اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دنی آلوز که از 20 ژانویه به اتهام تجاوز در زندانی در بارسلونا حبس است، سکوت طولانی خود را شکست.
باشگاه استقلال از پرداخت بدهی این باشگاه به مدافع برزیلی سابق آبی‌ها خبر داد تا این پرونده سرانجام بسته شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری توضیحاتی درباره سرانجام همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری ارائه داد.
سخنگوی قوه قضاییه در باره تلاش دستگاه قضا برای کاهش سرقت، سرانجام شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغدی، زمان برگزاری دادگاه ۲ خبرنگار و پرونده حمید نوری توضیحاتی ارائه کرد.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: ۸۰ درصد پرونده حقوقی متروپل هم پیش رفته است. اسیب شناسی و کارشناسی قوه قضائیه در مورد متروپل در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفت امیدواریم آنان نیز این مقوله را مطمح‌نظر قرار دهند تا در آینده شاهد وقوع این قبیل حوادث ناگوار و تلخ نباشیم. در قضیه رسیدگی به حادثه متروپل، قوه قضاییه مسئله‌محوری را در دستور کار قرار داد و رسیدگی به این حادثه از مصادیق رویکرد مسئله‌محورانه دستگاه قضایی است.
پرونده عوامل و متهمان کشتن یک خرس در شهرستان ایذه که سال گذشته اتفاق افتاده بود، با صدور کیفر خواست برای سه نفر سرانجام بسته شد.
قوه قضائیه اعلام کرد: پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پور ازغدی به دلیل روحانی‌بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.
قوه قضائیه اعلام کرد: پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغدی به دلیل روحانی‌بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.
قوه قضائیه اعلام کرد: پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغندی به دلیل روحانی‌بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد.
حجت الاسلام اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: با دادگستری استان ۳ بار تماس گرفته‌ام و گفته‌ام شب و روز برای به سرانجام رسیدن پرونده الداغی وقت بگذارید.
فدراسیون کاراته بعد از گذشت چند ماه سرانجام زمان برگزاری هفته پایانی رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور را اعلام کرد.
با اعلام کانال رسمی باشگاه باشگاه استقلال سرانجام پس از ماه‌ها پرونده بدهی این باشگاه به سرمربی ایتالیایی بسته شد.
معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست توضیحاتی درباره سرانجام پرونده میانکاله، سد چمشیر، آلودگی هوا، گرد و غبار و موضوعات مختلف محیط زیستی ارائه داد.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود، ضمن به سرانجام رسیدن طرح شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند. نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند، اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
به سرانجام نرسیدن پرونده هسته‌ای، تشدید تنش‌ها با غرب بر سر مساله همکاری با روسیه و افزایش قابل توجه فشار‌های حقوق بشری علیه ایران، تهران را در وضعیت سختی در حوزه سیاست خارجی قرار داده است.
نایت‌هاوک با عملکرد خوبی که در طوفان صحرا داشت به عملیات ناتو در یوگوسلاوی پیوست. این پرنده پنهان‌کار پرواز‌های بسیاری را در این عملیات انجام داد، اما در یکی سرانجام به دام پدافند افتاد، آن هم پدافند قدیمی سام ۳ که در دوران شوروی سابق طراحی و ساخته شده بود.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن، باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
در صورت پیروزی ذوب‌آهن در این ماجرا، شکایت فولاد و آلومینیوم نیز به سرانجام می‌رسد و بازی‌های برگزار شده پرسپولیس تاکنون، ۳ بر صفر خواهند شد
در بخشی از متن عباس عبدی آمده: فساد و فحشا در این اتهام دقیقا چه مصداقی دارد؟ اگر منظور فقدان روسری است، آیا ملتزم به نتایج این اتهام هستید؟ در این صورت باید همه زنانی را که واجد این وضع هستند به این اتهام محاکمه کرد؟ واقعیت این است که چگونه درباره این پرونده به سرعت همه امور به سرانجام می‌رسد، ولی دریغ از یک پرونده قضایی درباره انواع و اقسام تخلفات گسترده که سال‌های متمادی در گزارش تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه نوشته شده است؟
قضات دادگاه دو مرد جوان را به قصاص محکوم کردند و وقتی پرونده برای اجرا به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد با تلاش واحد صلح و سازش مستقر در دادسرای امور جنایی سرانجام خانواده مقتول به خاطر رضای خدا و به حرمت امام حسین (ع) از قصاص راننده سمند گذشتند.
طبق پیگیری‌های انجام شده، مدیران باشگاه استقلال مد نظر دارند که روی این پرونده درخواست تجدید نظر بدهند تا پرونده میلیچ به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) برود.
مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت امور خارجه درباره سرانجام پرونده هسته ای ایران اظهار می دارد: باید قطعنامه شورای حکام را یک گام تلقی کرد و اگر تا سه ماه آینده توافقی حاصل نشود و وضعیت عادی نگردد ممکن است گام بعدی ارسال پرونده ایران به شورای امنیت باشد و طبیعتا بازگشت پرونده ایران به شورای امنیت می تواند عواقب ناخوشآیندی به همراه داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ