به گفته سخنگوی اقتصادی دولت، مهار تورم همچنان از اولویت‌های ستاد اقتصادی دولت است و با تلاش دستگاه‌های اقتصادی دولت این اقدامات در حال انجام است. ما حال مردم را در زمینه وضعیت مسکن درک می‌کنیم و برای بهبود وضعیت، پیگیری ویژه‌ای را در دولت با تاکید رئیس‌جمهور در دستور کار داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور در به پیشنهاد تعدادی از نمایندگان در خصوص تشکیل وزارت خانواده واکنش نشان داد و درخصوص مسکوت ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی گفت: دولت هیچ تصمیمی برای مسکوت گذاشتن این لایحه ندارد و بر خواسته خود تاکید دارد و امیدواریم بزودی نهایی شود تا موضوع کنترل قیمت ها، ‌تنظیم بازار و صادرات سروسامان بهتری بگیرد و شاهد التهاب در بازار نباشیم.
لطیفی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره اینکه تعطیلی کارکنان سراسر کشور در روز پنج‌شنبه یا جمعه گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.
مجارستان اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای خرید موشک‌های هیمراس از دولت ایالات متحده ندارد.
عبدالناصر همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی در توییتی نوشت: برای موفقیت شرط لازم اختیار است و شرط کافی برای استفاده درست از آن، ابتکار تصمیم سازان و شجاعت تصمیم گیران است.
هر تصمیمی گرفته می شود، چه مربوط به کارت سوخت باشد و یا استاندارد بنزین، به شایعه گرانی این سوخت در فضای مجازی می انجامد. برخی نیز برای جا نماندن از بازار داغ شایعات بنزینی، هر روز بر طبل این شایعات به بهانه تایید و تکذیب می کوبند و این در حالی است که دولت همواره تاکید کرده که قیمت بنزین در سال جاری افزایش نخواهد داشت.
جمعی از کارآفرینان برتر کشور در نشستی ۴ ساعته با رئیس جمهور به بحث و گفتگو درباره سیاست‌های اقتصادی دولت و تشریح مشکلات و نقطه‌نظرات خود در زمینه راهکارهای رفع موانع و رونق تولید پرداختند.
وزیر نفت با بیان اینکه هیچگونه افزایش قیمتی برای بنزین نخواهیم داشت، گفت که برای اختصاص سهمیه نوروزی در دولت تصمیمی گرفته نشده است.
شفافیت تسهیلات پرداختی بانک‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ این برآیند لایحه بودجه مدنظر دولت برای سال آینده است. اقدامی که بر خلاف رویکرد قانون بودجه سال جاری است و می‌تواند به تداوم ناترازی بانک‌ها منجر شود.
دولت اخیراً فعلی انجام نداده که رابطه علی- معلولی برایش پیدا کنیم و به تصمیم اشتباه او حمله کنیم. در دولت قبل هم به جز بهار٩٧عمدتاً اینگونه بود.
دولت اخیراً فعلی انجام نداده که رابطه علی- معلولی برایش پیدا کنیم و به تصمیم اشتباه او حمله کنیم. در دولت قبل هم به جز بهار٩٧عمدتاً اینگونه بود.
ایده‌های مختلفی درباره اصلاح ساختار‌ها مطرح است این موضوع به ویژه در کرسی‌های نظریه پردازی مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. با این حال تاکنون دولت تصمیمی در این رابطه اتخاذ نکرده و قطعاً هر آن چیزی که در مجلس شورای اسلامی تصویب شود لازم الاجرا خواهد بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موضوعات مختلفی درباره افزایش سن بازنشستگی مورد نقد و بررسی قرار گرفته، اما با این حال تاکنون دولت تصمیمی اتخاذ نکرده و تصمیم مجلس لازم‌الاجرا خواهد بود.
تاکوتو اوتوگورو عنوان کرد هنوز تصمیم نگرفته است در رقابت‌های آسیایی برابر رحمان عموزاد قرار گیرد یا خیر ولی دوست دارد مبارزه با کشتی گیران غیر ژاپنی را تجربه کند.
نانسی پلوسی سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد هنوز ‌درباره پشتیبانی از قانون تصویب شده در سنا برای ممنوعیت استفاده کارمندان دولت از تیک تاک روی دستگاه های دولتی تصمیم نگرفته نشده است.
عین اللهی در مورد احتمال تعطیلی مدارس با توجه به شیوع آنفلوآنزا، گفت: تلاش دولت بر عدم تعطیلی مدارس است، زیرا در کرونا صدمات و آسیب‌های زیادی به سیستم آموزش کشور وارد و منجر به افت تحصیلی شد.
یک روزنامه آمریکائی امروز در گزارشی به نقل از مقام‌ های این کشور اعلام کرد: دولت بایدن هیچ تصمیمی برای تعلیق تلاش‌ ها به منظور دستیابی به توافق با ایران نگرفته است.‌
تقریبا تمام توئیت‌هایی که تا چندی پیش بنام رئیسی منتشر می‌شد را اغلب خبرگزاری‌های رسمی کشور و سایت‌های حامی رئیسی و سایر رسانه‌ها، بازنشر دادند و این روند با تکذیب و توضیحی از سوی تیم رسانه‌ای «پاستور» مواجه نشد و همگی با سکوت بدرقه شدند و براین اساس، از سوی افکارعمومی به عنوان نظر شخص ابراهیم رئیسی ارزیابی می‌شدند و ملاک عمل تیصمیم سازان و تصمیم گیران دولتی قرار می‌گرفتند. اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.
مصطفی میرسلیم از دولت خواست تا با جدیت بر تصمیم خود در خصوص تعیین و تثبیت سهمیه سوخت بایستد.
مجلس طرحی را از مجلسِ گذشته در دستور کار خود قرار داده است و تصویب شده بود و با دولت مکاتبه و نظرخواهی صورت گرفت که نظر دولت چیست بنابراین یک روال در طرح‌های جاری مجلس است و دولت اظهار نظر می‌کند که نظرش نسبت به کلیات موافق یا مخالف است.
سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دولت هیچ تصمیمی برای تغییر در کابینه ندارد و وزرای اقتصادی دولت هیچ تغییری نمی‌کند.
۲ شرکت خودرویی سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواندند. این مجامع چه زمانی و به چه منظوری برگزار خواهد شد؟
یکی از هشت دستور رییس جمهوری برای حل مشکلات صنعت خودروسازی کشور، تعیین تکلیف واگذاری مدیریت دولتی دو شرکت‌ خودروسازی بود که در راستای تحقق این دستور، روز گذشته آگهی واگذاری ۴۱ درصد سهام سایپا اعلام و منتشر شد.
کاهش دید و کیفیت هوای تهران تا فردا
ماجرای رتبه بندی معلمان در نوع خود، مدالی زرین در شیوه تصمیم گیری مسئولان بود، اما متاسفانه در اجرا متوقف شد. دولتیان بدانند، هر ریالی که خرج آموزش و پرورش بشود، چندین و چند برابر در فرهنگ و اقتصاد، بهداشت و درمان و حتی امنیت صرفه جویی خواهد شد و به جیب دولت برمی‌گردد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: اینکه در حال حاضر دارو پیدا نمی‌شود، مشکل از دولت قبل است اما اینکه مشکل واکسن کرونا حل شده، مربوط به دولت فعلی است؟ ارز را اینها گران کردند، دارو در نتیجه اقدامات اینها کمیاب شد، این موارد مربوط به دولت قبل است؛ صادق بودن چیز دیگری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ