عیبی که روزنامه اماراتی بعداز جدایی روی قائدی گذاشت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، در واکنش به یادداشت روزنامه کیهان درباره لزوم تغییر مدیریت و مالکیت برخی استارتاپ‌ها گفت: این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.
روزنامه سان انگلیس جزئیات عجیبی را از شروط نیمار برای پیوستن به الهلال بیان کرده‌ که باعث حیرت همگان شده است.
روزنامه رسالت نوشت: نفوذی‌ها، لزوما غرب دوستان کروات زده نیستند و گاهی دقیقا در نقطه مقابل باید به دنبال آن‌ها گشت؛ هرچه هست برخی تصمیم‌ها نشان از آن دارد که جست‌وجویی در نظام اقتصادی کشور، می‌تواند نتایج عجیبی در پی داشته باشد.
روزنامه آلمانی آبندزایتونگ در خبری اختصاصی مدعی شد در ساعت‌های گذشته خبر عجیبی از طرف تاتنهام به بایرن مونیخ ارسال شده است: هری کین فروشی نیست!
روزنامه رأی الیوم در گزارشی به شکست کشورهای غربی به ویژه آمریکا در همراه کردن کشورهای غربی مخصوصاً عربستان در پرونده کودتا علیه رئیس جمهور روسیه اشاره کرد.
روزنامه های قطر در تیتر خبرهای دیدار اخیر وزیر امور خارجه ایران از دوحه از «حسین امیر عبداللهیان» تنها با عنوان «عبداللهیان» یاد کردند چرا که «امیر» را مختص امیر قطر می‌دانند هر چند برای آن «ال» شناسه می‌آورند
روزنامه یدیعوت آحارونوت جزئیات عملیات دو مبارز فلسطینی در شهرک صهیونیست نشین عیلی در حدفاصل نابلس و رام الله را منتشر کرد.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمونه بارز نخبگانی است که در کشور ما در ۲۰ سال آخر عمر مهجور ماند و بعد از رحلت نیز تلاش عجیبی برای کوبیدن و کوچک جلوه دادن او صورت می‌گیرد. کسانی که از نزدیک با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آشنا بودند می‌دانند که ایشان علاوه بر اینکه انسان فوق‌العاده‌ای در زمینه‌های مختلف از جمله مدیریت بود، برای اعتلای ایران و نظام جمهوری اسلامی از همه چیز خود گذشت و تمام بی‌مهری‌ها و جفا‌ها را به جان خرید تا ملت ایران سربلند باشد.
منابع آگاه به این روزنامه آمریکایی گفتند: چند روز پس از نشست ریاض مقام‌های چینی طرح‌های خود را با ایران به اشتراک گذاشتند. ایران اعلام کرد اگر چین لحن استفاده شده در بیانیه را تلطیف کند، به سمت مذاکرات با ریاض به وساطت پکن حرکت می‌کند.
اوایل آبان ماه و یکی دو هفته پس از بازداشت آرمیتا عباسی، خبرگزاری سی‌ان‌ان مدعی تجاوز به آرمیتا عباسی در زندان شد. سی‌ان‌ان گرچه گزارش خود را یک گزارش تحقیقی نامیده بود، اما در متن گزارش جز چند شاهد عینی ناشناس و بی هویت، مستندی ذکر نشده بود. گزارش را هم قصه‌وار آغاز می‌کند و گویی سناریویی می‌نویسد و نه اینکه باید گزارشی مستند ارائه دهد.
یک نویسنده صهیونیست به ناکامی، شکست و بی نتیجه بودن روند سازش رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی اذعان کرد.
روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، نتایج نظرسنجی از شهروندان ۱۴ کشور عربی را در مورد عادی سازی با رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
روزنامه فرهیختگان نوشت: وضعیت سوررئال و عجیبی است. هرکسی دستش از هرکاری کوتاه است و از پس هرچیزی برنمی‌آید، لگدش را روانه اینترنت می‌کند.
روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: در پی اقدام امروز «ایتمار بن گویر» ، مقامات امارات متحده عربی سفر هفته آینده «بنیامین نتانیاهو» به این کشور را لغو کرده اند.
روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که هزاران اسرائیلی روز گذشته پیامک‌ هایی دریافت کرده اند که به آنها درباره سفر به کشورهای عربی هشدار داده است.
پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش مقابل پرتغال و صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی در تمام رسانه‌های جهان از جمله رسانه های عربی بازتاب گسترده‌ای داشت.
پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش مقابل پرتغال و صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی در تمام رسانه‌های جهان از جمله رسانه‌های عربی بازتاب گسترده‌ای داشت.
روزنامه المغرب از مربیانی سخن به میان آورد که در جام جهانی قربانی شدند که کی‌روش نفر نخست این فهرست است.
روزنامه یدیعوت آحارنوت اذعان کرد که جام جهانی قطر نشان داد توافقات عادی سازی روابط با کشورهای عربی در کاستن نفرت مردم این کشورها نسبت به رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شده است.
مدیر روابط عمومی سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه تلویزیونی عربی زبان الساحات صحبت‌های جالبی درباره گروه ایران در جام جهانی انجام داد.
یک نهاد حقوقی عربی اعلام کرد که ۲۱ روزنامه نگار فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی محبوس هستند.
روزنامه وال استریت ژورنال از خرید سامانه های پدافند هوایی از رژیم صهیونیستی توسط امارات متحده عربی و رژیم آل خلیفه خبر داد.
روزنامه رای الیوم در گزارشی با اشاره ناکارآمدی و ضعف جنگنده های آمریکایی فروخته شده به کشورهای عربی، به آنها پیشنهاد داد به فکر جایگزین های روسی و چینی برای جنگنده های معیوب آمریکایی باشند.
به گفته سخنگوی اقتصادی دولت، مهار تورم همچنان از اولویت‌های ستاد اقتصادی دولت است و با تلاش دستگاه‌های اقتصادی دولت این اقدامات در حال انجام است. ما حال مردم را در زمینه وضعیت مسکن درک می‌کنیم و برای بهبود وضعیت، پیگیری ویژه‌ای را در دولت با تاکید رئیس‌جمهور در دستور کار داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ