رئیس بنیاد مسکن با بیان اینکه دولت با متعهد شدن مابه التفاوت نرخ سود وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی موافقت کرد گفت: متقاضیان از فردا برای تشکیل پرونده به شعب بنیاد مسکن مراجعه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه مس شهربابک به طور رسمی سرمربی جدید خود را معرفی کرد.
باشگاه بارسلونا با سبکی که این روزها در فوتبال اروپا شایع شده شمارش معکوس برای معرفی ستاره جدید خود را آغاز کرد.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به برگزاری طرح‌های تابستانی این فدراسیون گفت: هدف از برگزاری طرح «مترو اسپرت» معرفی عملی و اصولی ورزش همگانی به مردم است.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی با اشاره به برگزاری طرح های تابستانی این فدراسیون گفت: هدف از برگزاری طرح «مترو اسپرت» معرفی عملی و اصولی ورزش همگانی به مردم است.
اسلامی درباره ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات گفت: در پیش نویس قانون جدید آمده است که نامزد‌های انتخابات ۷۰ تا ۱۱۰ روز قبل از ثبت‌نام نهایی، باید در سامانه‌ای که وزارت کشور معرفی می‌کند، به صورت الکترونیکی ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری کنند و کد رهگیری دریافت کنند و در روز ثبت نام اصلی، براساس آن کد رهگیری ثبت‌نام خود را انجام دهند.
با معرفی بازیکنان دعوت شده به مینی‌کمپ تیم ملی به کادر فنی اردوی تیم ملی آغاز شد.
با معرفی بازیکنان دعوت شده به مینی‌کمپ تیم ملی به کادر فنی اردوی تیم ملی آغاز شد.
مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از آغاز فرآیند معرفی نیروهای ذخیره آزمون استخدامی نیروی اداری سال ۱۴۰۰ قوه قضائیه خبر داد.
اولین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی‌های ساحلی کیش با شاخه «کستینگ» با پرتاب قلاب آغاز شد که ماهیگیران استان‌های کرمانشاه، کردستان، منطقه آزاد کیش و اردبیل اول تا چهارم شدند.
رییس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر گفت: مطالعات محققان در خصوص ارقام هیبریدی کلزا در موسسه آغاز شده و به زودی در سال جاری بذر ارقام هیبریدی این گیاه معرفی می‌شود.
پس از گذشت چهار ماه از آغاز سال جدید میلادی، رویداد «اردبیل ۲۰۲۳»با برگزاری مراسم معرفی اردبیل به‌ عنوان پایتخت گردشگری آغاز می‌شود.
شهدادی با اشاره به مهمترین رویداد‌های نجومی در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: ۱۵ رویداد نجومی مهم در سال جاری رخ خواهد داد و با معرفی آن‌ها امیدواریم از جذابیت‌های بی نظیر طبیعت آسمان شب در این سال غافل نشویم و مهمتر آن که برای دیدن و رصد این پدیده‌های نجومی به هیچ ابزار خاصی مانند "تلسکوپ" و یا "دوربین دوچشمی" نیازی نیست و با چشم غیر مسلح قابل رؤیت هستند.
۱۱۵ رقم گیاهی و باغی جدید همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی، طی مراسمی با حضور رییس جمهوری در باغ گیاه شناسی ملی ایران رونمایی شد.
رضا عنایتی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال هوادار به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان معرفی شد.
نفرات آغاز کننده بازی برای سپاهان در دیدار با استقلال مشخص شدند.
نفرات آغاز کننده بازی برای تراکتور در دیدار مقابل پیکان مشخص شدند.
سخنگوی دولت درباره زمان معرفی وزیر جدید راه و شهرسازی گفت: مجلس شورای اسلامی در تعطیلات هفتگی است و به محض آغاز به کار مجلس، وزیر جدید پیشنهادی معرفی می‌شود.
نفرات آغاز کننده بازی برای فرانسه و استرالیا مشخص شدند.
هشتمین جشنواره‌ «علم برای همه» با موضوع محیط زیست در پنج بخش معرفی فناوری‌ های بومی مدیریت منابع آب، قصه گویی، نمایش رادیویی، داستان‌نویسی علمی تخیلی و نقاشی آغاز به کار کرد.
بازیکنان آغاز کننده بازی برای نساجی در دیدار با آلومینیوم توسط حمید مطهری معرفی شدند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد تا به این ترتیب 29 اردیبهشت 1403 زمان برگزار فینال فصل جدید این مسابقات باشد.
نفرات آغاز کننده برای آلومینیوم در دیدار حساس برابر استقلال مشخص شدند.
کیش-چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی باحضور ۲۵۰شرکت وبنگاه اقتصادی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح شد.
نفرات آغاز کننده برای آلومینیوم در دیدار با مس کرمان مشخص شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ