رئیس جمهور قزاقستان وارد مسکو شد و قرار است فردا با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار و گفتگو کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر قطر در ادامه سفر خود به آسیای میانه، امروز وارد آستانه، پایتخت قزاقستان شد و با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
معاون اول رئیس جمهور در نشست خبری مشترک با نخست وزیر قزاقستان گفت: تصمیم گرفته شد که مناسبات اقتصادی دو کشور را به سقف ۳ میلیارد دلار برسانیم.
آئین استقبال رسمی از نخست وزیر قزاقستان با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در کاخ سعدآباد برگزار شد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر رسمی «علی‌خان اسماعیلف» نخست وزیر قزاقستان به تهران در صدر یک هیئت عالی رتبه و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور و مقامات بلندپایه کشورمان خبر داد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران استوارنامه خود را تقدیم رئیس جمهور قزاقستان کرد.
روسای جمهور روسیه و قزاقستان بر همکاری های مشترک و حفظ روابط راهبردی دو طرف تاکید کردند.
رئیس جمهور روسیه حجم بالای سرمایه گذاری این کشور در قزاقستان را نوید بخش توسعه مناسبات تجاری میان دو کشور دانست.
طبق نظرسنجی پای صندوق های رای، قاسم جومارت توکایف رئیس جمهور قزاقستان با پیروزی در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، مجددا این سمت را عهده دار گردید.
رئیس جمهور «قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی» را برای اجرا به وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
رئیس جمهور «قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی» را برای اجرا به وزارت دادگستری ابلاغ کرد.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالگرد استقلال و روز جمهوری قزاقستان را به رئیس جمهور و ملت این کشور تبریک گفت.
رئیس جمهور پس از شرکت و سخنرانی در ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا»، آستانه پایتخت قزاقستان را به مقصد تهران ترک کرد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با قاسم جومرت توکایف رئیس جمهور قزاقستان در آستانه دیدار و گفتگو کرد. اردوغان رئیس جمهور پس از گفتگو با توکایف رئیس جمهور قزاقستان به بازی تنیس روی میز پرداخت.
رئیس جمهور که به منظور شرکت و سخنرانی در ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» و به دعوت همتای قزاق خود عازم قزاقستان شده بود، دقایقی قبل وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
رئیس جمهور که به منظور شرکت و سخنرانی در ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» و به دعوت همتای قزاق خود عازم قزاقستان شده بود، دقایقی قبل وارد آستانه مرکز قزاقستان شد.
مراسم بدرقه رئیس جمهور در سفر به قزاقستان
آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان به منظور شرکت در ششمین اجلاس سران «سیکا» عازم کشور قزاقستان شد.
رئیس جمهور به دعوت رئیس جمهور قزاقستان و به منظور شرکت در ششمین نشست سران کشورهای عضو «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا» (سیکا) عازم شهر آستانه پایتخت این کشور شد.
رئیس جمهور بامداد پنجشنبه به دعوت رئیس جمهور قزاقستان و به منظور شرکت در ششمین نشست سران کشورهای عضو «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا» (سیکا) عازم آستانه پایتخت این کشور خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: با ظرفیت‌های موجود دو کشور ایران و قزاقستان سطح مبادلات تجاری تهران و آستانه می‌تواند به سرعت به سه میلیارد دلار برسد.
امروز دوشنبه با انتشار فرمان رئیس جمهور قزاقستان در یک روزنامه رسمی در زمینه تغییر پایتخت این کشور، به طور رسمی پایتخت قزاقستان از نورسلطان به آستانه تغییر کرد.
رئیس جمهور قزاقستان فرمان تغییر نام پایتخت این کشور را امضا کرد.
رئیس‌ جمهور چین امروز پس از ورود به قزاقستان در شهر «نور سلطان» مورد استقبال «قاسم ژومارت توکایف» رئیس جمهور این کشور قرار گرفت.
وزیر خارجه قطر با رئیس جمهوری قزاقستان دیدار و گفتگو کرد و طرفین افق توسعه روابط میان دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ