روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: در پی اقدام امروز «ایتمار بن گویر» ، مقامات امارات متحده عربی سفر هفته آینده «بنیامین نتانیاهو» به این کشور را لغو کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی اعلام کرد که کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن در ماه آینده میلادی (سپتامبر) دعوت کرده است.
منابع عبری از سفر وزیر انرژی کابینه نتانیاهو به پایتخت امارات متحده عربی با هدف رایزنی با مقامات اردنی خبر می‌دهند.
قرار است نتانیاهو وزیر امور استراتژیک خود را برای پیگیری توافق با عربستان سعودی به آمریکا اعزام کند.
پادشاه مراکش از نتانیاهو برای سفر به این کشور دعوت به عمل آورد.
رسانه‌های عبری از مقدمات مذاکرات پشت‌پرده میان آنکارا و تل‌آویو برای سفر قریب‌الوقوع بنیامین نتانیاهو به ترکیه خبر دادند.
یک عضو کنست رژیم صهیونیستی زمان سفر نتانیاهو به آمریکا را اعلام کرد.
به نظر می‌رسد نتانیاهو از قراردادن کابینه‌اش در حاشیه لذت می‌برد. با این حال، همانطور که کانال ۱۲ اسرائیل این هفته گزارش داد، نتانیاهو از سفر گالانت به ایالات متحده برای دیدار با مقامات دفاعی این کشور جلوگیری می‌کند. براساس این گزارش، نتانیاهو همه وزرای خود را از ملاقات در واشنگتن یا امارات متحده عربی تا زمانی که از خودش برای بازدید از آنجا دعوت نشده باشد، منع کرده است. این هفته بار دیگر در مورد دعوت کاخ سفید از نتانیاهو از جیک سالیوان سوال شد، اما سالیوان جواب مشخصی نداد.
شدت گرفتن تنش در روابط تل آویو و واشنگتن باعث شد تا نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع از سفر «یواو گالانت»، وزیر جنگ این رژیم به واشنگتن شود.
برخی منابع از احتمال سفر نتانیاهو به واشنگتن در اواخر ماه جاری خبر داده‌اند.
اخبار منتشر شده درباره احتمال سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا تکذیب شد.
با وجود آن که نتانیاهو در نظر داشت تا سفر سه روزه به آلمان داشته باشد، اما بحران داخلی در مناطق اشغالی فلسطین باعث شد تا او برنامه های خود را نیمه تمام در برلین رها کند و به تل آویو بازگردد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی وقوع یک رخداد خطرناک امنیتی سفرش به آلمان که قرار بود امروز انجام شود را به تعویق انداخت.
منابع امنیتی از وقوع تحولاتی در شمال اراضی اشغالی خبر می دهند که موجب شده نخست وزیر رژیم صهیونیستی سفر سه روزه اش به آلمان را کوتاه کند.
بنامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در سفری سه روزه راهی آلمان خواهد شد.
شمار زیادی از آمریکایی ها در اعتراض به سفر وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به این کشور، اقدام به برگزاری تظاهرات کردند.
مخالفت خلبانان اسرائیلی با هدایت هواپیمای حامل نتانیاهو، موجب شده سفر وی در روز پنج شنبه هفته جاری به ایتالیا، با اما و اگرهای جدی روبرو شود.
در پی اظهارات ضد فلسطینی وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی، شماری از آمریکایی ها خواستار ممانعت از ورود وی به خاک آمریکا شدند.
منابع عبری از سفر هفته آینده نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ایتالیا خبر می دهند.
زلنسکی از نتانیاهو برای سفر به اوکراین دعوت کرد.
زلینسکی از نتانیاهو برای سفر به اوکراین دعوت کرد.
همزمان با سفر نتانیاهو به پاریس، کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه به عربستان سعودی و امارات متحده عربی سفر کرده است. کولونا، روز چهارشنبه وارد ریاض شد و پنجشنبه با محمد بن سلمان، ولیعهد و حاکم بالفعل عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد. به نوشته خبرگزاری رسمی عربستان سعودی موضوع گفتگو‌های وزیر خارجه فرانسه با ولیعهد عربستان، تقویت همکاری‌های دوجانبه در همه حوزه‌ها و موضوع‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بود. رسانه‌های سعودی جزییات بیشتری از گفتگو‌های کولونا و بن‌سلمان ارایه نکرده‌اند.
منابع آگاه از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه آمریکا به اراضی اشغالی در راستای اطلاع از برنامه های نتانیاهو خبر می دهند.
ممکن است نتانیاهو در سفر رسمی خود به امارات و سپس دیدار با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر،در خط مقدم باشد،اما در واقع این بن گویر است که دستور کار را به نتانیاهو دیکته می کند.
رئیس امارات در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو پیروزی وی در انتخابات کنست را تبریک گفت و از وی برای سفر به ابوظبی دعوت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ