پیگیری توافقات انجام شده میان دو رئیس‌جمهو از اهم موضوعات رایزنی بین وزرای خارجه ایران و روسیه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون نظر تحلیلگر طلا برای رکورد جدید، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ کدامند؟، افزایش سرمایه سنگین ۹۶۹۹۳ درصدی یک نماد، در عرضه اولیه بمولد به هر کد چند سهم رسید؟، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی مهم قیمت طلا فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، شرط بندی هلدینگ وارن بافت روی بازار مسکن، خبرهای مهم برای سهامداران تاپیکو، شرانل و وکبهمن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک مقام سابق سرویس اطلاعاتی آمریکا در تحلیلی از دورنمای جنگ اوکراین گفت: غرب به دنبال تحریک روسیه در جنگ اوکراین است، اما پوتین یک فرد نظامی راهبردی و به دنبال پایان جنگ و کنترل اوضاع است.
اصفهان- وزیر راه و شهرسازی فردا سه‌شنبه برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکن و راه و بازدید از دیگر طرح‌های عمرانی به استان اصفهان سفر می‌کند.
خبرگزاری میزان، رسانه‌ی رسمی قوه قضاییه در گزارشی اعلام کرد؛ فردی به نام لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل سوء استفاده و کلاهبرداری این فوتبالیست سابق از او، از ۱۷ ماه قبل در زندان است. یعنی زمان بازداشت و انتقال خواهر کریمی به حبس، به پیش از ناآرامی‌های سال گذشته بازمی گردد، اما این خبر تاکنون مسکوت مانده بود.
شورای پول و اعتبار با افزایش سقف فردی تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۵۵۰ میلیون تومان موافقت کرد.
وزیر امور خارجه ترکیه فردا در مسکو و در حاشیه نشست چهارجانبه وزرای خارجه ایران، روسیه، سوریه وترکیه با همتایان ایرانی و سوری خود دیدار خواهد کرد.
به گفته یکی از مقامات ارشد اندیشکده مطالعات بین‌المللی شانگهای، زمان مناسب برای آغاز مذاکرات صلح بین طرفین درگیر در اوکراین، احتمالا اواخر سال جاری فرا می‌رسد.
وزارت خارجه نروژ امروز در راستای اجرای دهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه مسکو، ۱۲۱ فرد و نهاد روسیه از جمله رییس‌ جمهور این کشور را تحریم کرد.
سفیر ایران در فدراسیون روسیه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از سفر وزیر امور خارجه کشورمان به روسیه خبر داد.
وزارت امور خارجه استرالیا با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از طریق عرضه فناوری پهپادی به آن – ادعایی که از سوی تهران و مسکو رد شده – اعلام کرد که ۱۳ فرد و یک نهاد ایرانی مرتبط را تحریم کرده است.
طرح خانه‌دار کردن مردم درقالب نهضت ملی مسکن در استان هرمزگان به این صورت اجرا می‌شود که بخشی از واحد مسکونی تا درصدی از پیشرفت، احداث و به متقاضی واگذار می‌شود. فرد می‌تواند به میزان توان مالی و تسهیلات بانکی مابقی خانه را به تدریج تکمیل کند.
این معافیت‌های تحریمی که بخش باقیمانده از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ است، اجازه ادامه همکاری هسته‌ای ایران و روسیه در سایت‌های هسته‌ای ایران همچون فردو و نیروگاه هسته‌ای بوشهر را می‌دهد. از این‌رو، منتقدان می‌گویند که با ارائه این مجوز دولت بایدن به تهران اجازه توسعه برنامه هسته‌ای‌اش را می‌دهد و به مسکو نیز امکان بهره‌مندی اقتصادی از طریق تجارت با سازمان‌های تحت کنترل دولت، همچون روس اتم را می‌دهد.
بر اساس اعلام وزارت خارجه روسیه، مذاکرات فردا میان لاوروف و امیرعبداللهیان به تعویق افتاده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران فردا به تماشای مسابقه اورال اوفا و دینامو مسکو می‌نشیند.
رئیس جمهور قزاقستان وارد مسکو شد و قرار است فردا با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار و گفتگو کند.
در پی حمله پهپادی به ناوگان روسیه در دریای سیاه، مسکو سفیر انگلیس را به وزارت خارجه خود فرا خواهد خواند.
رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: روز شنبه نهم مهرماه کلنگ حدود ۱۰ هزار واحد از ‌پروژه‌های قرارگاه مسکن شهرداری تهران در مناطق مختلف شهر زده می‌شود.
وزارت امور خارجه روسیه از احضار سفیر کانادا در مسکو در اعتراض به حمله فردی ناشناس به سفارت روسیه در اوتاوا خبر داد.
وام مسکن روستایی امروز یا فردا می‌رسد
رئیس بنیاد مسکن با بیان اینکه دولت با متعهد شدن مابه التفاوت نرخ سود وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی موافقت کرد گفت: متقاضیان از فردا برای تشکیل پرونده به شعب بنیاد مسکن مراجعه کنند.
نخست وزیر کانادا امروز در ادامه همراهی با محور غرب علیه مسکو به بهانه وقوع درگیری ها دراوکراین از تحریم ۶۲ فرد و یک نهاد دفاعی روسیه خبر داد.
امید قالیباف گفت: در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه، جمهوری اسلامی ایران با ۱۷۰۰ متر سالن اختصاصی و ۹۰۰ متر غرفه بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است.
شرکت بورسی تامین ماسه ریخته گری از نتیجه نهایی دعوی شخص ثالث با رای قطعی دادگاه تجدید نظر به ابطال ۴۰ هزار متر مربع از سند مالکیت خبر داد.
سرانجام پرونده الکترونیک سلامت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ