روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، نتایج نظرسنجی از شهروندان ۱۴ کشور عربی را در مورد عادی سازی با رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج نظرسنجی جدید از نارضایتی آمریکایی‌ها از عملکرد رئیس‌جمهور این کشور حکایت دارد.
نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که دو سوم مردم انگلیس ( ۶۶درصد)، عملکرد حزب حاکم محافظه کار را در مدیریت مسائل مهم این کشور تائید نمی‌کنند.
نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه واشنگتن، حاکی از گسترش نگرش منفی مردم کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به توافقنامه های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
ری‌برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بااین‌حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.
نتایج نظرسنجی صورت گرفته در اراضی اشغالی نشان می‌دهد، صهیونیست‌ها نسبت به وقوع جنگ داخلی در سایه بحران سیاسی جاری در رژیم صهیونیستی نگران هستند.
این رصدخانه به تازگی روی بحث مهاجرت، نظرسنجی اینترنتی برگزار کرده که حدود ۱۲ هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که اکثر آمریکایی‌ها درباره توانایی رئیس‌جمهوری این کشور برای ادامه کار تردید دارند.
موسسه پولیتیکو در نظر سنجی خود که آن را برآیند همه نظر سنجی‌ها می‌داند، نتیجه دور دوم را ۴۹ درصد قلیجدار اوغلو و ۵۱ درصد اردوغان پیش بینی کرده است
ستاره‌های لیگ برتر نقش مهمی در کسب نتایج موفقیت‌آمیز تیم‌های خود داشتند که می‌توان آنها را در یک جمع قرار داد.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می‌دهد میزان محبوبیت جو بایدن در ماه میلادی جاری به شکل بی‌سابقه‌ای در مقایسه با یک سال و نیم گذشته به زیر ۴۰ درصد رسیده است.
نتایج یک نظرسنجی از سوی رویترز نشان می دهد که کارشناسان بر این باورند که ارزش دلار در سال ۲۰۲۳ دربرابر ارزهای دیگر کاهش خواهد یافت.
نتایج نظرسنجی انجام شده در سوئد آشکارا نشان می دهد که اکثریت مردم این کشور خواستار ممنوعیت هتک حرمت به قرآن کریم و دیگر کتب مقدس هستند.
نتایج یک نظرسنجی در کشور فرانسه نشان می دهد که بیش از ۶۰ درصد مردم این کشور می گویند در صورت افزایش سن بازنشستگی باید به اعتراضات سراسری نسبت به این قانون ادامه دهند.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از بدتر شدن شرایط مالی نیمی از مردم آمریکا نسبت به سال گذشته است.
نتایج نظرسنجی یک موسسه آماری در فلسطین حاکی از آن است که فلسطینیان جنبش حماس را برای رهبری و مدیریت امور کلان خود، شایسته تر از جنبش فتح می دانند.
با اینکه گمان می‌رود اکثر فوتبال‌دوستان تیم‌های ملی مشخصی را انتخاب کرده و با تعصب حامی‌شان هستند ولی یک نظرسنجی نشان می‌دهد واقعیت با این تصور فاصله دارد.
نتایج جدیدترین نظرسنجی از آمریکایی ها که پس از مشارکت آنها در انتخابات میان‌دوره ای کنگره انجام شده، منتشر شد.
نظرسنجی ها نشان می دهد که بیش از دو سوم آمریکایی ها فکر می کنند اقتصاد کنونی خوب نیست و اقتصاد عامل مهمی در انتخاب آنها خواهد بود.
نتایج نظرسنجی ها و شرایط  داخلی رژیم صهیونیستی نشان می دهد بواسطه شکاف اجتماعی موجود در سرزمین های اشغالی،  امیدی برای رهایی از این بن بست سیاسی دیده نمی شود.
نتایج نظرسنجی شبکه شبکه ARD TV آلمان، اکثریت بیشتر مردم این کشور از اوضاع اقتصادی کشورشان ناراضی هستند.
نتایج نظرسنجی جدید مؤسسه اس‌اندپی گلوبال S&P Global نشان می‌دهد که روند نزولی اقتصاد منطقه یورو در ماه سپتامبر عمیق تر شده و فعالیت‌های تجاری برای سومین ماه متوالی کاهش یافته است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شستا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شستا در روزهای آینده بورس است.
روزنامه جمهوری اسلامی از روایت روزنامه دولت از نتایج یک نظرسنجی در خرداد ۱۴۰۱ انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ