اراک- معاون اول قوه قضائیه گفت: دادستان قم با جدیت به موضوع مسمومیت دانش آموزان ورود پیدا کرده و پیگیر بوده اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میامی- امام جمعه میامی ضمن انتقاد از وضعیت معادن این شهرستان گفت: معادن بسیاری از کرمیت و مس و ... در روستاهای شهرستان فعال هستند اما متاسفانه مردم هیچ بهره ای از این ظرفیت‌ها نمی برند.
جلسه هیئت مدیره کانون مربیان ایران روز گذشته با حضور اکثریت افراد در محل سالن همایش های برج میلاد برگزار شد .
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی بر آمادگی معاونت علمی در حل مسایل و چالش‌های استانی با کمک فناوری‌های نوین به ویژه در حوزه آب تاکید کرد.
امیرحسین جدی 14 دقیقه بعد از ورود به زمین موفق شد گل سه امتیازی تیمش را بزند.
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس راه اندازی سامانه‌های نظارتی در دستگاه‌های مختلف را گامی موثر در مبارزه با فساد خواند و گفت: باید مجلس و دولت ورود جدی‌تری برای مبارزه با فساد داشته باشند؛ به طوری که مردم آن را در زندگی روزمره‌شان احساس کنند.
میامی- امام جمعه میامی بابیان اینکه از دادگستری توقع می‌رود با سوداگران قاچاق چوب تاغ در میامی به طور جد برخورد کند، گفت: طبیعت خوب نیازمند همراهی مردم و ارگان ها است.
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار ورود مجلس به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان شدند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شکایتی از سوی پلیس و مراجع ذیربط شده است همچنین دادستانی نیز به این موضوع ورود جدی داشته است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: در حال تلاش برای ایجاد شرایطی هستیم که در داخل مدرسه این امکان را فراهم کنیم که کتابخانه‌ های مدارس جدی تر و فعال‌تر شوند.
جو بایدن که مورد انتقاد برخی از قانونگذاران کشورش قرار گرفته، گفت که بالون «جاسوسی» چینی را که قبل از سرنگون شدن در اقیانوس اطلس بر فراز ایالات متحده حرکت کرده بود، به عنوان «نقض امنیتی بزرگ» در نظر نمی‌گیرد.
بابازاده گفت: با ورود جدی، برگزاری جلسات مختلف و ارسال نامه‌های هشداری، یک تعامل خوبی با سازمان تعزیرات صورت گرفت و رأی قریب به اتفاق پرونده‌های مانده صادر شد و کالاهای رسوبی فروش رفت.
شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه این بازار سنگ در حریم شهر تهران واقع شده است و در مجاورت بوستان ۴۳ هکتاری آزادشهر واقع شده، افزود: ما جلوی ساخت و ساز این بازار سنگ را که در حریم شهر تهران است گرفتیم و حتی با دادستانی اسلامشهر نیز جلسه گذاشتیم، اما با توجه به مجوزاتی که از شهرداری اسلامشهر گرفتند دادستانی ورود جدی نکرده است.
به نظر می‌رسد تراکتور با ورود جدی به نقل و انتقالات، تبدیل به مدعی جدید نیم فصل خواهد شد‌.
حضور کریستیانو رونالدو در عربستان زنگ خطری جدی برای ساختار ورزش ایران است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما در کمیسیون امنیت ملی گفتیم باید بیانیه‌ای صادر شود و اگر کسی هم ورود نکند من مرتضی محمودوند به عنوان خدمتگزار مردم قطعا در مقابل چین موضوع تایوان را مطرح میکنم که به حق هم است.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس با انتقاد از وضعیت کُند روند اجرای نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: شورای مسکن به ویژه مسئولان متولی باید توجه جدی‌تری به این امر داشته باشند.
پردیس- مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری پردیس از ورود جرثقیل به پارکینگ واحد مسکونی در این شهر و جان باختن دو شاگرد جرثقیل و آسیب جدی به واحد مسکونی مذکور خبر داد.
گودرزی با تاکید بر مقابله جدی مرزبانان با قاچاقچیان سلاح و مهمات خاطرنشان کرد: «وارد کردن هر نوع سلاح و مهمات به کشور و بی‌توجهی به قانون حمل اسلحه جرم محسوب می‌شود و مرتکب به مجازات های تعیین شده، محکوم خواهد شد.»
رئیس سازمان بهزیستی گفت: مددکاری اجتماعی باید در اورژانس اجتماعی جدی گرفته شود و نظارت دقیقی بر رصدخانه آسیب‌های اجتماعی صورت گیرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه پای چرخه انتخابی تیم ملی می‌ایستد، گفت: معتقدم کشتی فرنگی ایران به پوست اندازی جدی نیاز دارد اما ورود جوانان باید به صورت تدریجی و با برنامه باشد.
ساوه- مدیرعامل اتحادیه تعاونی باغداران انار ساوه حفظ برند انار این شهر را نیازمند حمایت جدی دولت و جهاد کشاورزی دانست و گفت: باید برای ورود سرمایه گذار به بخش فرآوری برنامه ریزی شود.
معاون قضائی دادستان کل کشور از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست به طور جدی از واردات پارچه رومبلی و پارچه رویه آن که تولید داخلی آنها کفاف نیاز داخل کشور را می‌دهد جلوگیری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ