین برخورد و وجوه اضافه برگردانده شود؛ همچنین به پلیس فتا اعلام کردیم تا سایت‌های غیرمجاز فروش بلیط را شناسایی و مسدود کند.
در پی وصول گزارشاتی در خصوص عدم رعایت قانون و کشف حجاب توسط تعدادی از بانوان در داخل هواپیما، دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی نسبت بر انجام تکالیف قانونی توسط مسئولان مربوطه و الزام به رعایت موازین شرعی و قانونی توسط مسافرین و برخورد با قانون شکنان تاکید کرد.
در پی وصول گزارشاتی در خصوص عدم رعایت قانون و کشف حجاب توسط تعدادی از بانوان در داخل هواپیما، دادستان کل کشور بر انجام تکالیف قانونی تاکید کرد.
دادستانی کل کشور وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد، ضمن بررسی دقیق موارد و گزارش‌ها با مراکز و مدارس متخلف برخورد قانونی نموده و ترتیبی اتخاذ نماید تا وجوه دریافتی غیر قانونی به اولیاء دانش آموزان مسترد شود.
من به مردم توصیه می‌کنم از دادستان‌هایی که بی‌قاعده دستور پلمب مغازه را می‌دهند و حتی قضاتی که دستور ضبط ماشین را می‌دهند، به دادسرای انتظامی و قضات شکایت کنند. باید همه ما قبول کنیم قانون چه ازسوی شهروندانِ قانون‌مدار و چه ازسوی حکومت، در برخورد با شهروندانی که قانون را نقض می‌کنند؛ خط قرمز است. اگر ما این نقطه محوری را پذیرفتیم آن‌وقت دیگر نیازی به درگیری نداریم چراکه فصل‌الخطاب ما قانون است. باید برای جلوگیری از اقدامات خودسرانه و هرج‌ومرج همه را به قانون ارجاع دهیم.
دادستان اصفهان گفت: با توجه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در دادگستری شعب ویژه‌ای در خصوص مبارزه با هنجار شکنان کشف حجاب تشکیل شد.
معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسراها و ضابطین سراسر کشور به بررسی وظایف ضابطان دادگستری و قوه قضائیه در برخورد با جرم کشف حجاب پرداخت.
در راستای حفظ امنیّت عمومی و صیانت از حقوق مردم عزیز در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و با عنایت به شرایط حساس کنونی ناشی از تلاش همه جانبه معاندین در به راه انداختن جنگ ترکیبی؛ لازم است همکاران محترم نسبت به موارد زیر با اهتمام بیشتر و مدیریت همه جانبه برنامه ‏ریزی، پیگیری و اقدام قانونی معمول و نتایج کلی و مهم را به دادستانی کل کشور گزارش نمایند.
علی صالحی با اشاره به اهمیت تأمین نظم و امنیت عمومی از آمادگی دادستانی تهران جهت برخورد با جرایم ارتکابی احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد: جهت رسیدگی به جرایم احتمالی ارتکابی مربوط به چهارشنبه آخر سال شعب ویژه‌ای در همه نواحی عمومی دادسرای تهران ایجاد شده است.
دادستان تهران با اشاره به پیگیری‌های گسترده امنیتی - قضایی برای کشف عاملین اصلی مسمومیت‌ها گفت: دو شعبه ویژه در دادسرای تهران برای برخورد با دروغ‌پراکنی‌ها و ترویج شایعات بی‌اساس تشکیل شد.
دادستان تهران گفت: اداره اماکن و مجموعه انتظامی باید محتکران اقلام خوراکی و موادغذایی را شناسایی و جهت برخورد به دادستانی و تعزیرات معرفی کنند.
فرماندار شیراز، با اشاره به برخورد با زنانی که در اماکن عمومی مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، گفت: طبق بخش نامه دادستان کل کشور مبنی بر ممنوعیت کشف حجاب، برخورد با زنانی که هرگونه رابطه استخدامی با ادارات دولتی دارند و مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، در دستور کار است.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با تاکید بر اینکه برابر گزارش‌های دریافتی، خرید و فروش غیرمجاز پرندگان به صورت پراکنده در برخی از نقاط فریدونکنار بعضاً انجام می‌شود، گفت: با دستور اخیر دادستانی مازندران، شهرداری و محیط زیست شهرستان باید با این گونه تخلفات به طور جدی برخورد کنند.
معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسراها و ضابطین سراسر کشور می‌گوید اخیرا طی بخشنامه‌ای از سوی دادستانی کل کشور به پلیس دستور داده شده است در سراسر کشور با قاطعیت با «کشف حجاب» برخورد کند.
معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسراها و ضابطین سراسر کشور طی یادداشتی از صدور بخشنامه‌ای از سوی دادستانی کل کشور به پلیس برای برخورد قاطعانه با جرم کشف حجاب خبر داد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: قرار است دادستان هر استان با مدیران و مسئولینی که در مقابله با آسیب‌های اجتماعی کوتاهی کرده‌اند به عنوان مدعی‌العموم برخورد کند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: قرار است دادستان هر استان با مدیران و مسئولینی که در مقابله با آسیب‌های اجتماعی کوتاهی کرده‌اند به عنوان مدعی‌العموم برخورد کند.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
دادستان انتظامی مالیاتی با اشاره به عزم جدی برای برخورد با مفاسد اداری، از دریافت رشوه ۴۵۰۰۰ دلاری توسط رئیس گروه مالیاتی و کارشناس ارشد شاغل در یکی از ادارات امور مالیاتی خبر داد.
دادستان تهران گفت: مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا احضار و از وی پیرامون تأخیر پرواز تهران – نجف توضیحاتی اخذ شد و گزارش آن جهت برخورد قانونی با این شرکت به سازمان هواپیمایی کشوری نیز منعکس شد.
دادستان تهران گفت: مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا احضار و از وی پیرامون تأخیر پرواز تهران – نجف توضیحاتی اخذ شد و گزارش آن جهت برخورد قانونی با این شرکت به سازمان هواپیمایی کشوری نیز منعکس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ