دادستانی اعلام کرد: پرونده‌های کلاهبرداری و اخلال تاج
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستانی یزد ضمن اعلام جرم نسبت به یک بلاگر، تاکید کرد: هنجارشکنی‌های فرهنگی و اجتماعی در هیچ قالبی پذیرفتنی نیست
همزمان با اعلام دادستانی مبنی بر ارائه مستندات فرارهای مالیاتی از سوی وزارت اقتصاد، خاندوزی وزیر اقتصاد از دستور ویژه به سازمان مالیاتی برای ارائه این مستندات به دادستانی خبر داد.
معاون دادستان کل کشور گفت: از بین ۹۳ ساختمان نا ایمن، ۳۸ ساختمان از نظر درجه بندی خطر طبق نتایج ارزیابی ایمنی یکپارچه (اطفا حریق و سازه)، وضعیت پرخطری دارند. در نتیجه سایر ساختمان‌های مذکور در فهرست منتشره، از حیث درجه بندی خطر از نظر سازه و ایمنی یکپارچه در وضعیت کم خطر تری قرار گرفته اند.
این مردان ۱۹ و ۴۷ ساله ساکن کانتون "واله" سوئیس، اول اکتبر با سفر به برن در تظاهرات شرکت داشتند. آن‌ها از نرده‌های سفارت بالا رفتند و پرچم جمهوری اسلامی را پایین کشیدند.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان، تعداد پرونده‌های قضائی مختومه شده در یک سال اخیر در دادسراهای استان را ۲۴ هزار و ۱۲۲ فقره اعلام کرد.
در پی انتشار برخی مطالب خلاف واقع از سوی شقایق دهقان بازیگر سال‌های گذشته تلویزیون، دادستانی تهران علیه وی اعلام جرم کرد.
در پی عدم ارائه مستندات از سوی مدیرعامل روزنامه جهان صنعت، دادستانی تهران، علیه این روزنامه اعلام جرم کرد.
دادستانی تهران علیه روزنامه جهان صنعت اعلام جرم کرد.
دادستانی قم اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان‌های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.
طبق اعلام رسانه های اسپانیایی، قاضی شکایت دادستانی علیه باشگاه بارسلونا، ساندرو روسل و جوزپ بارتومئو، روسای سابق این باشگاه برای پرونده نگریرا را پذیرفت.
بعد از اینکه اعلام شد دادستانی بارسلون قصد شکایت از باشگاه بارسا در پرونده بارساگیت را دارد فدراسیون فوتبال این کشور و لالیگا هم به صورت مجزا علیه باشگاه کاتالان شکایت خواهند کرد.
براساس اعلام دفتر سخنگوی فراجا عاملان ضرب و شتم یک خانم جوان پس از دستگیری تحویل دادستانی تهران شدند.
با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد.
همزمان با اعلام خودداری قاضی «طارق بیطار» بازپرس پرونده انفجار بیروت از حضور در دادستانی عمومی، خانواده های قربانیان انفجار بیروت در مقابل ساختمان دادگستری لبنان تجمع کردند.
بنا به اعلام دادستانی پاریس، ضارب حادثه تروریستی اخیر در این شهر قصد هدف قرار دادن و کشتن خارجی های مقیم پاریس را داشته است.
کاظم غریب‌آبادی اعلام کرد: دادستانی عمومی و انقلاب تهران با تشکیل پرونده‌ای، تحقیقات درباره نقش شبکه‌های فارسی زبان ضد ایرانی در اغتشاشات را آغاز کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید؛ چنانچه فرد مزبور بدون سند و مدرک این حرف دروغ را نشر داده باشد و سوء‌نیت او نیز احراز شود، اما ابراز تنبّه کند و اعلام دارد که درصدد جبران برمی‌آیم، طبیعتاً مواجهه مقتضی به عمل خواهد آمد. اما چنانچه فرد منتشرکننده دروغ، نه تنها مستنداتی ارائه نکرد که حتی سوء‌نیت او نیز محرز گشت و ابراز تنبّه و جبران خطا نیز در رفتار او مشاهده نشد، مشخص است که در راستای اهداف دشمن اقدام می‌کند لذا برای او به سرعت کیفرخواست صادر خواهد شد و پرونده‌اش به دادگاه ارسال می‌شود.
دادستانی تورین اعلام کرد که تحقیقات درباره 16 نفر از مدیران باشگاه یوونتوس را آغاز کرده است.
مدعی‌العموم به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن علیه برخی از سلبریتی‌ها اعلام جرم کرد.
بر اساس اعلام رسانه ها، انفجار مهیبی در ساختمان دادستانی کل لوهانسک روی داده است؛ حادثه ای که طبق اطلاعات اولیه تلفاتی را نیز به همراه داشته است.
بر اساس اعلام رسانه ها، انفجار مهیبی در ساختمان دادستانی کل لوهانسک روی داده است؛ حادثه ای که طبق اطلاعات اولیه تلفاتی را نیز به همراه داشته است.
دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به درخواست استعلامی که از جانب دبیر کل فدراسیون فوتبال در راستای اعلام وضعیت پرونده‌های قضایی نامزدهای ریاست این فدراسیون، توضیحاتی ارائه داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران طی سخنانی بااشاره به درخواست استعلامی که از جانب دبیر کل فدراسیون فوتبال در راستای اعلام وضعیت پرونده‌های قضایی نامزدهای ریاست این فدراسیون، توضیحاتی ارائه داد.
دادستان تهران در نشست مشترک با مدیران شرکت‌های هواپیمایی کشور گفت: پیگیری حقوق مردم و حل دغدغه آنها تا برطرف کردن مشکل ادامه دارد و همه مدیران، این جدیت دادستانی تهران را در نظر بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ