پیام نیازمند، آرمین سهرابیان، محمدحسین کنعانی زادگان، احسان حاج صفی، صادق محرمی، محمد کریمی، روزبه چشمی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی و شهریار مغانلو.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا عنایتی، سرمربی تیم امید ایران ترکیب این تیم در برابر اردن در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا را اعلام کرد.
رضا عنایتی، سرمربی تیم امید ایران ترکیب این تیم در برابر اردن در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا را اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی ترکیب اصلی ایران برابر قرقیزستان را اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی ترکیب اصلی ایران برابر قرقیزستان را اعلام کرد.
یک کارشناس انرژی تصریح کرد: باید همه تلاش خود را به کار ببندیم که از کشور‌هایی مانند روسیه، ترکمنستان و قطر گاز را وارد کنیم و آن را به کشور‌هایی مانند عراق، ترکیه و پاکستان بفرستیم. به منظور تقویت جایگاه کشور در تجارت گازی منطقه باید این موضوع را در دستور کار اصلی حوزه‌ی انرژی کشور بگذاریم.
یک کارشناس انرژی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم که از کشور‌هایی مانند روسیه، ترکمنستان و قطر گاز را وارد کنیم و آن را به کشور‌هایی مانند عراق، ترکیه و پاکستان بفرستیم. به منظور تقویت جایگاه کشور در تجارت گازی منطقه باید این موضوع را در دستور کار اصلی حوزه‌ی انرژی کشور بگذاریم.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر افغانستان اعلام شد.
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای فینال جام جهانی و رویارویی با آمریکا مشخص شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب ابتدایی این تیم برای برگزاری دیدار پایانی مرحله گروهی بیست و دومین دوره جام جهانی را در شرایطی اعلام کرد که فقط یک تغییر نسبت به دیدار با ولز دارد.
و تاریخی‌ترین جدال فوتبال ایران در جام جهانی و اکنون نگاه‌ها به ساق یازده بازیکنی که کارلوس کی‌روش برابر آمریکا معرفی کرده است.ترکیب ایران مقابل آمریکا اعلام شد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب ابتدایی این تیم برای برگزاری دیدار پایانی مرحله گروهی بیست و دومین دوره جام جهانی را در شرایطی اعلام کرد که چند تغییر نسبت به دیدار با ولز دارد.
برای پیش بینی ترکیب احتمالی آمریکا برابر ایران، 2 ابهام در خط حمله وجود دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب این تیم برای برگزاری دومین دیدار در جام جهانی برابر ولز را اعلام کرد که نسبت به دیدار نخست برابر انگلیس تغییراتی در ترکیب صورت گرفته است.
وب سایت BBC، پیش بینی خود از ترکیب و سیستم احتمالی ولز برای دیدار با ایران را منتشر کرده است.
با اتفاقاتی که در بازی ایران و انگلیس رخ داد، «کارلوس کی‌روش» تیم ملی را با ترکیب متفاوتی به مصاف ولز می‌فرستد تا شانس صعود به مرحله حذفی را زنده نگه دارد.
یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه شکست سنگینی را برابر انگلیس به دست آوردیم گفت: ترکیب اصلی ایران اشتباه بود و هیچکس جز «کارلوس کی‌روش» نمی‌تواند در این مورد پاسخگو باشد.
یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه شکست سنگینی را برابر انگلیس به دست آوردیم گفت: ترکیب اصلی ایران اشتباه بود و هیچکس جز «کارلوس کی‌روش» نمی‌تواند در این مورد پاسخگو باشد.
ترکیب انگلیس برای دیدار با ایران، با لشگری از ستاره های مطرح و چند صد میلیون یورویی دنیای فوتبال اعلام شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب این تیم برای برگزاری نخستین دیدار در جام جهانی 2022 قطر برابر تیم ملی انگلیس را اعلام کرد که با تفکراتی تدافعی و برای کسب امتیاز چیده شده است.
کارشناسان روزنامه دیلی میل، ترکیب احتمالی انگلیس در بازی اول سه شیرها در جام جهانی و برابر ایران را پیش‌بینی کرده‌اند.
رسانه های سنگالی مدعی هستند که آلیو سیسه قصد دارد در بازی امروز برابر ایران، از تیم دیگری استفاده کند.
تیم ملی در حالی برابر اروگوئه قرار می‌گیرد که باید ترکیب استفاده شده در این مسابقه و بازی با سنگال را ترکیب نهایی و مورد استفاده در جام جهانی دانست.
با وجود غیبت کاوانی و گودین، اما اروگوئه همچنان ترکیب پرستاره‌ای را برای بازی با ایران در اختیار دارد.
ترکیب تیم صنعت نفت برای برگزاری دیدار حساس برابر فولاد اعلام شد که رضا پرکاس از چهار بازیکن جدید خودش استفاده کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ